Cresta Pic de l'Orri (2561 mts.) al Roc del Boc (2774 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Mapa IGN 1:25.000Els companys comencen a tornar de vacances, avui marxem amb el Xavi i el David a intentar la cresta des del Pic de l'Orri (2561 mts.) fins a la Torre d'Eina (2831 mts.), ja fa un parell d'anys que la vam intentar amb la Teresa però aquella nit va nevar una mica i el dia no va ser tan bo com deien els pronòstics. Poc abans del Roc del Bot (2774 mts.) vàrem girar cua. Arribem al poble de Planès i continuem per la pista forestal en...

Posets - cresta espadas

Som al Puente d'Espigantosa on ens ha deixat el bus que a l'estiu fa de transfer des de al poble d'Eriste, carreguem les motxilles a l'esquena i comencem a remuntar pel ...
La cresta d'Espases, massís de Posets

La icònica cresta d'Espases del Pirineu aragonés, gens recomanada per a gent poc agosarada i sense experiència, tanmateix senzilla dins del món dels crestalls, ens convida a...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
Tot ambient a la cresta del pedraforca

Es tracta d’un escenari d’aventura on cal saber moure’s per terreny esquerp però no tinc la sensació que sigui difícil. És una excursió muntanyenca amb un gran...
Bisaurin (2670 mts.) des del refugi de Lizara.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquest cim el tenia pendent de pujar des de feia molts anys,  l'any 2002 amb el Pedro de Ordizia i la...
Tuc de Maubèrme (2880 mts.) des de Bagergue.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui toca sortida a la Vall d'Aran amb la Irene, aquest cim feia molts anys que volia pujar, durant els anys...
SANT LLORENÇ DE MONTGAI Cresta Tio Maria

El primer cop que la vaig fer, va ser en solitari, avui ens trobem amb els germans Vidal, per fer-la plegats. El Jordi em diu que provi de fer-la de primer. La primera...

Miquel angel produccions: cresta de la llosa

M'havia descuidat, quan vam fer la cresta de la Llosa (4 de maig 2019) també vam tenir temps de fer una filmació que el Miquel Àngel acaba muntant... crec que haurà un dia...
Geitgaljetind (1085 mts.) el Rei de Lofoten.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Nordeca Svolvaer 1:50:000Us paso les fotografies d'aquest gran cim, durant la setmana, espero acabar aquesta piulada i les...
Rundfjellet (803 mts.) per la cara nord.

Tercer dia d'activitat a Lofoten, avui volem anar a fer un clàssic de la zona: el Rundfjellet (803 mts.) però pel seu vessant nord. Aquest cim es pot fer pel nord i pel sud,...
Pilan (700 mts.) i Sautind (596 mts.)

Avui segon dia d'activitat a Lofoten, el temps continua més o menys igual. El pronòstic ens diu que el dimecres 17/4 serà el millor dia, per tant reservem aquesta jornada per...
Mercadal Cresta Oest

30 –03-2019 Berga Agulla del Mercadal Inferior Via : Cresta OestUn altre dia de Primavera  i un altre dia de ser una colla nombrosa, si seguim així ens sortirà a...
Pura cresta:  cresta del gallo a olvena

Pura cresta: cresta del gallo a olvena

(Estem treballant per vosté.Article no acabat. Personi les molèsties).Avui hem anat a fer la Cresta del Gallo, també se la coneix com los tres Espolones,  a l'estret...
La cresta de les roques roies

En arribant a la pressa de Santa Anna hi ha una cresta que recorda les agulles de Travessany. Ja sé que em direu una mica exagerat però el meu poc senderi me les recorda. Feia...
Montmalús (2782 mts.) des de Grau Roig.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui pugem cap a Andorra amb la Carme, Teresa, Tomi (ella només farà pista), el Juan Carlos i jo. Després...
Gallinero (2728 mts.) des de l'Ampriu (1900 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquestes calorades i algunes pluges d'aquests últims dies han fet molt de mal a la neu del Pirineu, a veure...
Retorn a la cresta de la coma de geli

Després de 10 anys, he tornat a la cresta de la Coma de Geli. La sensació ha estat la mateixa que vaig tenir llavors: ambient màxim amb passos de pati com si fos una gran...
Pessons, cresta del Gargantillar

La cresta del Gargantillar (a sobre) és una d'aquestes escalades senzilles que ens regalen les crestes andorranes. Una aproximació llarga però agradable, bona roca granítica...