Peña de Sin - Piedad

Vía difícil.Implora compasiónNo hay respuesta ni empatía.Solo severidad, golpes y tortazosPasajes sublimes, tramos de aventura, largos equipados, y zonas con bloques peligrosos.La vida es dura,para algunos más.

Via MILOPA. PEÑA RUEBA.

15/06/23. Anem a la vessant est de Peña Rueba amb l'intenció d'anar a l'esperó Gallego-Fuertes, però a  l'arribada a l'aparcament el vent bufà de valent ?...és el...

Via MERCHE. PEÑA ESCUACH. PANTICOSA.

19/09/22. Anem cap al Balneari de Panticosa per passar-hi tres dies, en el viatge d'anada parem a Panticosa per fer la via Merche a la Peña Escuach que és la clàssica...

Vent Pacà, nova via a Peña de Sin

Error, palabra que combinada con Escalada conduce a Desastre. Aquí quedó en anécdota y algo de vergüenza, que hubiera sido mucha de haber necesitado la...

Via FINAL FANTASY. PEÑA RUABA.

27/10/21. Avui la intenció era anar a la via Tierra de Dragones, però quan arribem a l'aparcament fa una temperatura d'un grau i bufà vent....després de dubtar canviem de...

Papi on Sight, nova via a Peña de Sin

Majeure en diuen els amics i veins del nord, quan troben una via excepcional. Començada i acabada aquest estiu, la vira ens ha proporcionat un accès relativament ràpid i...

Ascensió a la Peña Foratata (2.341 m)

Després de cinc intenses jornades de muntanya pel Pirineu Francès, avui tocava tornar a casa. Abans de tornar, però, hem volgut arrodonir la sortida amb una activitat...

Circular pels cingles de la pena d'almatret

Amb motiu del 2N (2 de novembre de 1937 - data del bombardeig de la ciutat de Lleida pels feixistes) la Baula organitza cada any una sèrie d'actes per recordar tan tràgica...

La cova dels maquis de la peña montañesa

Llegeixo als diaris que s'ha trobat l'amagatall dels guerrillers a la Peña Montañesa. Ondia que fort, en el llibre de LA AGRUPACIÓN GUERRILLERA DEL ALTO ARAGON (1939 - 49) de...

U-O no tinc por. Peña de Sin

No és una més.Podria ser la clàssica, homogènia en sisè i dos trams curts de setè grau que poden trampejar-se.Bona pedra, bona línea, i molt de gust en l'apertura.El...

Invierno suave, roca en Peña de Sin

Aprovechando temperaturas inusualmente suaves para la fecha (quizás debamo acostumbrarnos...) volvemos a destinos más propios de marzo y abril que de enero y febrero.SIN. Jean...

Bardena Negra: Peña del Fraile

En la darrera jornada de la nostra estada a les Bardenas, hem fet una excursió curta perquè ens quedava un llarg camí de tornada a casa i no volíem arribar massa tard. Hem...

Santi Sagaste a Peña Rueba

L'endemà de Riglos, anem a Peña Rueba, el gran massís de conglomeras situat just a l'oest. No ho hem mirat gaire, i triem la via Santi Sagaste mirant les ressenyes, sense...

Via AFRODITA. Peña Predicadera. Sierra de Guara

Dissabte 30 de març de 2019Tornem a Predicadera per acabar un via que voliem fer fa temps degut a les pluges i a quest cap de setmana i amb molt bones prediccions...

Bendita Decadencia. Peña Montañesa

La realidad se presta a múltiples interpretaciones, es líquida y voluble como nuestros tiempos, maleable como mi propia ética.Sensación curiosa, la de abrir sin más...

Mallo Colorado i Peña Rueva

El darrer cap de setmana vàrem anar a Riglos. En Jordi i el Joanet encara no hi havien escalat mai i la meva proposta era escalar dissabte a Riglos i diumenge a Peña Rueva, a...

Normal , peña sola d'agüero

DIUMENGE, 20 DE GENERAquesta setmana sembla que el temps es complica i per si fos poc , no puc sortir el dissabte que sembla que encara tindrem una oportunitat per sortir a...

Vía Ferrata de Libros Peña Grajera K3 (Libros, Teruel)

Vía Ferrata de Libros “Peña Grajera” supera un vertiginoso pared de cerca de 100 m que limita el pueblo de Libros para tener unas vistas espléndidas. La vía...

Cantocochino i Peña Sirio

Ara fa 40 anys, el desembre de 1978, vaig escalar per darrera vegada a la Pedriza del Manzanares. Aquest sector de la Serra de Guadarrama té un paisatge singular, amb roques,...

Vía Ferrata Peña del Morral K2 (Graus, Huesca)

Vía Ferrata Peña del Morral es un recorrido alternativo que asciende a la espectacular cima que domina el pueblo pintoresco de Graus donde además de una vista de 360º hay un...

Via ESPOLÓN ESTARLUX a Peña Predicadera

Dissabte 2 de juny de 2018Tornem a Peña Predicadera, però aquest cop fent una bona matinada. Son dos hores i mitja de viatge i tota l'estona per autovia.a tres quarts de deu...

Llibert, Peña Montañesa

Los años me han permitido constatar que prefiero abrir a repetir, y que el placer de descubrir líneas excede el deseo de piarlas.Sobretodo cuando salen en libreÚltimamente se...

Núria a Peña Solano.

SI ALGÚ TROBA UN FRIEND EN AQUESTA VIA SERÀ RECOMPENSAT!!!!Només vàrem poder escalar els tres primers llargs,no trobàvem un friend i vàrem rapelar però no va...

Verticalitat a la peña roja de riglos

Avui la nostra intenció era anar a escalar al Pirineu d'Osca però quan estem arribant a la capital ens agafa l'aigua. Parem en una benzinera i veiem que avui no és un dia per...