D’Estiu

04-08-2016Berguedà Cingles de La CreuetaAgulla Oest Via : D’estiuDia un xic rufol .... perfecte per buscar alguna via a prop i de fàcil descens i a l'Esteve se li encén el llum diu aquesta via la vam gaudir fa anys... mala astruga anar a una via que as gaudit, a vegades et trobes que no es tan fàcil o tan bonica com recordes.Be com que no tenim al company, esta gaudint de unes merescudes vacances a la Neu, el "Mini Jefe" em permet fer el primer llarg, curt però que deixa els meus bracets cantant...

Esperó de l'ana

DIMECRES, 15 DE MAIGPer aquest dimecres sembla que hi ha quòrum per sortir a escalar, a principis de setmana surt la proposta d’anar a Alos de Balaguer per fer una nova via ,...
Quercus

23 –03-2019 Berga Santa Maria de Queralt Via : QuercusQuin dia ...!!!! d’estiu total i quina collada que som ....!!! set aspirants a gaudir de valent i be que ho farem al...

De Benissa a Teulada i tornada

De menut, moltes voltes anava caminant amb ma mare a Teulada per visitar a ma tia. Nosaltres anàvem i tornàvem per Berdica, però jo vaig pensar que estaria bé canviar un...
Grisu segura (intent)

DISSABTE, 10 DE NOVEMBREAquesta setmana he fet una marrada de principiant i ha comportat que no poguéssim acabar la via que teníem planejat de fer.El dijous va trucar el Jordi...
Reflexions d’un matí d’estiu.

Aquest hivern passat, exercint la meva professió, estava amb un grup d’alumnes allà on acaba la carretera asfaltada i comença el Trabucador, amb la il·lusió i el...
Visites Inesperades

22-08-2018          Sant Llorenç de MorunysRoca SubiranaVia  :  Visites InesperadesSeguim amb pluges intenses a les...
MONTSERRAT. L'ELEFANT. Via THE WALL.

1/08/18. Després de la Intrèpida Sirena d’ahir, el braços estan ressentits. Quedem amb la Isabel i el Josep, però una cosa està clara “ombra si us plau”. La...

Vacances d’estiu

Hola a tothom! Us comuniquem que el local de 4000peus romandrà tancat fins al setembre. De tota manera, si algú necessita informació o comunicar-se, ho pot fer a través del...
Pels dominis dels Ubach i d'en Capablanca

3.03.18  Petit itinerari circular d’uns 8,5 Km de recorregut i 300 m de desnivell, pel conjunt arquitectònic situat al vessant sud de la serra de l’Obac (cases Nova i...
Flors tardanes

Dia clar. Dels dies que, com avui, he sabut al vespre, des de Collserola es veu a l’horitzó del mar la silueta de Mallorca.Clar, diàfan, però amb uns grans flocs de cotó...
Estanys de Mascarida i del Diable a Tavascan

Els estanys de Mascarida estan enclotats als peus de la serra de Mascarida, entre els cims del Campirme i la Coma del Forn.    És una zona força...
De Sant Llorenç de Morunys a Pratformiu

28.10.17  Ara que ja estem en plena tardor, i que les vacances d’estiu són cosa del passat, ve de gust retrobar-se amb els companys a la primera de les sortides mensuals...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (1)

Aquest estiu, dotze companys del Centre hem fet un trekking d’una setmana, del 8 al 15 de juliol, per l’Alta Via de Stubai, al Tirol austríac. Aquesta és la crònica de la...
Racons de nova zelanda

Otago El poble de Dunedin és el punt d’entrada a la península d’Otago. Vam invertir una matí visitant aquest tros de terra, i tot i que...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Solstici d'estiu

DIUMENGE,18 DE JUNYAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles per fugir d’aquestes calorades que fa , cal cercar una paret amb clara orientació Nord i la proposta que em fa...
El Taga des de Ribes de Freser

7.06.17  Abans que arribin les vacances d’estiu, la colla dels dimecres ens reunim per cloure la temporada d’excursions amb una ascensió de categoria: el Taga des de...
Circular al pic de Coma d'Or

27.08.16  Per finalitzar les vacances d’estiu amb bon peu, decidim revisitar un vell conegut, el pic de Coma d’Or, el qual, juntament amb el pic Pedrós (o Puigpedrós...
SÒCOL DEL MONT-ROIG. Via DEL JAUMET

17/09/16. El temps va canviant, avui sembla què la tardor ja ha arribat de cop, el dia està ennuvolat i amb alguna boira, la temperatura també ha baixat....
PIC GRAN FACHA (3005m) per l'ARESTA SUD

Alçada mínima: 1640mAlçada màxima: 3005mDistància: 19,7 kmTemps empleat: 10h20m (parades incloses)Desnivell + : 1570mDesnivell - : 1570mEl Pic Gran Facha o de Bachimaña...
LA VALL DE BOÍ: TUC DE COMAMARJA (2559m)

Alçada mínima: 1615mAlçada màxima: 2559mDistància: 8 kmTemps empleat: 2h50m (parades incloses)Desnivell + : 944mDesnivell - : 944mHan començat les vacances d’estiu, com...
Sotida de barrancs UEC Tortosa al Riu Glorieta

El passat Dissabte dia 16 de Juliol membres de la UEC de Tortosa i alguns alumnes de l’últim curs de Barrancs amb algunes incorporacions estel•lars ens desplaçàvem fins...
IVª AGULLA DE COMALESTORRES. Via BLUES

14/07/16. Després d’escalar a Escales, per escalfar en una via equipada, ens arribem fins a la Presa de Cavallers on ens rep un vent gelat, auguri d’una “nit del...
El cordal de la tossa plana de lles - la muga

Alçada mínima: 2045mAlçada màxima: 2905mDistància: 14 kmTemps empleat: 7h56m (parades incloses)Desnivell + : 1083mDesnivell - : 1078mJa feia cinc anys de la darrera vegada...
Els set gorgs del torrent de la Cabana

15.06.16  El torrent d’Estiula, més conegut com a torrent de la Cabana (del nom d’un mas que hi ha a la vora), prop de Campdevànol, al Ripollès, forma un conjunt de...
PUIG DRAU (1.345,9 m.)

CIM: Puig Drau (1.345,9 m.) des de CollformicVÈRTEX GEODÈSIC:COORDENADES CIM: 41º45'52.48” N / 2º 20' 53.89” ECOMARCA: Vallès Oriental / OsonaDESNIVELL:+ 400 m. - 400...
PUIG D'OLORDA (436,2m.) per la Riera de la Salut

CIM: Puig d'Olorda (436,2m.) per la Riera de la Salut.VÈRTEX GEODÈSIC: 286125015COORDENADES CIM: 41º 24' 44” N / 2º 03' 18” ECOMARCA: Barcelonès / Baix...
La creu de l’aragall (btt).

Excursió curta que no arriba als 20 quilòmetres, amb una mica més de 350 metres de desnivell que trobarem a l’inici de la sortida, sobretot en els últims carrers que...
Cròniques alpines

Aquest estiu, la roca , ni olorar-la. Una lesió al canell em va deixar fora de joc els mesos estivals. La veritat és que al principi em  va semblar una mica...
Per la serra del Corredor

31.10.15  Després d’haver fet un parell d’excursions pel massís del Montnegre (itineraris pel Montnegre carener i per la vall d’Olzinelles), ja tocava fer una per...
Sant Joan de l'Erm

Bloc de motxilla del dijous 24 de setembre de 2015Començar a les onze del matí a caminar no és ben bé allò que se'n diu d’hora. Però té indubtablement els seus...
Els quatre Puigmals

30.08.15  Excursió senzilla des de la Cerdanya, malgrat el desnivell, al conjunt dels quatre Puigmals, format pel Puigmal pròpiament dit o Puigmal d’Er, el Pic o...
La Fou i Bor

Dijous 6.08.2015.Vam ser la Tere i el Miquel Nebot, el Jordi , la Úrsula i la Duna, el Jordi i el Pere Castells amb...