13 i 14/07/19 Alta Cerdanya - Pic de la Mina

LLOC DE TROBADA:  Refugi de l’UEC de La Molina dissabte tarda 13/07  (anada en vehicles particulars)Cal confirmar l'assistència abans del 6/07/2018 per reservar lloc al refugiEl preu del refugi per sopar, dormir i esmorzar es de 29.50 €Sols dormir 12 € i dormir i esmorzar 17.8 €Diumenge 14/07 a primera hora anada al punt de sortida de l'excursió- Coll de Puymorent (  42.55954  1.81031  ) 54 km. des de La MolinaItinerari: Coll de Puymorens (42.55954 1.81031) – Bac...

COVES DE LA CERDANYA (Anes-Olopte-Fou de Bor)

Avui venim a la Cerdanya per fer la visita de tres cavitats que es troben per l'entorn de Bellver, Hem sortit a bona hora per tal d'aprofitar el dia, la primera cavitat que...

7 i 8/07/2018 l’Alta Cerdanya i Arièja

LLOC DE TROBADA:  Refugi de l’UEC de La Molina dissabte 7/07 abans de les 18 h. – (anada en vehicles particulars)Cal confirmar l’assistència abans del 3/07/2018 per...
La cresta del bony de la mina al bony de carroi

Potser el nom no us sona però si sou observadors quan aneu pel fons de les Valls d'Andorra us podeu haver adonat d'un agrest pic on hi ha instal·lades unes lletgíssimes...
Font de sa Mina (Sóller)

Ruta que comença al cementiri de Sóller pel camí de sa Coma Carnissera que puja a la Serra d'Alfàbia, fins arribar a la font de sa Mina. El camí ens regala extraordinàries...
PIC DE LA MINA 2683m, amb esquís.

31/01/18. El Pic de la Mina és un dels Pic clàssics de fer amb esquís, avui amb un dia esplèndid ens hi arribem. Anem fins el coll de Pimorent 1915m, on aparquem. Després...
NYENYA 100m.  6B A1-PALA ALTA - MONTROIG

NYENYA 100m. 6B A1-PALA ALTA - MONTROIG

Estic una mica amuinat….cada cop tinc mes la sensació que els Lleidatans som una espècie en perill d’extinció.L’altre dia entro en un bar i se’m va acudir ,per que...

El Tren groc de la Cerdanya (Catalunya Nord)

El Tren Groc (en francès Train Jaune), també conegut com la Línia de Cerdanya o més popularment com el canari de muntanya, és una línia de ferrocarril de via...
El camí de la mina de vergós guerrejat

Hi ha dies que vas amb els companys i no saps com acabarà la cosa... i finalment surt un dia rodó. Serà per compensar els dies dolents.En Joan Vàzquez d'IPCENA ens va dir...
Via Alta Tensió al Càmping.

Malgrat que curta homogènia i sostinguda.Compte amb alguna llastra,equipament divers: espits, burils, algun pitó i parabolts a les reunions. Flanqueig per sota del sostre...

12/11/17 Terra Alta – Serra de Pàndols

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
Forat Gran de la Feixa Alta i Gran Diagonal

No fa gaire que vam fer l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal, de manera que aquesta activitat encara no la teníem caducada. Avui, però, hem...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (I)

El Camí de Sant Jaume per la Cerdanya és una via secundària del camí principal català (de la Jonquera i del Port de la Selva a Montserrat i Alcarràs), antigament...
Montserrat. càmping. alta tensió + cargolet

30/05/17. Aquesta tarda quedem amb el Marc (bloc empotrat) per escalar plegats, així què passem de la coneixença virtual al món real. Anem a la zona del Càmping al...
La Casa Alta de Feixes

Via dels Dijous a l'Agulla Alta de la Miranda

La via dels Dijous puja de forma bastant directa i en lliure per l'aresta sud de l'Agulla Alta de la Miranda. Als primers metres ens ajudarem d'una alzina per superar un tram...
Pel camí de la mina de bauxita

Segurament aquest serà el camí que farem durant la caminada de la Festa Major de Tuixent. L'objectiu és ensenyar-vos on estan les mines de Bauxita del nostre poble.No penseu...
Sputnik, Roca Alta - Vilanova de Meià

"Quince años tiene mi amor" dice la canción.Quince años sin amor.Quince sin repetición (conocida) han bastado para decidirnos a sacar del olvido una pequeña joya que...
La Mina de Sal de Cardona

La Mina de Sal de Cardona és una petita meravella que tenim al nostre país i és a l'abast de tot el món. Recomano la seva visita i us presento unes quantes fotografies que...
El grau d'Olot i la mina dels Bandolers

25.02.17  Interessant ruta circular, d’uns 11,5 Km de recorregut i 545 m de desnivell, pels camins plàcids (i no tan plàcids) de la vall d’en Bas i el Collsacabra....
Via Mariola Motors a la Pala Alta del Montroig

Dies enrera ens trobem al Montroig amb la Pilar, la Silvia, la Cristina, en Francesc, en David, i un servidor per anar a repetir alguna de les seves boníques vies i gaudir de...
La Mina de Montclar

Ja feia temps que pensaven fer una visita "turística" a aquesta construcció hidràulica gestionada com un conjunt amb el castell de Montclar. Finalment el dijous 8.12.2016 vam...
LA FITA ALTA (286,4 m.)

Foto: CataCIM: La Fita Alta (286,4 m.)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 257115001COMARCA:Pla d'UrgellDESNIVELL: +60 m.HORARI: 45 min. (25 min. + 20 min.)DIFICULTAT:...
Minothems. Mina de Libiola.

Characterization of minothems at Libiola (NW Italy): morphological, mineralogical, and geochemical study.Cristina Carbone, Enrico Dinelli & Jo De WaeleInternational Journal...
Cursa Alta Segarra 2016, Sanauja

Torno a fer una cursa! Aquest seria el resum general… feia temps q no competia! Si és que lo meu es competir, més aviat és participar en una prova competitiva…...