Tossal d'Estivella (2338 mts.), Tossa Pelada (2379 mts.) i Pedró dels Quatre Batlles (2386 mts.) des de l'aparcament del Sucre (1770 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Amb la Carme i la Teresa iniciem una nova temporada d'esquí de muntanya. La idea inicial era anar a França, a la zona del Puigmal però una trucada ahir a la tarda del Xavier Martí, ens fa canviar d'idea (gràcies) per la mala qualitat de la neu que han trobat ells en aquesta zona francesa.Marxem cap al Port del Comte a veure que tal i la veritat és que hem tingut molta sort i hem pogut gaudir en general de bona neu i sense ratllar ni un esquí.Sortim...

El Tossal de la Moradilla (242 m.)

No sé quants cops hi he pujat, molts, però aprofitant aquest mig confinament que encara dura, i esperant que aviat puguem tornar a trescar arreu, aquests dies són un bon...
Recordant el juanjo = tossal de moradilla

El 27 de maig farà 7 anys que ens va deixar el Juanjo Garra al Dhaulagiri. Ha passat tant de temps però encara el tenim molts ocupant part del nostre cor.Des de llavors cada...
Excursió al tossal de moradilla

La fita d'avui és assolir el tossal de Moradilla que contsitueix un dels cims més interessants de l'entorn urbà de la ciutat de Lleida. La seva ubicació l'ha convertit en un...
Pels secans del segrià: el tossal gros

Avui he volgut voltar pel terme d'Alcanó. No tinc consciència d'haver estat mai i m'adono que no conec gens indrets tant propers de casa meva com aquest que tenen prou...
Llibertat: el tossal del pedrós d'albatarrec

Després de 50 dies de romandre confinats a casa, avui he pogut sortir a caminar. Però, encara hi ha restriccions i només podia anar pel terme del meu poble. La primera fita...
Matinal a la Serra de Mauri (2412 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Avui, aprofitant que hem estat el cap de setmana pel departament francès dels Pyrénées-Orientales he  fet una matinal a...

"Dau al Set" al Tossal de Balinyó

DAU AL SET (510 m MD+) al Tossal de Balinyó, amb l’Anna Codina i en Joan Brunet… o bé com …Continua llegint →
BTT PEDRÓ DE TUBAU (1.543 metres).

Descripció de la ruta; Si esteu interessats a fer una sortida pels voltants del poblet de Sant Jaume de Frontanyà, la més popular és pujar al cim del Pedró del Tubau, al...
Puigmal (2910 mts.) des de Núria.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.La recuperació de la 8a costella trencada segueix un procés positiu però no vull forçar la màquina i decidim fer un cim...
Via dels Quatre a la Paret de Sant Miquel.

Comencem l'any tal i com el vam acabar, amb sol i boira a dojo. Dia espectacular al Montsec d'Ares fent la ja clàssica via dels Quatre a la paret de Sant Miquel. Temperatura,...
Mola d'Estat o dels Quatre Termes (1129 m.)

Arriba el típic anticicló de finals de desembre i l'hivern nuclear assola de nou les terres de Ponent, en forma de boira persistent que no marxa de cap manera. Així doncs,...
Les quatre comarques

Iniciem la sortida a la Coromina, a Cardona, direcció al Tossal.A prop de Vilonès trobem el camí tallat per una pila de brossa, després de donar un cop d'ull a la zona...
Al voltant del tossal de Cambrils

27.10.19  El darrer diumenge d’octubre, i ja ben entrada la tardor, iniciem les sortides mensuals programades, també conegudes com “Les excursions del Samarra”....
Al Tossal Puial en BTT

Distància: 36 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Gerri de la Sal.Durada total: 6 h.Una clàssica de la zona del Baix Pallars que repetim amb certa...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
Bisaurin (2670 mts.) des del refugi de Lizara.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquest cim el tenia pendent de pujar des de feia molts anys,  l'any 2002 amb el Pedro de Ordizia i la...