Assalt a la Gorra frígia : via La Gavina, Via Guzman-Silva, Via Rebombori i Via Integral Pilar Martínez.,

Aquestes darreres setmanes d'hivern i inici de primavera he anat força vegades a la Gorra frígia, algunes tardes i un matí aprofitant per fer un seguit de vies que em faltaven i que mai troves temps per anar a fer...la primera va ser La Gavina, una via controvertida pel que llegeixo a les xarxes i que finalment trobo amb qui anar-hi.  El Josep Maria m'acompanya.Via la GavinaCara sud-oest de la Gorra frígia per on va la via la ...

Volta integral a Montserrat

Dijous 6 de juny 2019Distancia      18,71 kmDesnivell      1.450 mTemps         ...
La Codolosa. Integral dia de Reis

Aquest dissabte, amb en Joanet fem una matinal ràpida a la Codolosa.Comencem per una via equipada amb parabolts de la que desconeixem el nom, continuem per la placa que hi ha a...
Cresta integral de la Serra de Mont-roig

El pueblo de Sant Llorenç de Montgai se sitúa junto un pequeño embalse que represa las aguas del río Segre. Sobre esta población se eleva la sorprendente Serra de...
Rabadá Navarro al Pilar de Cotatuero

LuichyPrimera escalada aquest racó tant espacial, si, espacial per que hi ha que ser un xic Marcià per fotre's aquí.No anem malament però el fet de no abaixar la guàrdia...
Travessa integral nocturna al Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial; min-height:...

Sombra a la Luz de la Luna a la Gorra Frígia

La Gorra Frígia La és un dels terrenys de joc més llaminers de Montserrat. Còdols agraïts, inclinacions que permeten la progressió en lliure no massa difícil i una...
Montserrat. integral josep barberà suqué.

20/06/18. Dimecres. Avui ens trobem amb el Josep, Manel, Antonio i el Boi què ens acompanyarà però escalarà. Amb el Boi i el Manel vam fer la via Rabadá-Navarro al...
Garraf cantera sud esquerra. integral  espigolo

Garraf cantera sud esquerra. integral espigolo

8/04/18. Aquest dissabte torna el mal temps, amb un dia rufol optem per anar al Pic del Martell, però quan arribavem no ho veiem clar, està tapat i cauen gotes. Canviem el pla...
Innominata al Pilar sin Brillo.

M'acoplo, a última hora com a tercer de cordada, per anar al Montroig on els companys ja havien decidit l'objectiu: la Innominata al Pilar sin Brillo, més bona del que...

Filmació de la integral a la tintin - milu

El Miquel Àngel està fet un professional amb això del vídeo i l'altre dia va filmar l'escalada de la Tintint Milú. Les imatges no poden captar la bona estona que ens va...

180. Montserrat 360: volta integral a la muntanya

RESSENYA - MAPA - GOOGLE EARTH Sort./Arrib. Cremallera de Montserrat (FGC) Interès: Montserrat total Distància: 24,4 Km Desnivells:  +/- 2.200 m Anuncis Filed under: 100...

Montpart a la Gorra Frígia

La Montpart és una de les vies més clàssiques de la concorregut Gorro Frigi. Tot i aquesta etiqueta és un itinerari que es repeteix esporàdicament malgrat la baixa...

Souvenir a la Gorra Marinera

La cara nord-oest de la Gorra Marinera és, a priori, poc llaminera. La roca blanca típica dels vessants més ombrívols contrasta amb l’atractiu rocam de la veïna...
ANSÓ. PILAR D'ANSÓ. Via ESPIRITU DEL BOSQUE.

13/07/17. Avui ens dividim en dues cordades, el Juan Carlos i el Josep van a la via Camille de la Paret d’Ur. Amb el Remi anem cap el Pilar d’Ansó. Quan passes pel congost...
Queralt. integral arnau-oleguer + queraltina

9/05/17. Avui amb el Ramón anem a fer una bona integral d’escalada de consum, plaisir o Love climbing a unes no parets.L’itinerari va enllaçant plaques, discontinu, amb...
Integral Pilar Martínez al Gorro Frigi.

Via amb molt poques referències situada a la cara sud del Gorro Frigi. De fet, a la guia d'en Luichy de Gorros no hi surt el nom. Nosaltres només l'hem trobat al blog d'en...
Al Pilar Central del Doll (Noguera)

**Ben bona via molt ben oberta, aprofitant el que dóna de si la roca entre ponts de roca i flotants i amb l'ús mínim d'expansions, seguint una línia hiperlògica. Poc a...
Santa anna. integral k-30

15/02/17. Aquest dimecres m’acullen els Joseps  (Estruch i  Solé), la proposta és anar a Santa Ana a fer la via K-30 i/o un altre. Just el dilluns en Joan Escuer i...
MONTSERRAT. LA GORRA MARINERA. Via PER DAVANT

17/12/16. En aixequem plovent? Però avui toca col·lectiva amb companys del STAE, ahir vam fer el sopar de Nadal, així què resacossos en més o menys grau, ens anem trobant...
Via Integral Tintín i Milú al Montroig

Dissabte 3 de desembre de 2016Aquest dissabte ens ho prendrem amb calma i anirem a fer una bonica via, tranquila i senzilla al Mont-roig. Senzilla, per que els llargs son...
EL DOLL. Via PILAR DEL TRES

EL DOLL15/10/16. En José Wa le ro, va fer una piulada alFacebook d’una nova via al Doll, (D.O. Marmolejo i Cia) què feia bona pinta. Una trucada al Juan...
Mont-roig. pala alta. integral misting wall

22/09/16. Avui no ens volíem complicar, però el què semblava una via d’anar fent ha resultat ser molt treballosa. Està clar què no et pots refiar. La Integral...
Volta integral al circ dels engorgs

Alçada mínima: 1730mAlçada màxima: 2914mDistància: 18,6 kmTemps empleat: 9h (parades incloses)Desnivell + : 1968mDesnivell - : 1980mPuigpedrós (2914m) - Pic d’Engorgs...

Fotos de la integral de Montserrat

El passat dissabte, es va fer la sortida integral de Montserrat. A veure si la propera es podrà fer, aquesta vegada sí, a la Punta Alta. Encara que l’alternativa no era...