Malanyeu - Paret del Devesó - Dels Senzills - 08/01/2019

Aquest dimecres hem quedat amb el Miquel i la Pilar. Tot i que ells ja tenien molt clar la via que volien fer, nosaltres estaven entre la Via Dels Senzills que, l'Ita no l'havia fet, i la Stoc de coc. Finalment ens decidim per anar a la Via Dels Senzills i així anirem de costat les dues cordades.Gràcies a ells hem aconseguit unes quantes fotos que no hauríem pas obtingut. Nosaltres també n'hem fet a ells, però vist el resultat moltes menys.Al final de la piràmide per la part dreta i algunes vies...

"Bikini" al Serrat dels Monjos de Montserrat

BIKINI (160 m MD) al Serrat dels Monjos de Montserrat, amb en Martí Soriano… o bé com posar-se biquini per …Continua llegint →
Via dels Quatre a la Paret de Sant Miquel.

Comencem l'any tal i com el vam acabar, amb sol i boira a dojo. Dia espectacular al Montsec d'Ares fent la ja clàssica via dels Quatre a la paret de Sant Miquel. Temperatura,...
Puig dels Boixos i Mola de Son Pacs

Pont a S'Estret de ValldemossaEl punt de partida és s’Estret de Valldemossa (Km 14,4 de la carretera Ma-1110 Palma a Valldemossa). Devora el pontet de la carretera antiga,...
Mola d'Estat o dels Quatre Termes (1129 m.)

Arriba el típic anticicló de finals de desembre i l'hivern nuclear assola de nou les terres de Ponent, en forma de boira persistent que no marxa de cap manera. Així doncs,...

Remuntant el Torrent dels Abadals

Amb aquesta sortida finalitzem el calendari d’activitats del 2019. Aquesta vegada hem tingut una mica d’aventura per aquest torrent equipat amb escales, cadenes,...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...
Pedra de tartera a la Paret Bucòlica

Dissabte passat vaig tornar a la Paret Bucòlica, aquest cop amb la Queralt. L'objectiu: la via Pedra de tartera, una via curta, amb una roca extraordinària i plena de...

Aquest dissabte, torrent dels Abadals

Aquest dissabte farem l’última sortida de l’any, i serà una sortida diferent: pujarem el Torrent dels Abadals, una grimpada no gaire llarga però molt distreta. El...
Pic Nic al Serrat dels Monjos.

Una via ben reeixida,la clàssica del Serrat dels Monjos.La veritat és que totes les tirades m'han agradat,l'escalada és variada alternant constantment el díedre i la...
Una clàssica dels ports: la via dels aprenents

La previsió dels temps era molt dolenta. Estem en plena onada de fred però teniem ganes de sortir així que és qüestió de cercar quin és el lloc de Catalunya on farà...
Avenc dels topògrafs

Situat a la zona del Coll de la Creu d'Ordal, dins la Riera d'Oleseta i molt proper a l'Urbanitzacio de Lladoner, aquest avenc amaga una de les sales més ben decorades del...
Strike i Smile a la Paret del Pont de Roca.

A l'ermità de la Pertusa de Corçà ja hi havia estat d'excursió però des de l'obertura de vies a les parets de dalt el lloc guanya interès. Avui n'hem fet dues: l'Strike i...
Avenc dels Topògrafs

L'Avenc dels Topògrafs és una de les coves més estètiques de la zona del Garraf i l'Ordal, amb tota mena de formacions molt ben conservades, encara que amb un recorregut...

Via superman a lo paller dels ports

La via Superman a Lo Paller dels Ports és una via que me l' havia mirat i remirat. Té un grau no gaire alt però amb poc equipament. Això fa respecte. L'altre dia vam anar a...

15 anys de... la Bikini al Serrat dels Monjos.

Segurament després de la Guateque i la Picnic, la Bikini sigui la tercera clàssica del Serrat dels Monjos a Montserrat. Jo vaig fer la meva repetició avui farà 15 anys i...
Torrent dels Abadals

El Torrent dels Abadals és un camí equipat que puja per la llera d'un petit torrent, a prop de la població de Castellbell i el Vilar. És com una petita via ferrada equipada...
Same, 6b (155 m.), Roca dels Arcs

Petita i molt bona via ubicada a l'extrem oriental de la paret. Poc feta, potser pel poc equipament que hi trobareu, tot i que, ohh sorpresa !!, ens la trobem restaurada. Han...
CONTRAFORT ROCA DELS ARCS Sector ECAM

Avui dimarts amb el Cesc, hem quedat a Vilanova, no hi ha ningú i la temperatura és ideal per escalar. Ens encaminem al contrafort de la roca dels Arcs, amb la guia no ens...
Via Silenci. Paret de l'observatori. Ager

Aquesta tardor ens apropem a Ager per estrenar la guia nova que ha publicat en Luichy.Comencem per aquesta bonica i recomanable via anomenada Silenci. Nom, que no entenem...
La Trifolls a la Paret de l'Ós.

Després del temporal de pluja i una mica preocupat de com estaríen de seques o molles les parets, no hem volgut arriscar gens i ens hem dirigit a la Paret de l'Ós de Sant...
AGULLA DE LA PARET DE LA RUFA. Via ESBIAIXADA.

24/10/19. Avui amb el Remi anàvem a re-emprendre un antic projecte i ves per on a l’arribar a peu de via ja veiem parabolts ?....sembla què algú ja hi està treballant. Com...
Eeec!   Paret de les Dues  (Permola,  Alt Urgell)

Eeec! Paret de les Dues (Permola, Alt Urgell)

Eeec!és lo que mos diem los del sudA Reus, un pèl més amunt, fem servir el "xec", i un xic més avall, "xeic"Tot variants per interpelar l'altre, per saludar-loPeramola,...