Camí vertical de la lluna plena.

Descripció de la ruta; nou recorregut (febrer 2023), equipat per JOM Big Wall. El Camí Vertical de la Lluna Plena és un traçat que aprofita el retorn de la via d'escalada de...

Cresta del Sol i ràpels de la Lluna Plena

Fa un any i mig que vam escalar la Cresta del Sol, una via d'escalada de dificultat moderada que recorre, amb passos d'escalada i fàcils grimpades, una llarga...

Llum de Lluna a Busa.

Feia dies que no escalàvem per Busa i això es nota en la falta de confiança en aquesta roca tant inquieta, tot i així, magnífica jornada la d'avui escalant la bonica i...

Un Tall de Lluna a l'Agulla de la Benedicció

Escalada per una aresta molt guapa sobre molt bona roca, llàstima que sigui tan curta. En algun moment m'ha recordat a l'Aresta Arcarons, tot i que no és una via exposada....

Hussein el Lluna al Faraó

Aquesta via ens l'havíem mirat quan vam fer la Zoe del mecanoscrit. Es veia molt tiessa, i en alguns punts desplomada. Al final vam decidir anar a donar-hi un cop d'ull. Ha...

GRONSA SUD via Esperó de la Lluna plena

Ahir vam estar a Vilamala, fent una via de l'Antxi i el Llorenç. Avui estem als Ports i davant tenim l'esperó de la Lluna plena, també dels mateixos aperturistes. Els...

L' espero de la lluna plena

DIMECRES, 22 DE MAIGAquesta setmana la meteo dona un temps insegur, un seguit de fronts escombraran el territori d’Oest a Est i miris on miris sembla que en qualsevol moment...

Dia de Lluna al Vallibierna.

Aprofita molt bé un pany de paret que a priori sembla que hagi de donar menys de si.Escalada força llarga i homogènia on hi trobarem una gran varietat d'estils.La roca bona...

Les fotos de la travessa dels Ports

Fantàstiques aquestes fotos d’un dells llocs més salvatges, però per això més macos de Catalunya. Aquesta va ser la travessa de dos dies que vàren fer per la zona...

Els fills de Solius i la Lluna de cendra platejada

Bona via i directa que puja a cercar el primer bolt de l'últim llarg de l'Ocells de Niló.El primer llarg, l'arrencada es un xic rabiosa i es un llarg bó.Si enllacem el segon...

Georeferenciació de fotos amb GeoSetter

La georeferenciació (o geoetiquetatge) de fotografies significa dotar a cadascuna d’elles de les coordenades geogràfiques exactes d’on ha estat presa, informació...

Resum de Fotos ultimes sortides

Em falta temps per escriure,però per sortir amb btt encara trobo estones aquí deixo un petit resum d'algunes fotos de les ultimes sortides que he fet.Rupit a primeres hores...

Les fotos de l'Entrevalls

Fotos de l'Entrevalls Queralbs-Setcases 2015 (JM Montaner)

Mes fotos i els nostres videos d'onil 2015

El mes de maig és un mes complicat per les sortides en grup, tenim enmig les temudes comunions, però anem sortint ara amb el punt de mira posat en la btt de Villena per a...

Més fotos de La Portals BTT!!

Cliqueu al següent enllaç: http://laportals.cat/ca/2015/la-portals-22/media/la-portals-2015-btt-organitzacia