Volta a sa Falconera. Pel barranc de sa Gúbia i el coll des Porrassaret.

RaixaUn itinerari curt però força intens. Sortim de l'aparcament de la finca pública de Raixa (Km 12,200 de la carretera Ma-11 de Palma a Sóller) pel camí Vell de Palma a Sóller. A continuació remuntem el torrent de sa Gúbia fins el bassol del Barranc. Orientats al sud-oest, pugem cap al pas del coll des Porrassaret, que separa el Penyal des Llamp (549 m) i sa Falconera (532 m). Baixem pel comellar des Porrassaret, fins desembocar al camí vell de Bunyola a Valldemossa, el qual ens retorna al...

Vallter volta al Costabona

Vallter, Portella de Mentet, Roca Colom, Coma del Tec, Costabona, Pla de Mascarell, Serrat de la Balmeta, Roca Colom, Vallter.Distancia      20,0...
PIC DE MATAGALLS (des del Coll de Bordoriol)

Just ahir al matí la tempesta "Gloria" donava les seves últimes fuetades per arreu del territori i avui, tal com havien pronosticat, s'aixecat un dia clar i assoleiat. En el...
Matagalls des del coll de Bordoriol

27.12.19  L’ascensió a la Creu de Matagalls des del coll de Bordoriol constitueix l’accés més senzill i fácil a aquest cim del Montseny, ideal per estirar les cames...
GARRAF. FALCONERA. Via PISET.

31/12/19. Avui acomiadem l’any 2019 fent una matinal al Penya segat de la Falconera, hem coincidit varies cordades de coneguts tots amb la mateixa idea. Nosaltres anem a...
GARRAF. LA FALCONERA. Via EMPOTRAMENTS.

24/12/19. Abans d’entrar de pler a la “marató” de sopars i dinars anem a fer una matinal a la Falconera (Garraf). No som els únics a peu del flanqueig ens ajuntem tres...
Vies a Coll Roig

Ressenya d'en Joan AsinAquest dissabte pugem a Coll Roig a fer la via Tardor Calenta i la del seu costat, una via den Gustavo Mañez que en Santi Sanz està restaurant al seu...
El Talló des del coll de Pera

24.11.19  Abans no comenci la voràgine de les festes nadalenques, el darrer diumenge de novembre ens reunim una bona colla per fer l’última col·lectiva de l’any. El...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...
Via TARDOR CALENTA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 9 de novembre de 2019La via que proposem aquest cop està total equipada amb parabolts, escalada de poc compromís i discontínua però molt divertida i ràpida....
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via TARDOR CALENTA.

6/11/19. Quan vam repetir la via Malalts de roca al Coll Roig, recent re-equipada per Santi Sanz vam coincidir amb ell, li vaig preguntar per unes plaques de...
GARRAF. LA FALCONERA. Via CHANI.

26/10/19. Aquest dissabte fem una matinal al Garraf. Quan arribem sorpresa! Ja han tancat el solar on s’aparcava i les voreres del costat, ara només és pot aparcar a...
D'ossera al coll d'ares - ruta nico de winter

L'any passat em vaig quedar sorprès en veure que a Ossera havien senyalitzats uns senders. En aquella ocasió vaig recorrer l'extrem del Cogulló Aquest cop volia anar al...
El coll de Malrem (1131 m.)

S'apropa un nou 11 de setembre i de ben segur que un milió de persones sortirà de nou al carrer a demanar la independència, però hi va haver un temps en que la lluita per la...
Modificacions agulla de coll de port

L'estiu passat vam estar treballant i millorant la via que puja a l'Agulla de Coll de Port però entre  una cosa i l'altra no havia posat cap entrada al blog. Veure...

462 - Volta a Espinelves 220519

462 - Volta a Espinelves 220519Si us voleu baixar la traça d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep Samsó:La Galeria de fotografies:Francesc...
GR7: Coll de Miravet - Paüls

Avui el nostre recorregut del GR7 que vam començar a Porta, a la Cerdanya Francesa, ha arribat a un punt clau: hem travessat l'Ebre a prop de Benifallet. Una fita important en...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
Una nova volta pel Parc

Xinoxano 2019 25 k., caminada no competitiva4-29-31, 26 km. 10-22 x km. 770 metres de desnivellPer arribar amb una bona preparació pel mundial de La Molina em cal fer...