PIC NEGRE (Andorra)

L'Estació d'Esquí de Fons La Rabassa-Naturland  es troba en un espai andorrà fronterer amb la Cerdanya, és un bon lloc per a fer interessants i fàcils passejades...

Ascensió al Pic Negre (2.642 m)

Avui volíem fer una sortida d'esquí de muntanya combinada amb raquetes però, encara que estem a l'inici de la primavera, la falta de neu ens ha aconsellat...

65è PESSEBRE DE MUNTANYA: ERMITA DEL MONTSANT

Nosaltres encara no havíem arribatUn any més un altre pessebre de muntanya. Enguany el Quim - el meu net- m'ha preguntat: - Quants pessebres has anat? La veritat és que no...

Pic Negre des de Bescaran

Distància: 18 km.Desnivell: 1250 m.Dificultat tècnica: baixa.Punt de sortida: Bescaran.TRAÇA GPS  Des de la part alta del poble sortim pel Camí del Retrobament...

Mola de Son Poquet i ermita de Maristel·la

Powered by Wikiloc Comencem a caminar a Esporles, concretament a la confluència del carrer Quarter amb el camí des Rafal.Camí des Rafal(WP-01) Esporles carrer Quarter -...

Part 2.L'IGNORADA ERMITA DESCONEGUDA

La majoria coneixem els esdeveniments tragics de principis del sXIX que van provocar la ruïna de les ermites de Montserrat. Entre 1811 i 1812, els francesos no només les...

LA IGNORADA ERMITA DESCONEGUDA.part 1.

Vull recalcar que el treball i la posterior reflexió d'aquest post, és fruit d'una modesta opinió personal.Dit aixo...Cal recordar que la Muntanya de Montserrat està formada...

Pic Negre d’Envalira. Esperó nord

1 de setembre de 2023Poc ens pensàvem diumenge passat que podríem realitzar aquesta sortida just cinc dies més tard. Un front de nord va deixar una coberta blanca sobre...

Vallfogona ... ermita de milanys i gorgs !!!

Vallfogona està endinsada a una vall prepirinenca entre Ripoll i Olot ... un nucli urbá peti i amb més d´un centenar de masies. Un entorn meravellós on poder disfutar dels...

Via ERMITÀ DEL BALINYO. BALINYO SUD.

3/05/23. Avui tenim un dia llarg, anem al Balinyo a fer la via l'Ermità del Balinyo, dedicada a Marcel Millet per una cordada francesa (Guillaume i Dominique Gleizes) l'any...

Fem safareig : Safareig de Mogoda de Santa Perpètua de Mogoda

El Safareig de Mogoda es troba ubicat en el nucli de Mogoda, a llevant dels edificis situats al carrer principal, unes escales hi porten. Aquest safareig actualment en desús,...

Molí de la Mogoda en Santa Perpetua de la Mogoda (Vallès Occidental)

El Molí de la Mogoda esta en la Plaça del Molí en la Mogoda de Santa Perpètua de Mogoda. Historia: El molí de Mogoda es troba situat a la plaça del molí de Mogoda, a pocs...

Horts del Moli de Mogoda deSanta Perpètua de Mogoda

Els Horts del Molí de Mogoda està situat en el Barri de la Mogoda i Castell de Mogoda de Santa Perpètua de Mogoda. Els Horts del Moli de Mogoda corresponen a l’horta...

Avui destaquem : La mina de Can Bernat de Santa Perpètua de Mogoda

La Mina de can Bernat esta situat al S del Castell de Can Taió al costat del camí de Can Mallol – Can Bernat.  Historia: La mina de Can Bernat segons informacions...

Díedre del Negre a Montanejos.

Una molt bona via díedrica en la seva majoria, llevat del segon llarg on hi trobem una placa ben xula que dona el grau obligat a l'itinerari.La tercera tirada és antològica i...

Saltant i Gorg de la riera de Marganell de Castellbell i Vilar

Per poder anar al Saltant i Gorg de la riera de Marganell , us situeu en la carretera de Castellbell i Vilar a Marganell,  BV-1123 en el quilòmetre 1,600, d’on surt a...

Torrent des Gorg des Diners

El Torrent des Gorg des Diners és un dels barrancs més llargs de Mallorca, ja que té un total de 26 ràples, a més de diversos ressalts desgrimpables. És...

L' ermita de la codolosa

DIMECRES, 20 D'ABRILAquest dimecres tot i que la meteo donen pluges, tenim ganes de sortir i quedem , encara que tan sols sigui per esmorzar.Mentre esmorzem ens decidim a...

Cim, Ermita i Refugi de Sant Mamet

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...