Miranda de la Portella, via CADE

31.08.19  Avui és el darrer dia del mes d’agost, però per la calor que fa sembla el primer, per això en Pau i jo busquem una via a l’ombra. Ens ve a la memòria la...
Nova via a la formiguera: via la cola

Sembla impossible però en Juan Gutiérrez ho ha aconseguit. Ha posat una via en el sector que està més ple de vies de la Formiguera. Quan hi ha tantes vies a tocar cal anar...
PELADET ORIENTAL. Via NAG-TRIO-BAND.

4/09/19. El passat 28 d’agost vam anar una colla a escalar al Peladet Oriental, tocava repetir en el meu cas i recordant un possible projecte proposo si algú s’anima i...
La solitud de la salvatgia: via vilabona

Podeu jugar-vos el que vulgueu que no trobareu una altra cordada a la via que avui us proposaré. Direu, clar, és una merda de via!!! No anem a fer una via xula però no hi...
FULLATERA. Via

FULLATERA. Via "NI PEUR NI SUEUR"

26/08/19. Quedem amb el Felip què està de re-entre després d’una lesió per fer una escalada tranquil·la. Com estem a la Cerdanya ja tenim excusa per anar a la via “Ni...
LA FULLATERA. Via GAS-OIL ET DÉCIBELS.

23/08/19. La “Fullatera” és una paret de granit, ajaguda amb ressalts, arran de carretera, entre el poble de Carol de Porta  i Porta, a la Cerdanya Francesa. S’han...

"FALAISE DE SÉLOGE. Via BARNÉO. VANOISE.

16/08/19. Darrera activitat d’aquesta setmana per la “Vanoise”. Avui anem a la “falaise de Séloge”, una paret de plaques d’esquits cristal·lí amb una aparença...
La Cara de Mico, via Xavi Sampietro

19.07.19  Pel juny del 2017, i en el decurs de l’escalada a la via Pere Navalón de la Gorra Frígia, vam veure una cordada a una agulla que teníem just a sota nostre, i...
Gorra Frígia, via Stromberg

10.07.19  Després de la gran calorada de finals de juny, i aprofitant una breu “refrescada”, tornem a la Gorra Frígia per escalar-la aquest cop per la via Stromberg,...
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
CAMARASA. LO SABARDÓ. Via MAYOR-OLIVA.

27/07/19. Aquest dissabte les prediccions son de pluja, sembla però què a ponent és pot aguantar. Anem a Camarasa, sense  gaires expectatives, com el Juan Carlos no ha...
Gorra Frígia, via Ana Marisa Correia

26.06.19  Just a l’inici de l’onada de calor més severa dels darrers anys, decidim anar a escalar a Montserrat però escollint molt bé allà on anem per tal d’estar...
QUINTO BASTIONE DE MONDEVAL Via de la placa negra

Dels 18 dies que hem estat per terres dolomítiques pràcticament cada dia ha plogut, però sort que amb les noves tecnologies, afinen bastant l'hora en que plourà. Avui, la...
CAMARASA. PARET DEL DISPENSARI. Via JOEL.

13/07/19. Tornem a buscar l’ombra i anem a Camarasa, però avui tot i escalar a l’ombra hem tingut molta xafogor. Anem tatxant vies i avui li toca a la via Joel de la...
Via ferrada de la Cascada de Fanes

Una nova jornada de transició, després de l'ascensió ahir del Sorapis. Avui havíem de baixar del refugi San Marco i pujar al refugi Son Forca, des d'on demà farem una nova...
Dent d'Oche, Chablais, via Ravanel

Qualsevol excusa és bona per conèixer nous indrets i muntanyes desconegudes. En aquest cas, el fet que les filles del Pep estiguin fent de guardes al refugi de la Dent d'Oche...
Moles del Don, via Tintín a les Moles

22.06.19  Aquest darrer cap de setmana llarg, anem a celebrar la revetlla de Sant Joan al bonic poble d’Arnes (Terra Alta) i, de passada, aprofitem per fer algunes...
DENT D'EN ROSSELL. Via SAM UEV.

6/07/19. Tornen a donar molta calor per aquest dissabte, a on anar?. Podem anar a buscar l’ombra o guanyar altura i aquesta ha estat l’opció què hem escollit. Aprofitant...
PIC DE LLAUSET via GAS

Encara amb cruiximents a les cames del Salvaguarda, enfilem cap a Llauset, de ràpida aproximació i escalada. Lo segon si, però caminar per blocs inestables, molt dur i...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via ÀDRIA.

27/06/19. Dijous quedem amb el Ramón per anar a Montserrat, tot i què hi ha avisos de temperatures de canícula acabem anant al Gorro Frigí a fer la via de l’Àdria....
5a. via al Santuari de Corbera

Aquest dimecres a la tarda, aprofitant que a partir de les 5 no toca el sol en aquest pany de paret,amb en Pany tornem al Santuari de Corbera per acabar la feina d'obrir i...
CAMARASA El Puro via Aventafocs

Avui han dit que entra una bombolla d'aire africà, així que anem a buscar l'ombra de Camarasa. La via triada és l'Avantafocs. Els dos primers llargs els empalmem, queda...
Agulla dels Tres Ponts, via Aresta Idíl·lica

31.05.19  Ja fa temps vam visitar la serra de Sant Honorat per a fer-hi la clàssica volta per les seves ferèstegues moles conglomeràtiques, però mai hi haviem anat a...