Noves vies a Sant Corneli

Aquest dissabte vàrem pujar, tot desafiant les previsions de la meteo, a les parets que hi ha a sobre Sant Corneli per acabar d'equipar un parell de línies que teniem començades feia unes setmanes.Vam arribar a l'aparcament just quan la boira quedava per sota nostra però amb neu a la carretera i a la paret. El fred era intens i el sol no acabava de decidir-se a sortir per escalfar la paret.Vam pujar amb neu fins a peu de via i un cop allí la terra estava mullada i en embrutava els peus de gat....

Còctel de vies a Les Llosanques.

Com passa el temps, renoi! Ja fa dos anys que vaig fer l'última via a la sud del Pedraforca, així que ja tocava tornar-hi. Mirant ressenyes m'ha fet gràcia anar a les parets...

Dia 15 de juny: sortida amb joelette a Sant Jeroni

Aquest proper dissabte 15 de juny, farem una sortida amb joelette a Sant Jeroni. El Patronat de la Muntanya de Montserrat ens ha facilitat bitllets per al cremallera i el...
Via Normal al Penyal de Sant Llorenç.

Típica via rampell que tot el dia la veus fins que un dia encarta enfilar-s'hi.A l'agulla hi ha tres itineraris de dificultat similar: Lagartija Nick,Normal i Tako Loco.El més...
Per la serra d'altera (cap de pont de sant oisme)

Divendres al vespre ha plogut i el company em diu que millor no anar demà a escalar així que he de buscar-me un pla alternatiu. De sobte em va pel cap tornar a fer l'itinerari...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
A bon ritme per Sant Quirze

12ª Memorial David Rovira 10k.54-12 a 5-22 x km. 96 metres de desnivell 187 de 267 arribatsDes de ja fa una bona colla d’anys que tinc les curses d’asfalt ben abandonades,...
Puigsacalm des de Sant Privat

Ruta circular pel conegut "Balcó de la Garrotxa" (Puigsacalm) i alguns cimalls propers (Puig dels Llops i Puigsacalm Petit).  La ruta que plantegem aquí (vessant...

Primera pujada d’aigua a Sant Jeroni

Primera pujada d’aigua a Sant Jeroni, per la cursa de l’Alba i Marató de Montserrat. La setmana que ve, dia 4 de maig, farem la segona tongada. Vegeu les fotos al...
Travessa de Sant Corneli en BTT

Distància: 40 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat tècnica: mitjana-alta.Durada total: 6.30.Punt de sortida: Isona.Punt d'arribada: Tremp.Clàssica travessa de la muntanya de Sant...
>Recull de  les darreres vies escalades

>Recull de les darreres vies escalades

Ja fa dies que no trobava el moment per penjar al blog les vies escalades aquests darrers dies..... i avui l'he trobat.Entremig hem obert una nova via a Alòs de Balaguer que...
De sta linya a l'ermita de sant urbà de montclus

La passejada d'avui va tota l'estona per pista a excepció del tram que agafem el camí de ferradura que va a Montclús, tot baixant en direcció al barranc de Sant Pere. El...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...
ROCA ALTA. Vies ALTRES LÍMITS I A LA DERIVA.

5/03/19. Feia temps què anava al darrera de fer aquestes dues vies, però no hi havia manera de lligar-ho. Avui finalment anem amb el Remi. Aquestes dues tenen sentit de...
La Cincuentones a la Paret de Sant Miquel.

Molta activitat oberturista hi ha ultimament a la Paret de St. Miquel d'Àger (o Serrat Alt... ja n'hi ho sé) i, avui, ens ha fet gràcia veure quin pa s'hi donava repetint la...
Puig de Sant Miquel. 100 cims

27 de gener de 2019Aquesta vegada la recerca dels 100 cims, el repte de la FEEC, m'ha portat fins a l'Anoia. Al cor de la comarca, uns quilòmetres al nord d'Igualada i a...
La Vall d'Olzinelles - Sant Celoni

Comarca del Vallès Oriental - Parc del Montnegre i el CorredorRuta fàcil - Distància: 9,6 km - Senyalitzada amb marques en blanc i verd (SL-C79)Deixem el cotxe a la zona...