PIC o CIM DE LA MORT (482,6 m) des de Gandesa

Cim de Pic de la MortCIM: Cim de la Mort (482,6 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 14 min (39 min + 35 min)DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFIA: Serres de Pàndols i Cavalls. E 1:25.000. Ed PioletSERRA:del PebrerRecorregut fàcil pro en bones vistes, per escenaris de la batalla de l'Ebre, Es troben algunes trinxeres,COM ARRIBAR-HIACCÉS PER CARRETERA.A7 o N340 fins Hospitalet de l'Infant per continuar per la C44 fins Mora d'Ebre seguint per la N420 fins Gandesa.ACCÉS EN TRANSPORTS PÚBLICEn trenRodaliesde Catalunya / RENFE fins l'estació de Mora la Nova, des de on cal seguir en Bus de l'Empresa HIFE fins Gandesa.En autobúsEmpresaHIFEDESCRIPCIÓ DEL RECORREGUT0 min: Estació d'autobusos de Gandesa (357,54 m) seguir per la Avinguda Catalunya (N420) en direcció al centre de la població.3 min 40 seg:Celler Cooperativa a l'esquerra de la ruta5 min:Oficina d'Informació a la dreta de la marxa.6 min:Cruïlla. Plaça de la Farola. Seguir per l'esquerra per la C-43 en direcció a Orta (Horta de Sant Joan) , Pinell de Brai, Tortosa, Xerta i Bot.11 min:km13 de la C43, seguir amunt per l'esquerra de la carretera fins el km, 11,90019 min 20 seg: Cartell finalització població de Gandesa, seguir amunt.28 min: Coll de la Font, km 11,900 m, seguir per pista que surt a l'esquerra amb panell indicatiu en direcció a un camp de tir,35 min 40 seg: Corriol a l'esquerra fort pendent camí del cim.39 min:Cim del Pic de la Mort.Descens pel mateix itinerari de l'ascensió.EQUIPAMENTMotxilla, calçat de trekking, bastons, aigua, farmaciola, telèfon, màquina fotogràfica. La roba dependrà de l'època de l'any, Acostuma a fer ventÈPOCA ACONSELLABLE PER A FER L’ASCENSIÓTot l'any tot i que a l'estiu es millor aprofitar les primeres i darreres hores del dia per evitar la forta calor.ON MENJARA GandesaRestaurant Hotel Piqué: Av Catalunya, 68 – Tel 977 420 068Restaurant Sibarites: Plaça de la Farola, 4 -Tel 977 420 515BarRestaurant Jorcar: Plaça de la Farola, 6 – Tel 977 420 116. El divendres marisc frec i la resta de la setmana bones tapes.ON DORMIRHotel Piqué: Av Catalunya, 68 – Tel 977 420 068QUE VISITAREl CellerCooperatiuDIRECTORI DE SERVEISAjuntament de GandesaGandesa, 28 de maig de 2019

Arbres – Arbres de la vida a la mort / 2ª Part #

Avui us presento dos articles En aquesta segona part, la dedicarem com un arbre una vegada mort o millor dit, tallat, encara li pot aflorar la vida indirectament. Us passo tres...

Arbres – Arbres de la vida a la mort / 1ª Part #

Els arbres com a tots ser viu, sigui animal o vegetal, sigui petit o gran, te el mateix procés, neixa, creixa, desarrollar-se, tindre infermetats, mutilacions… i al...

EL GRANO (482,6 m) des de Gandesa per la C43

CIM: El Grano o Cim de la Mort (482,6 m) des de Gandesa per la C43.COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 14 min (39...

COTA 481 (482,6 m) des del Gandesa per C43

Monument feixista que es troba camí del cim a una pista que surt a l'esquerra en direcció al collCIM: Cim de la Mort (482,6 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:VÈRTEX...

PIC O CIM DE LA MORT (882,6 m) pel GR 171-3

Cim o Pic de la MortCIM: Cim de la Mort (482,6 m) pel GR 171-3COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +125,06 mHORARI: 1h 11 min (37 min +...

Puig de Morters o Pic de l'Home Mort (2668 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa IGN 1:25.000El diumenge passat quan estava passant les fotos de la càmera a l'ordinador, al mateix temps tenia el mapa...

Arranquem temporada: una mort anunciada.

Montforcado. Darrera, el Ventolau.No, el títol de l'entrada no amaga cap actitud pessimista. Ans al contrari, tots plegats esperem una temporada amb un Pirineu pintat de blanc....

De Bot a Gandesa per camí rural

Des de l'esquerra, la Moleta, l'Agulla de Bot, la Falconera, darrera els Ports d'Arnes i més a la dreta la Muntanya de Santa Bàrbara, dessota la qual veiem Bot.  El matí...

Ha mort Francesc Sas Planas

El Francesc amb l'equip de filmació.  Cova del Rebeco,  Villanúa, Osca.   1983M'acaben de donar la trista notícia: El meu amic i company d'espeleologia en...

Pic de l´ Estany Mort (2746 m.) 24-01-16

Diumenge, 24 de Gener de 2016.ens llevem al final de la carretera de Ransol, som el Jaume, la Bea, la Cèlia i jo.Allà ja ens trobem amb el Noel i el Pep, i els...

Ha mort el Dr. Mateu

La darrera cavitat la va visitar en Joaquim Mateu al 1988: la Cueva de las Campanas, a GranadaAhir dia 19 de gener del 2015,a mitja tarda, ens va deixar en Joaquim Mateu...

Pic de l'Estany Mort o Roc dels Cóms

Pujant cap al Pic de l'Estany MortAquest én cim molt interessant amb esquís de muntanya, que té molt bon accés des de la Coma de Ransol i que ha estat la sortida de la UEU...

GR 171: Gandesa - Garcia

Anteriors:- Prat de Comte - Gandesa- Barranc de la Fonteta - Coll de CavallsTenia gairebé oblidat des de fa més d'un any aquest GR, que he anat començant fent trams aillats i...