Via Nadal sobre Pedal al Morro del Porc ,Puigagordi. Osona

Una tarda d'aquesta suau i calorosa tardor ens hi fiquem a fer aquesta vieta que ens tindra ben entretinguts durant una bona estona.Com som tant i tant bons, fem servir casi tres jocs d'amics de totes les mides .Els mitjans i grans encara els aguesim repetit mes!La via no te cap perdua ,i els trams de diedre es fan prou be en lliure,pero mirant be a on t'agafes, i sobre tot gestionant be el roçament de les casi 30 cintes que fiquem!!!Fem aproximacio en uns 15 minuts ben comodes desde ben aprop del...

Nadal sobre pedal al Morro del Porc.

Interessant itinerari on cardar una bona pedalada o apretar les dents per escalar en lliure.Nosaltres hem optat per la primera opció i hem xalat una estona fent treballar tot...
Surant sobre la boira al Pui de Lleràs

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Salàs de Pallars.Dies d'anticicló que asseguren d'aquelles boires extensíssimes que...
Ruta barranquera i reflexió sobre les batudes

Bona ruta,diferent,barranquera la que ens em marcat jo i Álvaro de prop de 16 km i prop de 800 metres de desnivell. Començem al camp de tir de Llíber encara de nit,agafem...
Bon Nadal 2017

L’experiència de volar i caminar sobre els Pirineus

Aquest divendres no falteu a la xerrada que farà l’Aniol Garcia, sobre la seva travessa en parapent i a peu de punta a punta dels Pirineus. Dia i hora: 2 de juny a les 20...

393 Vic-Sta. Eugénia - dinar de Nadal 141216

393 Vic-Sta. Eugénia - dinar de Nadal 141216L’aproximació s’ha fet de forma variada i un xic individual, per tant deixem de comentar els detalls dels desplaçaments.Ens...

Felicitació Nadal 2016-2017

Una imatge que encara no havia mostrat i que em permet il·lustrar la frase escollida per enguany… Vos desig un …Continua llegint →

Calanques, escalant sobre el mar

Tres minutets d'imatges d'algunes vies als penya-segats de Calanques. Viatge que vam vem la primavera del  2016.  Mola!!
Dos articles sobre els Troglocharinus

Aprofitant l'autorització dels autors, reproduïm dues recensions en català sobre els treballs de recerca sobre aquests coleòpters troglobis, publicats originalment en...
Històries i contes sobre gegants

L'estiu és temps de festes majors, tot i que de festes i celebracions a viles i pobles n'hi ha tot l'any. I si és temps de festa major, també ho és de cercaviles on gegants,...

Projecció de curt sobre l’Eiger

El proper dia 17 de juny, a les 8 de la tarda, 4000peus organitza la projecció d’aquest curtmetratge de 45 minuts sobre l’ascensió i descens amb parapent des de...
Via Nadal al Devessó de Malanyeu.

Bona via de placa, llàstima de l'inevitable jardí. Les dues primeres tirades són un festival deponts de roca, ténen una roca excel.lent i són un elogi de la continuitat,...
Bon Nadal 2015

- Estels de muntanya -Rosa Leveroni (Barcelona, 1910 - Cadaqués, 1985)Estels de muntanya,lluna dels estanys,neu fina dels arbres,renovats paranys!Dolça fumeroladel poble...
Concurs de microrelats sobre pirates

El divendres 8 de maig va tenir lloc a les Drassanes de Barcelona l'entrega de premis del III Concurs de Microrelats convocat pel Museu Marítim de Barcelona i que en aquesta...