La primera Rogaine de l'any al sac

The Wild Boar Rogaining a Senan 3-53-13   13 km.   17-51 x km.  458 metres de desnivell positiu 86 punts en 15 fites 12èns. de 17 equip...

Per la costa de marsaskala a marsaxlokk

Marsaskala és un poble, de tradició marinera, que està situat al sud de l'illa. Surto del port i vaig pel passeig marítim fins a la bateria de Sant Pablo on decideixo tornar...

La meva primera milla

Milla urbana barri Covadonga, 30ª edició 1,5 km. 8-35 5-50 x km. 4 metres de desnivell positiu No acostumo a participar en curses tan curtes, però aquesta milla fa...

11/07/2023 Montgrony - Costa Pubilla

Per poder assistir a la excursió és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: a les 6h30' a l'antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner...

Illes Gregues. Primera part: Míkonos i Naxos.

Després de la sortida a l'Aneto (3404 mts.) des de la porta de casa amb bicicleta, ens hem agafat uns dies de vacances i platja amb la Irene. Hem marxat a les Illes Gregues,...

Promio moreno (intent)

DIUMENGE, 02 D'OCTUBREDespres de molt de temps sense coincidir, aquest cap de setmana el Jordi pot tornar a sortir i també s'apunta el Dani, ara tan sols resta escollir...

Avui coneixerem : Les dos Fonts de La Costa de Montseny

La Costa del Montseny es un Poble (620 m alt.) del municipi de Fogars de Montclús (Vallès Oriental), al vessant meridional del turó de l’Home (Montseny), damunt la Tordera....

Monte Gran Costa (2.615 m.)

var Latitud_sortida = 45.027911; var Longitud_sortida = 6.879780; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Camí de la costa de tarragona.

Descripció de la ruta; passejada pel litoral tarragoní resseguint un petit tram del Camí de Ronda, des del Port de Tarragona, fins al Morrot de la Savinosa. Durant el...

La imponent primera agulla de santa anna

Hi ha agulles que imposen. La Primera agulla de Santa Anna és una d'aquestes. Feia temps que me la mirava i remirava. Està ple de vies d'esportiva però no arriben al cim i...

La Primera Central Telefònica Automàtica de l’Estat. Balaguer.

SerradelMontsec.cat - Reserva Starlight del Montsec, Espai d'Interès Natural de la Serra del Montsec, Espais d'Interès Geològic, Espai de Xarxa Natura 2000 Serres...

El Pla de Pujalts o Costa Pubilla (2056 m.)

Seguim la campanya ripollesa dels 100 cims, i avui ens dirigim cap al santuari de Montgrony per assolir el cim del Costa Pubilla. Molt ambient al santuari, entre turistes,...

El Pou a prop de Mas La Costa de Santa Pau

Per visitar aquest destacat Pou, seguiu la mateixa ruta que us vaig indicar per anar a la Font de la Llet, Per tant, cal que aneu per la carretera GI-524 d’Olot a Santa Pau, a...

Jardins de Mossèn Costa i Llobera

Els jardins de Mossèn Costa i Llobera són un jardí botànic especialitzat en cactus i plantes suculentes.Es troba ubicat en un lloc privilegiat de la muntanya de...