DMM Zenith 18 l – Mochila de Escalada de Vía Larga – Opinión

La mochila de escalada DMM Zenith ha sido nuestro regalo de Navidad, ya lo hemos estrenado y estamos muy sorprendidos con ella. Descripción Para escalada en vía larga a...
PARET BUCÒLICA. Via TERRA DE DINOSAURES.

9/01/20. En aquests dies de boira a les planes, avui ens refugiem a la Paret Bucòlica què sempre és una bona opció. Quan aparquem el fred és intents, però al peu de via ja...
VILANOVA DE MEIA Via Tarzan

Recordo que fa unes setmanes que vam venir a fer les vies de les 5 feixes i em trobava supermotivat, Avui, que venim a fer la Tarzan em trobo més encongit no sé si el motiu...
GARRAF. FALCONERA. Via PISET.

31/12/19. Avui acomiadem l’any 2019 fent una matinal al Penya segat de la Falconera, hem coincidit varies cordades de coneguts tots amb la mateixa idea. Nosaltres anem a...
Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...
ESCALES Via Montsemi

Avui fem l'última escalada de l'any, ens trobem a Sopeira amb el Quique, que baixa de la Vall d'Aran.L'aproximació es fa seguint el camí de terra, travessem el riu per un...
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
ABELLA DE LA CONCA Torre Xica  via Yolanda Cortes

ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Yolanda Cortes

Després dels dos dies de Nadal ens trobem amb els amics del Vallès a Abella de la Conca . Ens distribuïm en tres cordades per fer les vies Pepa, Yolanda Cortes i la Mariquita...
GARRAF. LA FALCONERA. Via EMPOTRAMENTS.

24/12/19. Abans d’entrar de pler a la “marató” de sopars i dinars anem a fer una matinal a la Falconera (Garraf). No som els únics a peu del flanqueig ens ajuntem tres...
VILANOVA DE MEIA PAS NOU Via de les cinc feixes

Abans de fer la via pensava que no seria una gran via. Cal dir que les feixes li fan perdre continuïtat, però gairebé tots els llargs tenen passos molt bonics especialment el...
Descobrint una nova via a la Codolosa.

Aquest dissabte quedo amb el Jordi Puig i el seu fill per anar a la Codolosa a fer una via que s'ha obert nova a la part alta. Finalment el Jordi no pot venir perquè ha passat...
ALOS DE BALAGUER Via 1 d'Octubre

Avui pugem amb el Josep a Alòs de Balaguer, farem la via 1 d'octubre, que ell no ha fet i jo vaig fer fa uns mesos i voldria fer de primer el primer llarg. La via té quatre...
La Filigrana, via Ratafia

11.12.19  Una “filigrana” és, per definició, un refinat treball d’artesania i això és el que sembla aquest modest monòlit de la regió d’Agulles que, malgrat...
PARET BUCÒLICA. Via PAS D'ESTRÈS.

14/12/19. Feia dies què volia tornar a fer alguna via a la Paret Bucòlic, quedem per anar a la via Pas d’Estrès i el Juan Carlos em recorda què ja l’hem fet (any 2007),...
 via raó de ser

DIJOUS, 12 DE DESEMBREAvui hem quedat aviat amb l’Isabel tot i que tenim intenció de quedar-nos per Montserrat, per tema d’horaris, però veient el temps que fa fora al...
PARET DEL PONT Via Guapos

Aquest dimarts anem amb el Josep i el Pep Godoy a repetir la via dels Guapos una via que van obrir en Manel Solís i l'Eloi. És una llàstima perquè sempre ha sigut una via...
Pala Alta, via Brothers Ruiz

27.11.19  La Pala Alta, amb els seus 950 m, és el punt culminant del Mont-roig, una allargada serra situada al sud del Montsec i que representa el primer entrebanc...
BERGUEDÀ. QUERALT. LA VINYA. Via ÈLIA.

27/11/19. Ha Queralt hi ha molta escalada esportiva però s’han anant obrint vies de varis llargs. Mica en mica hem anat tatxant vies i avui anem a un altre de les pendents....
ROCA GRISA Via Esparraguera

Aquesta via crec que l'he fet mes vegades en solitari que amb companys. Avui quedem amb el Jaume per fer-la, ara feia anys que no venia per aquí, bàsicament perquè...
Una clàssica dels ports: la via dels aprenents

La previsió dels temps era molt dolenta. Estem en plena onada de fred però teniem ganes de sortir així que és qüestió de cercar quin és el lloc de Catalunya on farà...