1a ETAPA RUTA DELS MAQUIS: SUCS - BASSA NOVA

Hi ha projectes que són molt potents. El que aquí explicaré té la intenció de dibuixar una ruta que recorri els principals emplaçaments que coneixem del pas del maquis per...

GR 92 Etapa 26: Tarrogona – Cambrils 32 km +154 m -149 m

Tarragona a Cambrils es una etapa de transición del GR-92 más larga de todas que es un tanto urbana y poco cercano a la naturaleza.

GR 92 Etapa 25: Torredembarra – Tarragona 17,88 km +139 m -130 m

Torredembarra a Tarragona es la continuación de las etapas anteriores del GR-92 con una sucesiones de poblaciones y playas. En esta etapa destaca por su largo recorrido sobre...

GR 92 Etapa 24: Calafell – Torredembarra 16,8 km +65 m -65 m

Calafell  a Torredembarra es una nueva etapa de playa de relax muy similar que la anterior. El desnivel es casi nulo y es casi imposible perderse, ya que se sigue la línea de...
GR 92 etapa 29 L'Ametlla - L'Ampolla

13 d'abril del 2017De nou us presento una etapa del GR 92, el sender del Mediterrani. La gran travessa del litoral que en terres catalanes ens porta des de Portbou, fronterer...

GR 92 Etapa 23: Vilanova i la Geltrú – Calafell 14,5 km +23m -31 m

Vilanova i la Geltrú a Calafell es la etapa de GR-92 puramente de playa que recorre las mejores playas de Costa Dorada. Es una etapa cómoda aunque puede ser algo monótona....

GR 92 Etapa 22: Garraf – Vilanova i la Geltrú 22 km +604 m -625 m

Garraf a Vilanova i la Geltrú es la etapa de GR-92 que te sorprenderá y muy gratamente por sus rincones y paisajes. Esta etapa se diferencia en 2 partes claramente. La...
ALTAFULLA - TARRAGONA (camí de ronda)

En aquesta ocasió com que estem a les portes de l'estiu, decidim canviar una mica d'aires i anar a buscar camins per la cota zero, a poder ser pel litoral Tarragoní i un...
GR 92 Etapa 28 Hospitalet - Ametlla de Mar

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333;...
GR 92 Etapa 3. Cadaquès - Roses

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
Cim del Pla de Pujalts o Costa Pubilla (2.056 m)

Dissabte 17 de març de 2018Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h 30 m (11,8 km)Desnivell: 830...
Recorrent la costa est australiana. 1º Part.

Ens quedaven 15 dies per tornar a casa i vam decidir  recòrrer el 2800 quilòmetres de la clàssica ruta per la costa est d’Austràlia que va de Sidney a Cairns,bé...
Great ocean road i costa sud australiana

Vam estar 5 dies recorrent la costa Sud-est australiana. Com sempre vam anar a parar a paratges realment increibles i racons que no ens van  emocionar  tant , aquí...
Visitant catlins i la costa sud-est

Una tarda deixem la zona dels fiords i  seguint la carretera 94 ens dirigim cap a la costa sud-est.  Aquella nit vam parar a Lumsden on a l’antiga estació de tren...