Magdalena Inferior, via Apia

13.09.18  Els barcelonins, altrament dits canfangues, pixapins o camacos, entrem per fi a la fase 1 del desconfinament, però aixó no vol dir que els de la capital poguem...
La Gorra Marinera, via del Davant

30.03.16  Ha arribat l’hora de “rescatar” una altra d’aquestes vies que no van veure la llum al seu dia. Aquest cop li toca el torn a la via del Davant, una...

Caídas de Vía Ferrata en Vídeo

Hemos recopilado los vídeos de caídas y accidentes en vía ferrata de youtube analizando causas y posibles soluciones para evitarlas. Si tenéis más información sobre las...
Magdalena Superior, via Doc Anton R.

19.02.16  Donades les perspectives d’una lentíssima desescalada, sobretot a l’área metropolitana, vaig a l’ordenador i obro la carpeta “Especial Confinament”,...
15 anys de... la Via del Bosconero a La Proa.

Una via que sempre m'havia atret i no sé ben bé perquè, és la Via del Bosconero a La Proa. Vam repetir-la fent un xic de trampes i és que la combinació d'assegurances...

Baga de Descanso para Vía Ferrata – Guía Definitiva

Baga de Descanso para Vía Ferrata, ¿qué es? ¿Para qué sirve? ¿Cómo elegirla? Te explicamos todas las claves. Baga de Descanso, ¿qué es? Si acabas de empezar en el mundo...
L'Elefant, via The Wall

5.10.18  Ara li toca el torn a una altra escalada “memorable” que vam fer la tardor del 2018, a la regió de Sant Benet, i que tampoc va ser ressenyada al seu dia: es...
Roca de Sant Salvador, via Cerdà-Pokorsky

20.03.17  Des del confinament forçós, segueixo rememorant vies que no es van ressenyar en aquest blog, com la Cerdà-Pokorski de la Roca de Sant Salvador o l’Elefant, a...

Cima grande di Lavaredo, Via Normale

Un dels meus petits somnis és pujar a la Cima Grande di Lavaredo. He trobat aquest video, que no és pas cap meravella, però si algú té també aquest somni, en podem parlar....
La Trompa de l'Elefant, via Boy-Roca

30.09.16  Mentre duri el confinament, i per tal de mantenir “viu” aquest blog, em dedicaré a rescatar algunes de les primeres vies que vaig fer amb en Pau i que, per...
El Timbaler del Bruc, via Francesc Sardans

Aquí estic, sota l’impacte del confinament forçós i intentant recordar quan i on va ser la nostra darrera escalada abans de que s’imposés l’estat d’alarma per la...
El Cilindre de Montgai, via Ribes-Sabaté

21.02.20  Després d’haver anat a escalar dos cops seguits al Montroig, ara per a variar anem un xic més avall d’aquesta serra: a Sant Llorenç de Montgai, indret que...
OMAN 10. WADI MAZRAA. Via EL HUESO.

14/02/20. L’estada a Oman ja s’està acabant, avui la intenció és anar a una zona d’esportiva per obrir-hi vies i acabar amb els parabolts què ens queden, però no ho...
OMAN 8. WADI TIWI. Via MAAMOUL POWER.

12/02/20. Anem al Wadi Suwayh on tenim constància de dues vies. Arribats al lloc fem una incursió per la vall a la busca i captura d’objectius, després d’una estona no...
PELADET ORIENTAL. Via MADURITAS CALIENTES.

11/03/20. Aquesta via la vaig fer l’any 2007 i és l’única què no tinc piulada al bloc de totes les què fet en aquest racó del Montsec. Feia dies què tenia l’idea...
SERRA DE LES CANALS. Via SOL DE MITJANIT.

9/03/20. Ara feia temps què no quedava amb el Jordi Lluch i avui hem coincidit per anar a la via Sol de Mitjanit a la Serra de les Canals. Aquesta via la vaig fer quan la van...
SANT HONORAT. CIM CÒNIC. Via ANTIPSICÒTICA.

7/03/20. Aquest dissabte anem d’investigació portem dos plans el primer son els esperons què a obert en Joan Jover al Tossal de l’Obaga de la Font (serra d’Aubenç).Amb...
OMAN 7. WADI FINS. Via THREE HOLES DIHEDRAL.

Boufete lliure a l'hotel "mil i una estrelles"11/02/20. Després de les Torres de Nizwa, acabem a l’hotel per reposar forces. El dia 10 anem a canviar la roda punxada i posem...
ALÒS DE BALAGUER. Via TRANSTALÒS.

4/03/20. Avui anem a repetir la via Transtalòs després de l’integral què vam fer després de dos atacs per obrir-la. Anem dues cordades el Jesús amb el Ramón i amb...
OMAN 6. 4ªTORRE de NIZWA. Via STREEVANI

9/02/20. Avui deixem el Wadi Tanuf i marxem cap a Nizwa, després d’alguna errada trobem on deixar el cotxe. L’objectiu son les Torres de Nizwa, l’ambient està mandrós,...
GRONSA SUD. Via SOM 27 i MÉS.

29/02/20. Aquest dissabte acabem amb el pla B per les prediccions meteorològiques què donen possible pluges cap a ponent, volíem anar a Collegats. Així què posem rumb al...
OMAN 5. WADI TANUF. Via CORNER EXIT.

8/02/20. Un cop oberta la via Olds Climbers, baixem per la feixa i passem pel díedre on tenim els companys(Salla, Luichy, Paco) treballant de valent. Com encara...
OMAN 4. WADI TANUF. Via OLDS CLIMBERS

el primer Wadi que vam visitar  sense exit d'obertura8/02/20.  Deixem la zona del Jebel Assaid i marxem cap a un altre zona, després de visitar una zona d’esportiva...
RENTISCLERA DE LA MAÇANA. Via LAIA. CAMARASA.

22/02/20. Després d’uns dies de recuperació del viatge a Oman, anem tornant a la normalitat. Avui amb el Felip anem a la via Laia a la paret de la Rentisclera de la Maçana,...
ABELLA DE LA CONCA Via Marta

Quan vam venir a fer la via de la Pantera Rosa, em vaig dir que per aquí no tornaria més, sobretot, per la baixada que com no tinc el maluc recuperat, encara pateixo força, a...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...