Via Paranoia Nocturna a la Torre de moro. Barranc de Castellfollit

La meteo ens desplaça a aquest bonic indret a la Serra de Prades. Abans d'arribar ens trobem amb tota la catàstrofe que va patir la zona a causa dels aiguats fa un parell de setmanes, desolador.Un cop entrem al barranc i passat el punt d'informació, estacionem el cotxe al primer pàrquing nou a l'esquerra a on hi caben uns 4 cotxes.Fem l'aproximació molt ràpida. Baixant una mica des d'on deixem el cotxe, trobarem un camí ample a la dreta que ens mena al riu, un cop passat seguirem sense pèrdua...

Avui coneixerem – La Font de la Torre d’en Roca de Sallent

Com cada dissabte us presento dos articlesLa Font de la Torre o Font de la Torre d’en Roca, esta a peu de la carretera C-1411a, sortiu de Sallent i amb direcció a Balsareny....
El barranc de la Vall. Port

12 de juliol de 2020Revisant rutes penjades per la gent a qui segueixo a wikiloc, em va cridar l'atenció una proposta de l'amic mauro_59, una ruta per la Vall i Font del Bosc,...
Volta al barranc de Biniaraix pel camí Vell

Els CornadorsPunt d'inici: rentadors de Biniaraix, alimentats per la font d'en Det. (WP-01) Rentadors de Biniaraix - 0,0 km - 0 minuts - 102 m d'altitud.A les 7:51 iniciem...
ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Pepa

Fugint de les boires ens planten a Abella de la Conca, on el solet està assegurat. Ens posem a la via Pepa que té una entrada bonica, li posen V+, però es fa bé. El segon...
ABELLA DE LA CONCA Torre Xica  via Yolanda Cortes

ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Yolanda Cortes

Després dels dos dies de Nadal ens trobem amb els amics del Vallès a Abella de la Conca . Ens distribuïm en tres cordades per fer les vies Pepa, Yolanda Cortes i la Mariquita...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
15 anys de... la Torre de Vallferosa.

L'entorn de Vallferosa té una atracció especial i la visió de l'esvelta torre de defensa i de les seves dues obertures a uns metres de terra eren ben intrigants. Avui fa 15...
La vida te da sorpresas: el barranc de la conqueta

(Estem treballant per vosté. Article encara no acabat. Perdoni les molèsties).Fa un parell de mesos estàvem esmorzant al bar de Camarasa quan va venir un muntanyer i em va...
De ruta pel barranc de l'Estret i Canelles

Aquesta ruta discorre per la partida de Canelles i en gran part per dins del barranc de l'Estret.La partida de Canelles està situada molt prop del Mascarat i tot i que molta...
Sessió triple a la Torre Xica.

Avui a Abella de la Conca sessió triple en molts aspectes: fent la fotosíntesi completa al solet d'hivern amb una temperatura perfecta, tranquilitat insultant tot i escalar...
Via LA PEPA a la Torre Xica. Abella de la conca

Dissabte 8 de setembre de 2018Tornem de nou a Abella de la Conca per acabar una via que teniem pendent, doncs ens vàrem equivocar al darrer llarg i vem dir que tornariem per...
Travessa integral nocturna al Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial; min-height:...