Vanoise. excursió circular a l'agulla de la vanoise.

13/08/19. Ahir va estar plovent intermitentment tot el dia. Avui la predicció és més bona i anem a fer l’excursió circular o volta a l’Agulla de la Vanoise. Hem d’aanr fins el poble de Pralognan-La Vanoise i aparcar el cotxe a l’aparcament del telecadira de Fontanettes. D’aquí hem d’anar a la dreta primer per pista i després per camí fins el coll de la Vanoise. El camí està ben senyalitzat amb cartells. Una mica passat el coll trobem el Refugi del col de la Vanoise. Després ja...

Vanoise, excursió 5 llacs (beaufortain)

11/08/19. Primer dia de vacances a la “Vanoise”, com a entrant fem l’excursió als 5 llacs, una de les clàssiques de la zona. Per arribar al petit aparcament on comença...
Itinerari circular per l'estació d'àger

En començar la primavera passada es va organitzar una Trobada de cuidadors de senders de les Terres de Lleida, però per problemes familiar em va ser impossible anar-hi....
SAME a l'Agulla del Senglar.

Audaç itinerari que troba el camí lógic en una imponent agulla.Totes les tirades tenen la seva gràcia: la primera és una pencada,la segona te pasos ben picants i és ben...
L'Esperó Eclèctic a l'Agulla del Montnou.

Després de molts dies (massa dies) sense tocar roca, avui ens hi tornem a posar en una matinal ràpida a l'ombra de la Paret del Montnou per escalar la bonica agulla de la seva...
Vacançes frustades a l'Agulla dolça

Via totalment equipada que no presenta masses dificultats, el primer llarg es un xic forçat per no trepitjar la Mª LLuisa al anomenat Espero del Sucre ( per això roca Dolça...
La primera excursió de la Martina a la muntanya.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Ahir per indisposició d'un familiar de la Teresa hem d'anul·lar la sortida d'esquí de muntanya al Pirineu...
CADE a l'Agulla 92.

Interesant recorregut de fissures i díedres de totes les mides: de la bavaressa a l'encastament.No hi trobareu pas escalada de finura i plaquera sinó més aviat baturrada.El...
El tresor de l'agulla del castell de pedra

En la cinglera del Montsec vist des del sud destaca una edificació blanquinosa, es tracta de la façana del Santuari de Pedra. Segons els historiadors aquí havia l'antic...
Via NORMAL a l'Agulla Inferior del Pas del Príncep

Diumenge 2 de desembre de 2018Aquesta agulla, sovint passa desapercebuda tot i que la tenim just al mateix pas del Príncep quan anem a coll de Porc o al refugi d'Agulles quan...

443 - Circular Vilallonga de Ter 241018

443 - CIRCULAR VILALLONGA DE TER (24-10-2018)Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Avui la sortida estava previst fer Bastiments, Becivers, Coll de la Geganta, Pic de la...
PUNTA DE L'AGULLA  (689,3 m) des del coll de Son

PUNTA DE L'AGULLA (689,3 m) des del coll de Son

CIM: Punta de l'Agulla (689,3 m) des de el coll de SonCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: +510 mHORARI: DIFICULTAT:  Fàcil amb trams...
Integral a l'agulla del bisbe

DIUMENGE, 01 DE JULIOLFa molt temps que la tenia en cartera, però cada  vegada que feia la  proposta  el personal semblava no escoltar-la i per un tema o altre ,...
EM Circular Salòria - Bony de Trescul

***Aquest cop si es deixa enllestir aquesta bonica circular, llarga i amb quasi dos mil metres de desnivell d'anarinant gaudint de la bellesa i silenci del lloc. Neu des de...
Via Normal a l'Agulla Punxeta.

A l'entorn de la Mora Comdal és respira tranquilitat i bellesa parts iguals, ara estroncada per la tremenda plaga de procesionària que transforma la verdor del bosc per un...
EM Circular Serrera (AND)

**Sortim de Sorteny, la idea era Estanyó i corredor NO però tota la vessant nord d'aquesta carena estava ben deflectada pel vent. Desmuntem des del llom per una canal...

Dissabte 27, excursió a Sant Salvador de les Espases

Aquest dissabte dia 27 farem una excursió per Sant Salvador de les Espases. Lloc de trobada: aparcament de la pista poliesportiva, 8 del matí Dificultat: fàcil, per a...
Shar-Strep a l'Agulla Manolito Garcia.

Escalada de dos llargs a la cara nord-est de l'Agulla Manolito García. De totes maneres, l'únic llarg interessant és el primer que és força continu. El segon llarg,...