Vies Laietana 18 d'octubre a la Cova Gran i via T'estimo al Torrent de la Font seca. Collbató. 26-10-2019.

Començant la Via Laïetana 18 d'octubre.Darrerament estem tornant a la joventud...quan corríem davant els grisos; ai làs! estem igual o pitjor que aleshores, ens crèiem que estàvem en democràcia quan realment estem sotmesos per un estat hereu directament del franquisme, no hi ha hagut trancisió, no s'ha fet net! i direu que a que be tot això? doncs que tenim feina a defensar el país...aquest dissabte tenim manifestació a la tarda, s'ha d'anar a Barcelona a exigir la llibertat dels...

Moleta de Son Cabaspre per la Gran Canal

Moleta de Son CabaspreUn itinerari matinal i circular. Sortim del camí de la Coma d'en Llobera (Esporles), una pista de terra tancada amb una barrera. Des del mencionat camí,...
3 vies a la Codolosa

Aquest dissabte quedo amb en Jordi i tornem a la part més oriental de la Codolosa per fer 3 vies que fa poc que han sortit del forn.Comencem per les vies del Torrent de Santa...
Esperó Nordoest al Pic de la Font Negre

Bonica via de muntanya,tot i que es va repetint no és un recorregut ultrafreqüentat i clàssic.Això farà que en alguns trams concrets haguem d'apartar el líquen de la...
Trail de la Jovada,un xicotet gran poble

Espectacular el trail de la Jovada del 2019,no m'havia sentit mai tan ben arropat a una cursa per tota la gent del voluntariat. I com bé diu l'encapçalament de l'article la...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Esperó del Vent a la Font Freda

A cop d'ull sembla tranquil·la i realment es prou exigent dins d'una dificultat raonable.Molt bona fins el desplom, aquí la roca ja agafa un altre tarannà fins el cim, no es...
Via Font al Pollegó Inferior.

Segurament sigui l'opció més assequible per gaudir d'aquesta paret,més fàcil que la Estorach i la Solstici d'Estiu , encara que també més alpina o sigui menys equipada i...

“Del Corb” a la Roca Gran de Ferrús

DEL CORB (250 m MD+) a la Roca Gran de Ferrús, amb en Kiku Soler… o bé com passar més …Continua llegint →
Còctel de vies a Les Llosanques.

Com passa el temps, renoi! Ja fa dos anys que vaig fer l'última via a la sud del Pedraforca, així que ja tocava tornar-hi. Mirant ressenyes m'ha fet gràcia anar a les parets...
Vies cerda verges + gran diedre

DIUMENGE, 07 DE JULIOLAquest diumenge no se com anirà la cosa, he quedat amb el Pere, per sortir, en principi per anar al “Pedra”, però jo sortiré després d’un sopar i...
De la Font del Molí a la Font de Partegat

10/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Baixa, concretament a Benimantell, poble bàsicament agrícola i de muntanya situat a la vall de Guadalest, a l'ombria de la...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
Cova Calitra i Cova dels Mangotxos. Montsià

17 de març de 2019 Una altra aproximació a la zona més meridional del Montsià, entre els termes d’Ulldecona i Alcanar, per descobrir elements patrimonials i naturals...
Margalef - Cova del Cavall.

De nuevo a tocar roca, en esta ocasión salgo con mi joven colega Joan, otro fanático de la roca que entrena en el MAE de Vilanova. Como todo el viernes estuvo lloviendo, la...
>Recull de  les darreres vies escalades

>Recull de les darreres vies escalades

Ja fa dies que no trobava el moment per penjar al blog les vies escalades aquests darrers dies..... i avui l'he trobat.Entremig hem obert una nova via a Alòs de Balaguer que...
La Cova del Tabac

La cova del Tabac és una de les coves més conegudes de Catalunya. Es troba  a la Serra del Mont-Roig, en el terme de Camarasa. Té un recorregut de gairebé 200 metres...
Integral del Torrent Misser.

Escalada d'aventura i descoberta en un racó relativament tranquil malgrat trobar-se just darrera de la freqüentada cara est de la Pastereta.M'ha semblat una bona combinació...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...