GR7: Arbolí - Coll de la Teixeta

Una nova etapa del GR7 per terres del Baix Camp, en un dia primaveral. Hem arribat de bon matí amb l'autocar al poble d'Arbolí, on vam acabar l'etapa anterior i on ja ens estaven esperant a l'Hostalet amb els croissants a la taula. Després d'esmorzar hem iniciat la caminada per una pista asfaltada en suau baixada i després per un camí que, passant per un petit grup de cases anomenat Cases de l'Estanquer,  ens ha portat al Riu d'Arbolí. Hem travessat el riu, iniciant una pujada en direcció al Coll d'Alforja; un camí pel bosc amb alguns trams empedrats. Arribant al coll hem pogut gaudir, en direcció al nord, d'una gran visió de la Serra del Montsant. Des del Coll d'Alforja hem agafat la pista de 7 km que porta a l'ermita de Puigcerver. Hem pujat per la pista amb suau pendent i, després d'una aturada tècnica per esmorzar, hem arribat a l'ermita de Puigcerver. És un lloc singular amb grans vistes sobre tot el Camp de Tarragona i fins al mar. Hem fet la foto de grup i hem gravat algunes escenes singulars amb el dron abans de continuar el nostre camí. La part final del nostre recorregut va per un sistema de pistes construïdes fa uns anys per al manteniment d'un parc eòlic. Hem passat al costat d'alguns dels gegantins generadors eòlics i hem arribat  a una antena de comunicacions des d'on ja hem baixat directament al Coll de la Teixeta, on ens esperava l'autocar. Ha estat una etapa relativament fàcil i curta però amb grans panorames, gaudint d'un ambient primaveral que ens ha deixat ben satisfets. Ja amb l'autocar, hem baixat fins a Les Borges del Camp per dinar en el restaurant El Garrigó, ubicat en el poliesportiu d'aquest poble. Un magnífic dinar per recuperar forces després de la llarga caminada. ÀLBUM DE FOTOS - TRACKENTRADES RELACIONADES: Grau del Carrasclet, 2014 Un tomb pel Montsant, 2012 VF Morera Montsant, 2003 ASSISTENTS: Carles, Ramon, Carlos, Jose, Cristina, Begonya, Paco M., Emilio, Jorge, Antonio, Paco G., Àngela, Joan G., Núria, Marta,  Guille, Casilda, Mercè, Mònica, Miquel B., Trini, Maribel, Montse, Magda, J. RafelEL MÓN VA GIRANT: a l'ermita de Puigcerver hem fet una petita coreografia que, captada pel dron i complementada amb altres imatges de la jornada, ha donat com a resultat aquest vídeo: DESNIVELL: +540 m,  - 700 m RECORREGUT: 18 km HORARI: 5 h 30 BIBLIOGRAFIA: GR7 Catalunya (Cossetània-Alpina) GR7-GR171-GR172-GR174 (FEEC)

Esquí de muntanya al Coll de Pimorent

Encetem temporada de foques a l'entorn del Coll de Pimorent. Dissabte, a la Mina (11 km, 800+, S2) i diumenge, al Pedrons (8 km, 820+, S2) . Prou tolerable aquest últim,...

Off road vallgorguina a coll de sant benet

MOTOS: BMW F 650 GS /HOND HRF 450 /YAMAHA T700 TENEREPreciosa ruta circular fàcil sortint de Vallgoruina i trepitjant del MONTNEGRE !!!Sortim de Vallgorguina, i més...

Off/road cardedeu-pista coll de te-arbucies

MOTOS: BMW F650GS / HONDA CRF 450De Cardedeu fins a Arbucies en OFF (l´ultima tram de Arbucies a Sant Hilari de Sacalm per carretera per anar a dinar)Bonica ruta sense cap mena...

Via LA BAUMA DE LES GRALLES a Coll Roig

Diumenge 8 d'octubre de 2023 Fa poc vaig veure una via nova tot i que es del 2018, a Coll Roig i sembla ser que a part del començament del primer llarg, és prou...

Via Libellium al Coll del Portalet.

Via que ens ha agradat força i és molt ràpida de fer. La trobem a  l`oest del Coll du Portalet i en uns 20 minuts i serem als seus peus.Resta completament equipada....

Forts del coll de Tenda

var Latitud_sortida = 44.149272; var Longitud_sortida = 7.561579; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Ripollès - Coll Roig - Via K

Avui amb l'Arseni i en Ferran hem quedat per anar a Coll Roig, teníem una via escollida, però un cop al peu he vist que encara no estava prou recuperat, així que,...

Ariege i coll de girabal

La vall d'Orlú, que me la va descobrir el meu estimat mestre i amic Russi, un racó molt especial, un petit paradís a la terra tant a l'estiu com a l'hivern. Avui no hi hem...

El jardin de keleden + socol coll de porta

DIUMENGE, 29 DE GENER DE 2023Les temperatures per aquest diumenge segueixen baixes, però les ganes d'escalar poden més que el fred i quedem amb la colla de Vilafranca...

Bassal d’aigua del torrent de can Coll de Cerdanyola del Vallès

Aquest Bassal d’aigua, esta situat en el torrent de can Coll, en la pista forestal que va de Cerdanyola del Vallès a can Catà. En la corba a la dreta del torrent en el...

Via DIAMANT. SÒCOL COLL DE PORTA. MONT-ROIG.

30/11/22. Després de fer la via del Lluís, com encara hi ha temps, anem a la via Diamant al Sòcol del coll de Porta, que el Ramir i el Felip no han fet i que en tinc bon...