Via Rompetecho sortint per Espigolo a la cantera del Garraf

Abans de que arribin les pluges de la tarda ens apropem a la cantera del Garraf per fer aquesta combinacio de vies.Entrem per la via Rompetecho equipada amb bolts fins el sostre,que apartir d'aqui esta amb burins en bon estat.Seguim en dos llargs ben facils i desequipats exceptuant un buri ,fins l'aresta!Ara caminem cap a la nostre esquerra per tartera fins els llargs que menen al cim.aquests son dolomitics i descompostos.Fem reunio d'un parabolt en bon estat i sortim cap a la nostra esquerra on ja tirem...

Via Ania Kostecka a la Cantera Sud.

Te trams guapos d'escalar però la via fa poc que ha estat equipada i la roca encara ens pot donar algun esglai.D'altra banda va molt atapaïda entre les lineas veïnes i pot...
Via La Llastra sortint per gran diedre dreta.

Després de rebentar-nos els avantbraços en una via de cinquè ahir a Malanyeu. Avui anem a descansar a la Cantera sud del Garraf deprés de descartar el pla A.Entrem...

GR 92 Etapa 22: Garraf – Vilanova i la Geltrú 22 km +604 m -625 m

Garraf a Vilanova i la Geltrú es la etapa de GR-92 que te sorprenderá y muy gratamente por sus rincones y paisajes. Esta etapa se diferencia en 2 partes claramente. La...
Garraf cantera sud esquerra. integral  espigolo

Garraf cantera sud esquerra. integral espigolo

8/04/18. Aquest dissabte torna el mal temps, amb un dia rufol optem per anar al Pic del Martell, però quan arribavem no ho veiem clar, està tapat i cauen gotes. Canviem el pla...

Vía Ferrata La Cantera K3 (La Vilavella, Castellón)

Vía Ferrata La Cantera de La Vilavella es una recién incorporada, donde a pesar de ser corta tiene un ambiente brutal. La sensación de verticalidad y vacío es impresionante....
Un volt sortint de casa...

I això que un dia surts de casa i vas a fer un volt... Si, es un privilegi.Reportatge FotogràficTrackSaluT i Muntanya!!!
Marxa del Garraf 2014

El 2 de Novembre tocava treballar la resistència de les cames i vam anar a Gavà d'on sortia la clàssica Marxa del Garraf, que aquell any arribava a la seva 20 edició, ens...
Via Same ( La Falconera, Garraf )

Aquesta via, per la seva ubicació és tot un luxe, aprop de la ciutat però a la vegada en un entorn que proporciona molta tranquilitat. Al poble del Garraf,...
Via Stoc de Coc sortint per Monges Mascles

Via: Combinació Stoc de Coc sortint per Monges MasclesZona: MalanyeuDificultat: V+ (D+)Dificultat obligada: V+Llargària: 30+55+10+45= 140 metresGrau d’exposició: BaixGrau...
De Garraf a Gavà, per la Morella.

Avui parlaré d’una travessa dura pel massís del Garraf, però intensa i molt atractiva. Una de les meves rutes preferides, d’uns 23 km i unes 6 hores de duració, la...
Caminant pel Garraf i l’Ordal

Aquesta excursió que teniu explicada a continuació, és una de les meves preferides. Ruta llarga però que ens permet creuar el massís del Garraf amb els seus contrastos...