CONTRAFORT ROCA DELS ARCS Sector ECAM

Avui dimarts amb el Cesc, hem quedat a Vilanova, no hi ha ningú i la temperatura és ideal per escalar. Ens encaminem al contrafort de la roca dels Arcs, amb la guia no ens acabem d'aclarir en els primers sectors de la paret, així que anem al sector ECAM. Fem totes les vies menys dues les més difícils V+/6a, la resta de vies són al voltant de V, però la de V-, jo és la que he trobat més difícil. Totes les vies que hem escalat tenen un llarg, menys la de més a l'esquerra que en té dos.

Invierno suave, roca en Peña de Sin

Aprovechando temperaturas inusualmente suaves para la fecha (quizás debamo acostumbrarnos...) volvemos a destinos más propios de marzo y abril que de enero y febrero.SIN. Jean...
Escalada esportiva: sector l'indret (cubells)

M'arriba per whatsapp que han obert un nou sector d'escalada esportiva a Cubells. L'han anomenat l'Indret i com ús podeu imaginar vaig a posar-hi el nas. Primer de tot, té la...
A la Navarro (Roca dels Arcs)

**Escalem la bonica Navarro, molt ben restaurada l'any passat pels oberturistes peça per peça. Aprofitem per escalar una variant d'entrada del primer llarg pel mig del sòcol,...

Diumenge que ve, la Roca del Corb a Peramola

Aquesta sortida ens agrada repertir-la de tant en tant, per que considerem que és un indret màgic i espectacular. Visitarem la Casa del Corb, un interessant habitatge...
Pedalades per la roca dura del Montsant

Ens trobem amb el Jordi i cia per "presentar-los" els encants del Montsant. Preparem dues jornades per conèixer els dos extrems de la serra. Així dissabte pedalem pel sector...
Montserrat Sur - Collbató, sector Primer Pis.

Un día curioso el domingo 02-02-2020, el día 33 del año y faltan 333 días para que termine. Junto com mi compañera Mar, que hacia que nos salíamos juntos a escalar, no...
Postmortem, 6c (ED- 200 m). Roca Regina

Aquesta era la segona intentona, ja que aquest estiu ens hi havíem posat, amb Jeff, i després d'uns quants vols seus al segon llarg i perdre jo un gat per les sostracades, vam...

Balma dels Nanets per passos de sa Comuna.

Hora Inicio: 9:48 25 ene. 2020Hora Fin: 18:10 25 ene. 2020Distancia recorrida: 14,42 km Altura Mínima: 270 mAltura Máxima: 813 mGanancia Altitud: 940 mPérdida Altitud: -1.034...
Ressenyes del sector El Queixal.

Cal ser curós amb la roca ja que moltes de les vies presenten trams de roca a controlar,tot i que hi ha panys on la pedra és boníssima.Conta amb un total de 14...

"Bikini" al Serrat dels Monjos de Montserrat

BIKINI (160 m MD) al Serrat dels Monjos de Montserrat, amb en Martí Soriano… o bé com posar-se biquini per …Continua llegint →
Via dels Quatre a la Paret de Sant Miquel.

Comencem l'any tal i com el vam acabar, amb sol i boira a dojo. Dia espectacular al Montsec d'Ares fent la ja clàssica via dels Quatre a la paret de Sant Miquel. Temperatura,...
Puig dels Boixos i Mola de Son Pacs

Pont a S'Estret de ValldemossaEl punt de partida és s’Estret de Valldemossa (Km 14,4 de la carretera Ma-1110 Palma a Valldemossa). Devora el pontet de la carretera antiga,...
Via Zapadores a la Roca Alta.

La combinació de verticalitat,algún bloc sospitós i navegació fan que el primer llarg actui a mode de filtre,essent bastant més exigent que la resta del recorregut.Val a...
Mola d'Estat o dels Quatre Termes (1129 m.)

Arriba el típic anticicló de finals de desembre i l'hivern nuclear assola de nou les terres de Ponent, en forma de boira persistent que no marxa de cap manera. Així doncs,...

Remuntant el Torrent dels Abadals

Amb aquesta sortida finalitzem el calendari d’activitats del 2019. Aquesta vegada hem tingut una mica d’aventura per aquest torrent equipat amb escales, cadenes,...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...

Aquest dissabte, torrent dels Abadals

Aquest dissabte farem l’última sortida de l’any, i serà una sortida diferent: pujarem el Torrent dels Abadals, una grimpada no gaire llarga però molt distreta. El...
Pic Nic al Serrat dels Monjos.

Una via ben reeixida,la clàssica del Serrat dels Monjos.La veritat és que totes les tirades m'han agradat,l'escalada és variada alternant constantment el díedre i la...
Una clàssica dels ports: la via dels aprenents

La previsió dels temps era molt dolenta. Estem en plena onada de fred però teniem ganes de sortir així que és qüestió de cercar quin és el lloc de Catalunya on farà...
Mantecas, 6b (160 m), Roca Alta

No és estrany que sigui de les més freqüentades de la zona. Bona roca, grau assequible i ben protegit als trams més durs. El seu reequipament al 2006 aporta tranquilitat a...
Avenc dels topògrafs

Situat a la zona del Coll de la Creu d'Ordal, dins la Riera d'Oleseta i molt proper a l'Urbanitzacio de Lladoner, aquest avenc amaga una de les sales més ben decorades del...
Avenc dels Topògrafs

L'Avenc dels Topògrafs és una de les coves més estètiques de la zona del Garraf i l'Ordal, amb tota mena de formacions molt ben conservades, encara que amb un recorregut...