467 - palamós cap roig 170719

467 - PALAMÓS CAP ROIG 170719Si us voleu baixar la traça d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep SamsóSi voleu més informació d'en Josep Samsó a Wikiloc. cliqueuLa Galeria de fotos:Josep Junyent++++++++++++++++++++++++++++

Coll Roig - Bauma de les Gralles - 14/09/2023

Tornem a Coll Roig per anar a la cara sud oest, doncs tenim la via de la Bauma de les Gralles pendent.La nostra ressenyaEntrarem de flanqueig i en el segon parabolt faig un pas...

Ripollès - Coll Roig - Via K

Avui amb l'Arseni i en Ferran hem quedat per anar a Coll Roig, teníem una via escollida, però un cop al peu he vist que encara no estava prou recuperat, així que,...

Bassal Roig de Moià

Per anar al Bassal Roig, us caldrà  que sortiu de Moià per la Carretera N- 141c direcció Manresa, la deixareu aviat tot anant per la dreta per una bona pista que porta a...

Al Roc Roig de Guils en BTT

Distància: 31 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat tècnica: mitjana.Punt de sortida: Saneja.Durada total: 4.30 h. Comencem des de Saneja evitant les complicacions...

Coll Roig (Montgrony), via Dersu Uzala

27.01.22  Després d’haver passat tant de fred a les agulles de Montserrat, per a la nostra segona escalada de l’any haviem d’escollir bé el lloc. Així en plena...

Matinal a coll roig (montgrony)

DISSABTE, 09 DE JULIOL Amb les previsions de la meteo ens cal cercar un lloc fresquet i passem els darrers dies de la setmana controlant el Meteo blue per esbrinar quin...

Coll Roig - Via Patxaran Litrako - 23/03/2021

Sempre ens agrada anar a Coll Roig i en especial entre setmana que permet gaudir molt millor de l'entorn sense gent. Quan hi pugem sempre quedem amb el Miquel, doncs ho té a...

Montgrony - Coll Roig - Via K 23/09/2020

Fa un temps, quan vàrem fer la via Tardor Calenta, vàrem veure que a l'esquerra hi havia una via i la vàrem fer, però només la primera tirada, ja que no vàrem veure...

Coll Roig - Via Malalts de Roca - 02/10/2019

Coll Roig és un lloc que ens atrau, el paisatge és idíl·lic, i ara que comença la tardor encara més, doncs poc a poc van canviant els colors dels arbres. És d'aquells...

Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

GR7: Grau Roig - Les Escaldes

Segona etapa del GR7 per terres andorranes amb tres punts d'interès de primera categoria: els estanys de Pessons, el pic del mateix nom i la vall de Madriu. Hem dormit a...

GR1: Hostal Roig - Benavent de la Conca

El dia que vam fer aquesta etapa del GR1 amb tota la colla de caminadors, al desembre de 2015, la Magda no va poder venir. Era una assignatura pendent que havia de recuperar i...