Caiguda

05-09-2019, Barcelona                      Benvolguts companys que teniu la paciència de llegir aquest Bloc, fa unes setmanes que no publico res i no es per falta de ganes, simplement es que no he sortit a escalar i de moment, encara no recorro al recurs de publicar escalades de quant era menys gran (tot arribarà, no patiu)El Martí al L - 1 El fet es que el passat dia 10-07-2019 vaig sortir a escalar amb els companys Esteve i Martí, que no son...

Vies filibusteros+desconeguda

DIUMENGE, 16 DE FEBRERNormalment sortim els dissabtes, però aquesta vegada li demano a l’ Isabel per sortir diumenge. Encara tinc el peu “tocat” de la caiguda de dijous i...
Vies filibusteros+gudaris

Culebra bastarda

DIUMENGE, 29 DE DESEMBREAvui , si que definitivament és el darrer dia d’escalada d’aquest any.Sortim tres companys i a darrera hora s’apunta un quart, millor perquè...
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
Espectacularitat del feixant de carlets

L'altre dia vaig anar als Feixants del Montsec. És segurament la millor excursió del Monsec d'Ares. Doncs la segona és el Feixant de Carlets. Té un caràcter més salvatge,...
 via raó de ser

DIJOUS, 12 DE DESEMBREAvui hem quedat aviat amb l’Isabel tot i que tenim intenció de quedar-nos per Montserrat, per tema d’horaris, però veient el temps que fa fora al...
Havana Club a la Pastereta.

Està prou bé amb un segon llarg que és una oda  a la continuïtat,petits trams de díedre i una placa final força lluïda.La roca és bona i a més és una via bastant...
La maria de ca l'anglada

DIJOUS, 28 DE NOVEMBREAquest mes de novembre esta resultant molt estrany, entre la recuperació, els dies de pluja i els compromisos familiars, quasi no he pogut sortir a...
L'Enigma de la Jana al Serrat de la Corona.

Moltes vegades de camí a Montrebei la mirada és perdia en els vistosos esperons del Serrat de la Corona i, en aquesta lluminosa jornada d'hivern avançat hi hem fixat...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...
Cueva de los arnales

Aprofitant que estem a Bujaruelo i que avui és dia de tornada cap a casa i podem disposar de tot el matí per fer alguna altra activitat  de baixa intensitat, ens dirigim...
Rebombori al Gorro Frigi.

Itinerari una mica diferent a les repetides vies del Gorro.Aquí no hi trobarem la típica combinació d'equipament generós,camps de patates i ambient.Escalarem una via oberta...
214 - Ets Homonets i sa Falconera 19-10-2019

Podríem dir que aquesta ruta és la més exposada i vertiginosa de senderisme que es pot fer a Mallorca. Dic senderisme perquè hom no pot anar assegurat, ja que no hi ha on...
Tendeñera (2.845 m) per la vall d'Otal

L'any passat ja vam fer un intent al Tendeñera. De fet no va arribar a ser un intent perquè una nevada primerenca, caiguda a finals d'octubre, ens va obligar a canviar de...
Via hannah chez les grands

DIJOUS, 26 DE SETEMBRELa nostra estada a Marroc cada dia es va escurçant , ara tan sols ens queden dos dies d’escalada i moltes vies a fer.Hi ha una paret que per la seva...
Cresta de Peguera

La Cresta de Peguera (en realitat el nom correcte és Serrat de les Eres) és una activitat curta i relativament fàcil, apta per a una matinal. Ahir vam haver de suspendre la...
Tractament

09-09-2019 Desprès de la caiguda patida al mati, (10-07-2019) ara estem al cotxe i truco al telèfon que surt a la targeta de federat, me atenen mol correctament, els hi dic...
Del Port des Canonge a s'Hort de sa Cova

Port des CanongeUn curta volta adequada per aquests dies de forta calor. Ens podrem refrescar a dues de les platges verges de la contrada de sa Cova. Sortim del Port des Canonge...
Les Arenes. Les roques de l'Aguilar.

Aquest dissabte anem a les Arenes per poder escalar a l'ombra. Fa unes setmanes hi vàrem anar per conèixer aquesta paret però el dia abans havia plogut i la paret estava...
A la penya telera no pugen les vaques

L'altre dia estant a Panticosa, vaig estar observant la Penya Telera i em vaig adonar que era un dels cims més destacats del Pirineu i que encara no hi havia pujat.Així que...
De la Font del Molí a la Font de Partegat

10/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Baixa, concretament a Benimantell, poble bàsicament agrícola i de muntanya situat a la vall de Guadalest, a l'ombria de la...
5a. via al Santuari de Corbera

Aquest dimecres a la tarda, aprofitant que a partir de les 5 no toca el sol en aquest pany de paret,amb en Pany tornem al Santuari de Corbera per acabar la feina d'obrir i...
Cims de la coma d'en garcia a puymorens

Alçada mínima: 1920mAlçada màxima: 2668mDistància: 14,6 kmTemps empleat: 6h40mDesnivell + : 1248mDesnivell - : 1248mCOLL DE PUYMORENS (1920m) – PIC SERRA DE LES...
Santuari de Corbera. Espinalbet. Bergadà.

Aquest darrers dies hem escalat en aquest indret preciós, a on les baques ens faran companyia i les vistes son immillorables.Una pista asfaltada ens deixa al costat mateix de...
Cambres d'Ase (2.750 m) pel Couloir Vermicelle

El Coulor Vermicelle és tot un clàssic del Pirineu Oriental. Es tracta d'una canal estreta i amb bon pendent que puja fins a la carena del Cambres d'Ase, ben a prop del seu...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Pols inesperades: Port del Comte

Ens apropem a Port del Comte a veure si la méteo ens regala una finestra entre precipitacions diverses i d'aquesta manera podem tastar una mica de neu pols. Ja de bon matí...
El Caragolet

28-03-2019 Monestir El caragolet Via  : El CaragoletAvui teníem que ser tres i em sigut dos, a sobre el que ha fallat es el amant de venir a Montserrat i es que cada cop...
Roca Narieda, embolic a l'Ermita del Balinyó

Diumenge passat, amb el Pep, vam tornar a la Roca Narieda. Tot i ser ara la millor època (en teoria), ens hi vam rostir de valent. Si voleu anar-hi i el temps no canvia,...
Les Basses de Can Dimoni

Vet aquí que no ho sabia pas.Ha estat aquest matí que mentre feia el cafè em mirava mapes del delta del Llobregat i m'he topat amb aquestes basses. Em mirava els mapes...