13/11/22. Conca de Barberà – Bosc de Poblet

Per poder assistir a la excursió, és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner (sortida amb...

Colle della Rho (2.541 m.)

var Latitud_sortida = 45.085594; var Longitud_sortida = 6.688732; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Passo della Mulattiera (2.412 m.)

var Latitud_sortida = 45.058482; var Longitud_sortida = 6.683191; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Diumenge 28 de novembre, cap a la Conca de Barberà

Recorregut circular per un dels indrets més singulars de la Conca de Barberà: la muntanya de Montclar, on trobarem la petjada de cavall de Sant Miquel. Pujarem fins al cim per...

ABELLA DE LA CONCA Via Joan Francesc

Avui dimarts dia 1 quedem amb el Pinto que em proposa anar a Abella de la Conca, no és una paret que m'agradi massa sobretot, perquè les baixades son molt...

ABELLA DE LA CONCA Agulla Ajaguda, via del Pere

Aprofitant l'últim dia abans de la confinació del cap de setmana, decidim fer una via del Joan Asin, a la Agulla Ajaguda.L'aproximació és molt còmoda, abans d'arribar...

ABELLA DE LA CONCA Via Marta

Quan vam venir a fer la via de la Pantera Rosa, em vaig dir que per aquí no tornaria més, sobretot, per la baixada que com no tinc el maluc recuperat, encara pateixo força, a...

ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Pepa

Fugint de les boires ens planten a Abella de la Conca, on el solet està assegurat. Ens posem a la via Pepa que té una entrada bonica, li posen V+, però es fa bé. El segon...

Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...

ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Yolanda Cortes

Després dels dos dies de Nadal ens trobem amb els amics del Vallès a Abella de la Conca . Ens distribuïm en tres cordades per fer les vies Pepa, Yolanda Cortes i la Mariquita...

Del Baix Cinca a la Conca de Barberà

Després d'un bon tram de carretera i d'un bon esmorzar, iniciem la sortida a Mequinensa.Tot vorejant el pantà de Riba-roja fem via a Flix tot passant per Almatret i a tocar de...

ABELLA DE LA CONCA Escalada esportiva

Aquesta sortida és de fa uns 10 dies i sembla mentida que fins a mig matí anàvem en màniga llarga, amb la calorada que fa avui.Havíem quedat a Vilanova de Meià per fer la...

Surant sobre la boira al Pui de Lleràs

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Salàs de Pallars.Dies d'anticicló que asseguren d'aquelles boires extensíssimes que...

L'Esperó Dellà a la Serra de Carrànima.

Bon temps i caloreta aquests dies i, a les cares sud com les existents a Abella de la Conca encara més. Hem fet l'Esperó Dellà a la Serra de Carrànima, una via que m'ha...

Via della Diffesa al Pilastro Marragone.

Segurament a la illa hi deuen haver millors escalades granítiques.L'entorn és solitari i tranquil,no hi ha aproximació i la via està desequipada malgrat un pitó i un parell...

Punta Rossa della Grivola

Distància: 25 km.Desnivell: 2100 m.Dificultat: mitjana.Punt de sortida: aparcament Valnontey (de pagament).Durada total: 8 h.Des de Valnonteuy (1650 m) prenem el sender que...

Pedalant la tardor de la Conca Dellà

Distància: 40 kmDesnivell: 1600 mDificultat: mitjanaDurada total: 7 hPunt de sortida: IsonaEns ajuntem els Ermassos per fer una volta a l'extrem est de la Conca Dellà. Així...

Tardor a la conca de barberà

pedalant entre vinyesAl igual que el paisatge tardorenc de l'Alt Camp a la comarca veïna de la Conca de Barberà les vinyes encara estan més engalanades amb els colors ocre...

Que Bonica Boira a la Paret de l'Extrem.

Quins dos dies més bons per escalar. Ahir repetint dues vies que vaig obrir a començament d'any i avui a la Paret de l'Extrem disfrutant de la Que Bonica Boira (sense boira i...

Esperó de la Boira al Ninot

CLIMB EASTWOODPoder es una de les vies mes accessibles per pujar a l’agulla.El primer llar podrem aprofitar uns espits d’una via d’en Paca o posar-nos per dins de la...