La cresta de les roques roies

En arribant a la pressa de Santa Anna hi ha una cresta que recorda les agulles de Travessany. Ja sé que em direu una mica exagerat però el meu poc senderi me les recorda. Feia temps que els hi tenia posat el nas. Algú de la colla d'Alfarràs em va dir que ja estava oberta (i que) però l'altre dia en Toni Vilaseca va aconseguir una ressenya. Una ressenya que recordava a un garagot de nen petit però ens va servir per abocar-nos a fer-la.Es un terreny d'aventura. Però en arribar a la primera tirada...

Les Roques del Masmut (1.035 m) y La Tossa (1.194 m)

Sobre el municipio de Pena-roja de Tastavins (Peñarroya de Tastavins en castellano) se alza una impresionante e imponente mole conglomerada de color rojizo, símbolo y orgullo...
Juego de Niños a les Roques del Pelat.

Per fi solet!!! Jornada assoleiada i perfecta per escalar. Com que el company tenia ganes de picar una mica (que no ho te gaire per la mà) i jo volia pau, tranquilitat i solet...
EL CASTELL (1017,1 m) Roques de Benet

CIM: El Castell (1017,1 m.) Roques de BenetCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: + 250 m. HORARI: 55 min. (30 min+ 25 min)DIFICULTAT: Mitja (per les...
Retorn a la cresta de la coma de geli

Després de 10 anys, he tornat a la cresta de la Coma de Geli. La sensació ha estat la mateixa que vaig tenir llavors: ambient màxim amb passos de pati com si fos una gran...
Pessons, cresta del Gargantillar

La cresta del Gargantillar (a sobre) és una d'aquestes escalades senzilles que ens regalen les crestes andorranes. Una aproximació llarga però agradable, bona roca granítica...
Ambient alpí: la cresta de cubil

5a tirada(Personal - La vam clavar. La previsió del temps era molt dolenta. Ja havíem dit de suprimir la sortida però vam veure que havia una forquilla de "bon temps" pel...
La cresta del bony de la mina al bony de carroi

Potser el nom no us sona però si sou observadors quan aneu pel fons de les Valls d'Andorra us podeu haver adonat d'un agrest pic on hi ha instal·lades unes lletgíssimes...
La ferrata de les roies de pinyana

Em truca en Pinto. És dimarts. Demà pot sortir. Em proposa anar a fer la Ferrata de les Roies de Pinyana. No m'agraden les ferrates però no li puc dir que no. A més és una...
Pallars Sobirà, Tavascan, Roques de Serrallo

Paret situada prop de Tavascan, al Pallars Sobirà. Dificultats diverses des de 3º fins a 7c en pissarra generalment dura. La entrada Pallars Sobirà, Tavascan, Roques de...
Olvena, via Cresta de la Cruz

26.03.18  Aquests dies previs a la setmana santa hem tingut l’oportunitat de fer una petita estada a Barbastro des d’on hem pogut anar a escalar a zones que normalment...

Puig de Bestracà (100 Cims) por Cresta del Gall (Oix, Girona)

Puig de Bestracà por la Cresta del Gall es un recorrido impresionante y en algunos momentos aéreo para alcanzar Puig de Bestracà, uno de los 100 Cims de la preciosa...
Mercadal Inferior, via Cresta Oest

17.11.17  A l’extrem més oriental de la serra de Queralt (Berga), i sota la protecció del serrat de la Figuerassa, s’aixequen un parell d’aïllades agulles que, de...
El Posets, per la cresta Veteranos - Gemelos

Una gran ascensió que teníem pendent des del novembre de 2015, quan vam intentar aquesta activitat però una nevada primerenca i el gel que hi havia a la cresta ens va fer...
Vía Ferrata Roques d’Empalomar K3 (Vallcebre, Barcelona)

Es una corta vía ferrata que sube a les Roques d’Empalomar que tiene unas vistas excepcionales. Se compone de dos tramos y permite combinarlo con Vía Ferrata Canalassa,...
Vía Ferrata Roques de l’Empalomar K3 (Vallcebre, Barcelona)

Es una corta vía ferrata que sube a les Roques de l’Empalomar que tiene unas vistas excepcionales. Se compone de dos tramos y permite combinarlo con Vía Ferrata...

La Mas Colomer a les Roques de Benet.

Diverses vegades he anat als Ports de Beseit però molt poques d'elles a escalar, i a les altives i majestuoses Roques de Benet ha estat el primer cop. Contrariament al que faig...

Diumenge, sortida de tardor a les Roques Encantades

Aquest diumenge sortim altre cop amb la secció de senderisme cultural. I què millor per a fer un tast de tardor que anar a un dels llocs més bonics de la Garrotxa? Esmorzarem...
Integral a la cresta dels Cingles de la Creueta

Aquesta setmana el Toni no va poder sortir a esclar i jo vaig quedar amb el Pere Joan Bosch per anar a fer la integral de la cresta dels Cingles de la Creueta, a sobre de la Nou...
Les Roques Bessones a Solius.

Sector una mica allunyat del gruix principal d'agulles de Solius això juntament amb els 10 minuts extres d'aproximació fa que poguem gaudir de certa tranquilitat pel que és...
Pic de Tristaina 2878m per la cresta sudest

Com cada any ens trobem la família del Ramon (ex-company i etern amic) i la nostra amb gent que s'hi vol afegir i busquem un itinerari pels Pirineus que puguem compartir,...
Per les roques 'espasa de castellet i espluga

A l'esquerra roca Espasa d'Espluga, roca Espasa de Castellet i Roca Foradada pujant al coll de Castellet per la TerretaCaminant per la Terreta hi ha unes formacions rocoses que...
Les Agudes, Cresta dels Castellets

La Cresta dels Castellets és una clàssica ascensió del Montseny i és també la manera més elegant de pujar a Les Agudes, el segon cim en elevació d'quest massís. Jo ja...