Vanoise, excursió 5 llacs (beaufortain)

11/08/19. Primer dia de vacances a la “Vanoise”, com a entrant fem l’excursió als 5 llacs, una de les clàssiques de la zona. Per arribar al petit aparcament on comença l’excursió sortim de Bourg Saint Maurice. Agafem la D-902 direcció Cormet Roselend, al poble Les Echines agafem una estreta pista direcció Fort de la Platte i Les 5 Lacs. La pista és estreta i té algun revolt tancat i pendent, uff. Al final trobem un aparcament a l’esquerra. Arribar a l’aparcament ja ha estat una bona aventura, amb l’angoixa de trobar un cotxe què baixés.De l’aparcament retornem a la pista i pugem fins el Fort de la Platte, a partir d’aquí ja anirem trobant les indicacions amb cartells, el camí no té pèrdua. Un com arribats al darrer llac “le Noire” és aconsellable pujar fins el coll què tenim al front per veure la vessant Italiana del Montblanc i les muntanyes de l’entorn (bon Mirador).Desnivell acumulat +/- 800m.Horari anar i tornar 5:30h.

25 de novembre, excursió a La Foradada

DIA : 25 DE NOVEMBRE DE 2023 HORA DE TROBADA : 08:00 hores LLOC : Pista esportiva “Martí Gil” CAL PORTAR : Esmorzar Aigua, i depèn del temps, roba d’abric, i sabates de...

Proper 15 de gener, excursió a Bonastre

Sortim el diumenge 15/1/2023 a les 8 del matí de la Pista Poliesportiva. Com sempre cal portar aigua, calçat adient per a la muntanya i roba en funció de la previsió...

Pic carlit (2921 mts) i ruta dels 12 llacs

... a les .5.45 hores ens toca el despertador !! HEm passat nit a Pirinees 2000 dons tenime dubtes de si es podía pernoctar a Les Bulloses o sigui que hem anat a lo segur....

La primera excursió de la Martina a la muntanya.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Ahir per indisposició d'un familiar de la Teresa hem d'anul·lar la sortida d'esquí de muntanya al Pirineu...

Dissabte 27, excursió a Sant Salvador de les Espases

Aquest dissabte dia 27 farem una excursió per Sant Salvador de les Espases. Lloc de trobada: aparcament de la pista poliesportiva, 8 del matí Dificultat: fàcil, per a...

Dissabte excursió als Cingles de Siurana

LES CINGLERES DE SIURANA La sortida que us proposem aquest dissabte, és una volta circular que partint del pantà de Siurana, ascendeix fins dalt de la cinglera. Visitarem el...

Clàssica excursió al Montseny

El passat dissabte vàrem poder gaudir del magnífic paisatge del Montseny, en una volta clàssica: Coll Formic, Matagalls, Sant Segimon. Entre mig de boires per la plana de...

Dissabte, excursió a les Penyes Altes del Moixeró

Gréixer és un petit conjunt de masies que pertany al municipi de Guardiola del Berguedà. La seva església, de Sant Andreu, és preromànica al seu origen i fou consagrada el...

288 Refugi del Malniu i llacs 30072014

288 Refugi del Malniu i llacs 30072014Aproximació. Avui de la Catalunya Central, tant sols dos components, Miquel Pujols i Josep Casafont.Ens trobem davant del  bar Plaça...

Xerrada i excursió per la serralada de Marina

Com ja us comentava a l’entrada anterior, aquest mes de febrer col·laboraré en dos events excursionistes. El primer, el dia 20 (dijous) a les 20 h, aquest consistirà en una...

Neteja i nova excursió Cursa dels Cingles

Aquest darrer cap de setmana, a part de tenir força OTs en diferents curses, ens vam ajuntar 10 Obridors a fer el que el nom del club indica, "obrir traces", recuperant camins,...

Volta al Midi d'Ossau i llacs d'Ayous

En aquesta ocasió combinem dues rutes: una volta al Midi d'Ossau i una volta pels llacs d'Ayous. La muntanya del Midi d'Ossau és una d'aquelles que tots els muntanyencs...