Vies Laietana 18 d'octubre a la Cova Gran i via T'estimo al Torrent de la Font seca. Collbató. 26-10-2019.

Començant la Via Laïetana 18 d'octubre.Darrerament estem tornant a la joventud...quan corríem davant els grisos; ai làs! estem igual o pitjor que aleshores, ens crèiem que estàvem en democràcia quan realment estem sotmesos per un estat hereu directament del franquisme, no hi ha hagut trancisió, no s'ha fet net! i direu que a que be tot això? doncs que tenim feina a defensar el país...aquest dissabte tenim manifestació a la tarda, s'ha d'anar a Barcelona a exigir la llibertat dels...

Avui destaquem : La Font de La Puda de Sant Pau de Seguries

Avui us presento dos articles Per anar a conèixer la Font de La Puda, us cal sortir de St. Pau de Seguries direcció a Olot, abans de creuar el Ter, teniu la depuradora a la...

Record d’una Font : La Font de can Pastallé de Martorell

Avui us presento dos articles Can Pastallé, era una finca forestal i amb camps, situada en la carretera de Martorell a Gelida, C- 243 b, on en el kilòmetre 1 a la seva dreta...

Avui destaquem : La Font de l’Arç d’Olot

Com cada diumenge us presento dos articles Es localitza a la vora dreta del riu Fluvià a curta distància dels Tossols, a prop del camí que porta als paratges de les fonts de...

Avui coneixerem : La Font dels Pastors al Coll de Santigosa

Avui com cada diumenge us presento dos articles La Font dels Pastors esta situada a un costat  mateix de la carretera de Sant Joan de les Abadesses a Olot, GI-521 entre el...

Informació : La restauració de la Font del Conill i el seu entorn

Avui us passo tres articles Les obres de restauració de la Plaça del Conill d’Olot, ja van finalitzar ahir, Tal i com ho van decidir els veïns en el marc del Pla Integral...

Avui destaquem : La Font del Ferro de Villalonga de Ter

Avui us presento dos articles Sortim de Llanars direcció Setcases per la carretera  i abans de creua el Torrent Gran, trobareu  a la dreta una pista, una mica més endavant...

Salt Torrent de sa Figuera

Hora Inicio: 9:48 10 març 2020Hora Fin: 17:05 10 març 2020Distancia recorrida: 5,64 km Altura Mínima: 876 mAltura Máxima: 1.144 mGanancia Altitud: 414 m Temps total; 6,26 h...
Coll de Port i Torrent  de les Grutes i del Lloro

Coll de Port i Torrent de les Grutes i del Lloro

Aquesta és una entrada singular del blog i, segurament, serà l'última abans d'un obligat parèntesi en les activitats de muntanya, que pot ser llarg. Des del mes de setembre...
Els Cortins, la cova Simanya i el Montcau

15.02.20  Ja fa més de vuit anys que vam ressenyar al bloc una interessant volta al Montcau, el segon cim del massís de Sant Llorenç del Munt, amb visita a la cova...
Montsant: el grau dels tres esglaons - cova santa

Avui repeteixo una excursió que havia fet fa molts anys. Si la repeteixo deu ser perquè és una petita meravella en el nostre ben estimat Montsant. Com vaig a l'ermita de Sant...
Vies gran slab + sr. tarzan+ tsunami

DIUMENGE, 23 DE FEBRERA principis de setmana he quedat amb l’Isabel per fer una sortida el diumenge, donat que dissabte (carnaval) tinc compromisos familiars.Aprofitant que...

Torrent de s’Hort de sa Cova i cova des Penyal.

Data: 9.02.2020 Torrent de s’Hort de sa Cova. Cova des Penyal. Pel que fa al topònim, tal vegada el més legítim seria el de torrent de s’Hort de sa Cova, que s’ha...
La gran diagonal + esperó alfarras

DISSABTE, 08 DE FEBRERSanta Ana és un zona d’escalada esportiva per excel·lència, amb tots els seus ingredients, poca aproximació, grau potent, possibilitats de assegurar...
SANTA ANNA Via de la gran diagonal

Sempre que havíem vingut per aquí no havia una rata, i després d'algunes piulades per internet. Avui sense contar les dues cordades que fèiem nosaltres havia nou persones...
Via Gran Diagona de Santa Anna. La Llitera. Osca

Diumenge 12 de gener de 2020Tant anys anant per la carretera que passa per Alfarràs camí del Pirineu i sempre m'habia fixat en unes parets calcàries i al fons, un...
4 vies al pas nou

Després d'uns quants dies de feina equipant línies en aquestes plaques del "Pas nou" finalment hi podreu trobar 4 vies noves.Per accedir-hi cal grimpar per una canal que surt...
Trio de vies a la Plantació.

Val la pena aprofitar la pujada fins a la zona de la Plantació a Montserrat per fer tantes vies com el dia (o les forces) o permeti i justament això és el que hem fet avui....
ROC DE PONENT. Vies BORGES i FELICITAT.

2/01/20. Dia fred i amb boires, no tenim clar a on anar i al final ens decidim per anar cap a Tarragona, al Roc de Ponent. Quan arribem a l’Espluga de Francolí està sota la...
GR92: Font de Cera - Montcada

Fa uns anys, amb la colla del GR, vam recórrer el GR92, el Camí del Mediterrani, entre Portbou i Ulldecona. És un llarg recorregut que vam fer en 29 etapes, a raó d'una...
3 vies curtes a Malanyeu.

Aquest dissabte teniem la intenció d'anar a Alòs de Balaguer però la previsió de boira per aquelles contrades ens ha fet canviar de plans i finalment hem anat a Malanyeu a...
Matinal a La Font de l'Ametlló.

Rápida matinal en la Font de l'Ametlló, zona que hacia tiempo que no visitaba, en 2012 la ultima visita. Una bonita zona para disfrutar de sus desplomes y muy buena para el...

Remuntant el Torrent dels Abadals

Amb aquesta sortida finalitzem el calendari d’activitats del 2019. Aquesta vegada hem tingut una mica d’aventura per aquest torrent equipat amb escales, cadenes,...

Montserrat torrent de la salut

Ara feia molts dies que no quedava amb el Toni, em proposa de fer una matinal al Torrent de la Salut, unes vies que han equipat no fa massa el Toni Alarcon unes i en Joan...

Amb la joelette a la Font del Ferro, Castellolí

El passat 1 de desembre varem fer una de les nostres excursions amb joelette, l’última de l’any. Aquest cop vàrem compartir la sortida amb el Daniel, i també es...
 Laietana

18-12-2019 MontserratCollbatoParet de La SalutLa Cova GranVia : Laietana Avui amb el Martí ens apropem a Montserrat, Jo he quedat amb uns col·legues per anar a dinar, lo que...

Aquest dissabte, torrent dels Abadals

Aquest dissabte farem l’última sortida de l’any, i serà una sortida diferent: pujarem el Torrent dels Abadals, una grimpada no gaire llarga però molt distreta. El...