Mallos petits de Riglos: Anorèxia, al Mallo Colorao, i Edil a l'Aguja Roja

El cap de setmana passat portàvem una frustració important amb el Moi, ho teníem tot apunt per marxar als Alps però el mal temps no ens va deixar. Així que vam anar a buscar roca calenta per passar la pena.El primer dia, cap als Mallos petits, que no coneixíem. I aplicant un principi de prudència, vam anar a un dels llocs d'escalada més senzilla: el Mallo Colorao. La seva cara sud és una immensa planxa de bona roca, plena de parabolts on ens ho vam passar realment bé, tot i que la gran...

RIGLOS. MALLO DE ENMEDIO. Via ENDRIJA.

29/05/19. Riglos té bones xemeneies una d’elles és l’Endrija, què havia quedat en l’òvid. La xemeneia fins a la R5 va ser oberta l’any 1960, per J. Vicente, J.A....
208 - Punta de Cala Roja (Sa Costera) 18-05-2019

Aquesta ruta no és la típica i bucòlica excursió a sa Costera o 'la costa de les meravelles', que ja de per si mateix val la pena pels seus alts valors paisatgístics....
PEÑA RUEBA. MALLO LA MORA. Via SANTI SAGASTE.

13/06/18.Després de la pluja d’ahir a donat pas a un fort vent, volíem anar a la vessant est de la Peña Rueba, però està molt exposada al vent, així què fem un canvi...
MORRAL DE PENYA ROJA (TIVISSA). Via CASIQUIARE.

29/11/17. Quedem amb el Remi per anar al Morral de Penya Roja (Tivissa), jo no he escalat en aquesta zona i ho tenia pendent. El dia és fred i amb vent gelat, però a la paret...
Via CARA SUR al Mallo de la Canal. Riglos

Dissabte 9 de setembre de 2017Hi han cop que una via, per no se quina raó, se'm travessa i no hi ha manera. Això es el que passa amb la Aguja Roja de Riglos.Tenim pensat anar...
Quinta Chimenea al Mallo Frechín.

Diuen que havia set la xemenèia més difícil de Riglos.Ara ha passat com amb la Ursi al Circo de verano que l'han netejat i cossit a xapes de manera que escaladors més...
Onti - font roja d'alcoi 9/7/17

Bona sortida amb la grupeta del Biri i Vila que ens van portar de ruta per Alcoi, amb la pujada a la Font Roja i tornada per la font dels Patos
Verticalitat a la peña roja de riglos

Avui la nostra intenció era anar a escalar al Pirineu d'Osca però quan estem arribant a la capital ens agafa l'aigua. Parem en una benzinera i veiem que avui no és un dia per...
Riglos - Mallo Colorado - Via Carla 15/04/2017

Avui ens he aixecat amb molt de vent i un xic de fred, res a veure em ahir, així que escollim una via solejada i que sembla que no li toca tant el vent.El Mallo Colorado és un...
165 - La cova Roja de Míner Petit 29-11-2016

Feia temps que l'amic Biel Miró havia ullat una gran clotada no massa lluny de les cases de Míner Petit, més enllà del Mal Torrent de Massana. La depressió es pot apreciar...
Dakota Line a los Mallos de Agüero

Recordo que durant el primer viatge que vam a Riglos ens vam fixar en unes parets que hi havia davant mateix, en aquell moment ens eren totalment desconegudes. Poc després vam...
Via Villarig a l'Aguja Roja

Riglos ens queda molt lluny de casa, però sempre que podem ens hi escapem. Arribem al poble passat el migdia, i amb ganes d'escalar una mica després de les hores de camí que...
Sang Roja a la Paret de Riu Lacó.

El dia bo per escalar va ser ahir però amb la feinada que tinc només disposava del dia d'avui per sortir a escalar i només una estoneta. I encara gràcies, perque amb el fred...
Carla al Mallo Colorao

La Carla és una de les vies més clàssiques del Mallo Colorao. Si volem tenir un primer contact sense massa complicacionse amb Riglos aquesta via és una bona opció. Bona...
Via Mosquitos al Mallo Visera

Un mes després de la primera expedició als Mallos tornem a ser aquí. L’Albert i la Cristina se’n van a la Chopper del Pisón, i jo amb en Ricard anem cap a la Visera amb...
Via Chooper al Mallo Pison

Dies enrera, i després ja d'una primera visita a Riglos, hi tornem amb ganes de més. Tenim unes quantes vies mirades, i és que aquí hi ha un bon munt de...
Via Galletas al Mallo Fire

Dies enrera ens llevem devant les parets de Riglos. Espectacular cada un i únic Mallo. Sóm 5, dos se’n van a fer la Jose Antonio Sanz el Mallo Frechin i els altres dos a la...
Pell Roja al Santuari de Lord.

Després d'uns quants dies fent escalades llunyanes, avui tocava quedar-se a prop de casa, tocava fer alguna cosa per la comarca on sempre hi ha vies pendents. I una d'aquestes...

Jose Antonio Sanz, 180 m 6a+. Mallos de Riglos

Via: Jose Antonio Sanz Metres: 180 m Dificultat: 6a+ Zona: Mallos de Riglos Equipament: la via es troba equipada amb parabolts Material: 15 cintes expres, algunes de llargues...

Chooper, 135 m 6b. Mallos de Riglos

Via: Chooper Metres: 135 m Dificultat: 6b Zona: Mallos de Riglos Equipament: la via es troba equipada amb parabolts Material: 8 cintes expres, algunes de llargues Orientació:...