Travessa amb esquís Formiguera - Petit Peric - Pam

Distància: 20 km.Desnivell: 1200 m+.Dificultat: mitjana (ME, S2-S3).Durada total: 7 h.Punt de sortida: estació esquí Formiguera.Dia de l'excursió: 29/12/2019.A l'estació d'esquí prenem els dos remuntadors (forfait excursionista: 8€) que gairebé ens deixa a sobre de la Serra de Mauri. Guanyem 100m+ i saltem per lloms molt exposats al vent amb molt de gel cap a Camporrells. Baixada per neu dura fins al refugi guardat de Camporrells. Des d'aquí tenim un tram molt suau, amb alguna ondulació que no...

LA FORMIGUERA via Memòria selectiva

Després d'aquesta escalada, no ens imaginàvem que estaríem confinats sense poder escalar. Quedem de fer una matinal amb el Pinto i fem la memòria selectiva i després...
LA FORMIGUERA via del Pep

La via és molt bonica i està molt ben equipada, malgrat tot, jo m'atanso amb un cert neguit doncs va ser de les primeres vies que vaig fer després de les operacions dels...
LA FORMIGUERA via Cola

Ens trobem amb el Jordi Vidal, el Pep Godoy i el Josep a Sant Llorenç. Ells van a veure com ha quedat una via que va obrir el Pep, la Calderilla, doncs  la van netejar i...
PARET DE LA FORMIGUERA Via Savina

Després d'una temporada sense escalar amb el grup Geriatric Climb, quedem el dijous després de la diada, per escalar a Sant Llorenç. Mentre ens preparem arriba un grupet amb...
Via le petit dru

DIMECRES, 26 DE JUNYAquesta setmana estem en plena onada de calor i caldrà filar prim per no quedar fregits.La darrera setmana vàrem quedar de pujar fins a Vingrau i nosaltres...
Un petit tomb per lo Pallars: patrimoni i paisatge

Ja fa temps que m’agrada instal·lar-me en un apartament d’un petit poble de qualsevol comarca del meu país i des d’allà voltar amb el cotxe per pobles, poblets i pistes...
**** Travessa Cabo de Gata, camins del sud

Quatre dies de màgia, 8 - 11 de maig de 2019 Sempre m’he preguntat d’on venia aquest nom, doncs els gats no els faig gaire mariners, també és veritat que la meva...
Petit Peric i Puig del Pam - circular

Divendres 15 febrer 2019Les Angles (pista Font Grosse i Estany de la Balmeta) – Estany de la Balmeta – Cabana de la Balmeta – Petit Peric – Puig del Pam – Jaça de...
S.LLORENÇ DE MONTGAI LA FORMIGUERA Via del Pep

Després de tres anys sense pràcticament fer res, per problemes de salut, avui torno a reprendre el blog d’escalada. Encara no em trobo al cent per cent, però sembla que...
Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Le petit Dru, a Vingrau

Dissabte passat vam començar una setmana de vacances alpines amb el Pep. Però de camí cap als Ecrins volem aprofitar el dia i parem a Vingrau. Suposem que no hi farà massa...
ViAnOvA, Petit gest, 25m V+ (Mola de Lord)

***Minúscula nova via a la nord de la Mola de Lord, poquet abans de la Xemeneia de la divines, sobre el mateix corriolet que ressegueix la vessant N de la mola des de...

Les fotos de la travessa dels Ports

Fantàstiques aquestes fotos d’un dells llocs més salvatges, però per això més macos de Catalunya. Aquesta va ser la travessa de dos dies que vàren fer per la zona...

Amb els esquís al Turó de Neuvielha

Distància: 24 km.Desnivell: 1600 m.Dificultat tècnica: ME, S2 molt puntualment S3 a la part final.Durada total: 7:30 h.Punt de sortida: carretera de Luz Saint-Sauveur cap al...
La travessa dels flautats: traure el singlot

La travessa és un recorregut espectacular. No hem de pensar pas en una escalada clàssica sinó un terreny d'aventura on el de menys és escalar. En algunes ressenyes li posen...
Amb esquís pel Port del Comte

He començat la temporada d'esquí de muntanya 2016-2017 amb una excursió —en podríem dir una passejada amb esquís— al massís del Port del Comte, en un dia...
165 - La cova Roja de Míner Petit 29-11-2016

Feia temps que l'amic Biel Miró havia ullat una gran clotada no massa lluny de les cases de Míner Petit, més enllà del Mal Torrent de Massana. La depressió es pot apreciar...