Per Pratformiu i la Serra de Busa

Iniciem la sortida a Sant Llorenç de Morunys direcció a La Pedra i al Coll de la Creu per baixar a les Terreres de Pratformiu.La baixada és lenta, és un pendent considerable...
Travessa de la serra de busa

(Estem treballant per vostè perdoni les molèsties)El fet d'anar amb autocar ens permet fer la travessa de la serra de Busa des de l'extrem de ponent fins a llevant. Però ens...
Montserrat - La Codolosa - Via Punt Verd.

Repassant les vies que hem fet a la Codolosa ens hem donat compte que n'hi havia una que se'ns havia escapat. La Via Punt Verd és la via que hi ha més esquerra de la paret,...
Montserrat - La Bitlla - Via Normal  4/4/2019

Montserrat - La Bitlla - Via Normal 4/4/2019

La Bitlla, agulla simbòlica, esvelta, amb emplaçament privilegiat, només rebre l'ombre de la seva veïna la Bola de la Partió.Fins el 18 de juny del 1944 no va rebre la...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...
ESCALES Sector Ferrata via Pixi

Continuo amb la llarga recuperació. Avui teníem intenció d'anar a la via Montsemi, però la rufa que fa a l'arribar ens tira una mica enrera i a mi sobretot, la baixada per...
La Buffet Lliure a la Serra de St. Joan.

Feia gairebé tres anys que no pujava a Montanisell i la veritat és que ja trobava a faltar la pau i tranquilitat de la Serra de Sant Joan. Avui hem repetit la Buffet Lliure on...
Malanyeu - Via Doraemon

Seguim amb les dimecres al sol, però aquesta setmana sembla que el temps serà més bo a l'interior, com que no podem sortir a primera hora, decidim anar a Malanyeu, segur que...

Via Ladakh a la Placa Totem.

La Placa Totem es situa a la part més alta de la Pastereta.Es tracta d'una planxa vertical on hi trobem cinc vies esportives de 60 metres,preparades per ser...
Cresta del Sol, Serra dels Bastets

El dissabte 2 de març, per entrenar una mica això de les crestes, i també per recordar les bones estones passades a la Cresta del Sol fa 12 anys, vaig tornar-hi acompanyat...
Via VILABONA a la Serra d'Encies a Vilamala

Dissabte 2 de març de 2019El Clot de Vilamala es, com he descrit en altres entrades, un lloc salvatge i solitari. La via VILABONA dels germans Masó, la vaig estar mirant fa un...
Serrat del Coniller, via d'en Guillem

20.02.19  Una altra vegada, i ja van tres, que enfilem la pista asfaltada de Sallent camí del serrat del Coniller per tal d’assolir el seu cim més oriental per la via...
MALANYEU-DEVESÓ. Via INFERN.

2/03/19.  A Malanyeu podem trobar vies equipades (les més repetides) però també podem trobar un bon repertori de vies d’auto-protecció, avui anem amb la...
*** Via dels 4 (200m, 6a+), Serrat Alt, Àger

Dissabte, 09 de febrer de 2019Hi ha vies amb un poder d’atracció innat, no sé si aquesta en serà una, però de moment en poc més d’un mes d’estar oberta ja som la...
Tossal Balinyó - Via Regular - 27/02/2019

Sortim a les 7 del matí de casa, anem amb l'idea de fer metres i per això hem escollit la Via Regular del Tossal Balinyó. Hem llegit opinions per tots els gustos, com ja...
SANTA ANNA, PARET DEL NINXOL via Trikiclimb

Avui divendres hem quedat una bona colla de Lleida. Jo que ja passo els 60, crec que era el més jove. Anem a un lloc on no havia escalat mai i el lloc m'ha encantat,...
Escalant a Queralt i manifestant-nos a Barcelona

Ressenya de Topo-rocressenya de Topo-rocAquest dissabte havíem d'escalar sense arribar tard a casa doncs volíem anar a la manifestació de Barcelona, a fer costat als presos i...
Nova via love climbing: via quercus

"Love Climbing" és un terme novet que ha aparegut per designar escalades amb tranquil·litat, amb la persona estimada doncs saps que fruirà i no patirà gaire (queda millor...

La Serra del Montmell, 10/2/2019.

Sortim a les 8 del matí de la pista poliesportiva i després de fer uns 75 km arribem a les proximitats d’aquesta serra. Fem un petit mos en el restaurant Mirador del...
A la via dels Quatres (Serrat Alt, Àger)

***Ben bona repe de la via dels Quatres, al serrat Alt. Oberta amb estil impecable per en Marmo i cia, sense expansions i ben traçada amb claus i ponts de roca. Amb el detall...
Via QUERCUS a la Serra de Queralt. Berga

Dissabte 2 de fbrer de 2019Aquest dissabte no pinta gaire be la metereologia i desprès de sospesar uns quants llocs decidim anar a una via nova que han obert a la serra de...
Tal com raja a la Serra de Sant Joan.

Via aventurera,només recomanable per a tots terrenys que tant els hi carda sortejar blocs inestables,escalar díedres i plaques de bon equipar,creuar una feixa,lidiar amb...