Tossal d'Estivella (2338 mts.), Tossa Pelada (2379 mts.) i Pedró dels Quatre Batlles (2386 mts.) des de l'aparcament del Sucre (1770 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Amb la Carme i la Teresa iniciem una nova temporada d'esquí de muntanya. La idea inicial era anar a França, a la zona del Puigmal però una trucada ahir a la tarda del Xavier Martí, ens fa canviar d'idea (gràcies) per la mala qualitat de la neu que han trobat ells en aquesta zona francesa.Marxem cap al Port del Comte a veure que tal i la veritat és que hem tingut molta sort i hem pogut gaudir en general de bona neu i sense ratllar ni un esquí.Sortim...

Les quatre comarques

Iniciem la sortida a la Coromina, a Cardona, direcció al Tossal.A prop de Vilonès trobem el camí tallat per una pila de brossa, després de donar un cop d'ull a la zona...
Al voltant del tossal de Cambrils

27.10.19  El darrer diumenge d’octubre, i ja ben entrada la tardor, iniciem les sortides mensuals programades, també conegudes com “Les excursions del Samarra”....
Al Tossal Puial en BTT

Distància: 36 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Gerri de la Sal.Durada total: 6 h.Una clàssica de la zona del Baix Pallars que repetim amb certa...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
Bisaurin (2670 mts.) des del refugi de Lizara.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquest cim el tenia pendent de pujar des de feia molts anys,  l'any 2002 amb el Pedro de Ordizia i la...
The Needles, 6c/A1 (450 m.), Tossal de Baciero

Aprofitant aquesta entrada de Luichy , anem a visitar un racó de món fantàstic, amb unes vistes àmplies sobre Turbó, Cotiella, Posets, Aneto, Beciberris, ... Sembla que es...
Tuc de Maubèrme (2880 mts.) des de Bagergue.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui toca sortida a la Vall d'Aran amb la Irene, aquest cim feia molts anys que volia pujar, durant els anys...

“Neurònium” al Tossal del Coscollet

NEURÒNIUM (655 m MD) al Tossal del Coscollet, amb en Jordi Ceballos… o bé com escalar la paret més llarga …Continua llegint →
Geitgaljetind (1085 mts.) el Rei de Lofoten.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Nordeca Svolvaer 1:50:000Us paso les fotografies d'aquest gran cim, durant la setmana, espero acabar aquesta piulada i les...
Rundfjellet (803 mts.) per la cara nord.

Tercer dia d'activitat a Lofoten, avui volem anar a fer un clàssic de la zona: el Rundfjellet (803 mts.) però pel seu vessant nord. Aquest cim es pot fer pel nord i pel sud,...
Pilan (700 mts.) i Sautind (596 mts.)

Avui segon dia d'activitat a Lofoten, el temps continua més o menys igual. El pronòstic ens diu que el dimecres 17/4 serà el millor dia, per tant reservem aquesta jornada per...
Via dels Quatre al Serrat Alt.

Una via pels amants de l'escalada neta ja que fou oberta sense dur trepant.El resultat ha estat una interessant proposta amb força trams d'autoprotecció malgrat que es troba...
Via Regular al Tossal del Balinyó.

Típic recorregut del sector amb barreja de bones tirades d'slabs i feixes,algún díedre i muret més dret puntuals.Al final potser un cop possat a la via fas els mateixos...