Montserrat - Agulles - Vies Normal de l'Agulla Pelada i Aresta Bruc del Gep Llarg. 08/02/2020.

A voltes engresques als amics a compartir aquella passió per l'escalada que portes anys gaudint. Sempre hi ha aquell dubte, els hi agradarà o no, però un cop hi ets i veus els seus ulls com brillen del plaer de gaudir de la seva primera escalada, no té preu. A les hores et sens satisfet i content.Si l'escalada es desenvolupa en una Agulla aquesta mirada de goig és produeix en el moment d'arribar al cim, tot i que a voltes, tenen aquella preocupació interna per la baixada, i més si és el primer...

Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...

Eiger: aresta mittelleggi

Confinament= Veure vídeos per passar l'estona. L'Eiger (l'Ogre) crec que tots hem somiat alguna vegada en pujar-hi, però la nord no està al nostre nivell. L'Aresta Mittellegi...

Video normal al frare gros

Com estem en captiveri forços (confinació) he pensat que estaria bé veure els videos que hem fem amb la Miquel Àngel Produccion. Ja veureu que bé ens ho passem mentre...
Sols fruir a l'agulla de l'anec

(Un darrer canvi de pla fa que em quedi el dissabte lliure. Casualment la Diana em pregunta si vaig a escalar i li responc que no ho tenia pensat però finalment, si. s'anima...

Vía Aresta Brucs (IV+ 155 m) Cajoleta (Montserrat, Barcelona)

Vía Aresta Brucs de La Cajoleta es una vía de escalada amable y bien equipada que te permite disfrutar de las espectaculares vistas de Plecs dels Llibres.
4 vies al pas nou

Després d'uns quants dies de feina equipant línies en aquestes plaques del "Pas nou" finalment hi podreu trobar 4 vies noves.Per accedir-hi cal grimpar per una canal que surt...
Trio de vies a la Plantació.

Val la pena aprofitar la pujada fins a la zona de la Plantació a Montserrat per fer tantes vies com el dia (o les forces) o permeti i justament això és el que hem fet avui....
ROC DE PONENT. Vies BORGES i FELICITAT.

2/01/20. Dia fred i amb boires, no tenim clar a on anar i al final ens decidim per anar cap a Tarragona, al Roc de Ponent. Quan arribem a l’Espluga de Francolí està sota la...
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
3 vies curtes a Malanyeu.

Aquest dissabte teniem la intenció d'anar a Alòs de Balaguer però la previsió de boira per aquelles contrades ens ha fet canviar de plans i finalment hem anat a Malanyeu a...
Volta integral a Montserrat 2

Dimecres 20 novembre 2019Santa Cecilia, Camí de l’Arrel, Pla de la Trinitat, Pas del Trencabarrals, Camí Nou de Sant Jeroni (Gorros), Miranda de Sant Jeroni (100 cims),...
Via Normal al Remacha.

La primera tirada te l'entrada un pèl gastada seguida d'un tram de rostoll,no mola massa.En canvi el segón i el tercer llarg, que a més es poden enllaçar,són molt bons.A la...