VÈRTEX DURAN (360,8 m) des de La Pobla de Massaluca

CIM: Vèrtex Duran (360,8 m)COORDENADES CIM: 0º22'26.88134”E / 41º 11´47.07492”NVÈRTEX GEODÈSIC: 246135001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+19mHORARI: 1 h (31 min + 29 min)DIFICULTAT: fàcilCARTOGRAFIA: Passeig per un del itinerari de la Batalla de l'EbreCOM ARRIBAR-HIACCÉS PER CARRETERAA7 /AP7 seguir per la T11 (circumval-lació de Reus) -N420 Coll de la Teixeta – Mora d'Ebre -Gandesa – seguir per la TV7231 Vilalba dels Arcs . La Pobla de Massaluca.ACCÉS EN TRANSPORTS PÚBLICEn trenRodalies de Catalunya / RENFE Estació de la Faió-Pobla de Massaluca (a 6 quilòmetres del municipi). L'ajuntament recull als viatger un taxi municipal previ avis a l'Ajuntament de l'hora d'arribada.Des de l'estació de Tortosa o Mora la Novas'ha de continuar amb bus Empresa Hife.En autobúsEmpresaHife. Des de Tortosa i de Mora d'EbreDESCRIPCIÓ DEL RECORREGUT0 min: Parada del autobús de la Pobla de Massaluca (365,53 m). Cal seguir el carrer avall en la direcció en la que arriba el bus fins una plaça amb una creu de terme.05 min: Creu de terme. Seguir per la carretera TV7231 en direcció la Faio, Riba-Roja, amb pal d'informació.07 min: Km 21 de la TV723118 min: K22 de la TV723128 min: Km.23 de la TV7231. Uns 60 metres més endavant seguir per la dreta de la carretera fins una pista que cal seguir en direcció a les pedres del cim. El camí està desdibuixat, tota vegada que hi ha conreus i arbres.31 min: Cim. Una barraca de pedra seca.Descens pel mateix itinerari.EQUIPAMENTMotxilla, sabatilles trekking, pals, aigua, telèfon, farmaciola, màquina fotogràfica. La roba dependrà de l'època de l'any.ÈPOCA ACONSELLABLE PER A FER L’ASCENSIÓTot l'any tot i que a l'estiu s'aconsella fer-ho a primera o darrera hora del dia per evitar al màxim el calor.ON MENJARCasal MunicipalCarrer Nord, 2 La Pobla de Massaluca. Tel 977 439 721CàmpingLa Pobla de MassalucaBar Monclus c/ replaceta, 6 Tel 977 439 771ON DORMIRAllotjamentRural Los Trulls d'Auligué Tel 606 087 172 Camping La Pobla de MassalucaTel 977 263 090Carretera TV7231 km. 29a 1 km de l'estació de tren i a 5 del pobleQUE VISITARCooperativaDIRECTORI DE SERVEISAjuntament de laPobla de MassalucaLa Pobla de Massaluca, 10 setembre 2019

Via duran luna

DIMECRES, 25 DE MAIGLa setmana comença amb el dimarts dolent, però el dimecres la meteo millora i la pluja serà residual per la costa i bó per ponent.Aquesta era la...

Avui destaquem : La Font del Roser de La Pobla de Lillet (Berguedà)

La Font del Roser esta a uns 650 metres abans d’entrar a La Pobla de Lillet tot venint de Guardiola de Berguedà per la carretera B-402 a la dreta. Va ser construïda...

Roques Roges - Torrelles de Llobregat (360 m)

Dimecres 30 de desembre de 2020Darrera sortida de l’any 2020Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.  Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.  Temps aproximat: 4 h 15...

La vinya dels artistes a la pobla de cervoles

(Avui passem a la fase1 del confinament. Com hi ha molts dubtes sobre el que puc o no fer decideixo anar a fer turisme per la meva àrea sanitària així no tindré problemes ja...

La Mola (100 Cims) desde Can Pobla (Sant Llorenç de Munt, Barcelona)

La Clásica subida a la Mola de Sant Llorenç de Munt desde Can Pobla que se ha de hacer al menos una vez en la vida. Además en la cima hay un restaurante. El camino es bonito...

Rabadá-Navarro (Firé), 6b (360 mts), Riglos

Què hem de dir que no s'haig dit ja. Boníssima via, on tots els llargs són bons, tots, i on cal navegar amb criteri. Feu-vos amb una bona piulada (no com aquesta), i si...

Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...

De la Pobla de Lillet a Sallent

El projecte dels Camins Ramaders de Marina consta d'un ramal central que va de Llívia a Vilanova i la Geltrú i de dos variants, una que va de Bagà a Vilafranca del Penedès...

Batalla de l'ebre: punta targa - vèrtex gaeta

Avui feia un dia de gossos. Al Pirineu. nevava, a la resta de Catalunya aigua i després vent. He decidit que tenia que sortir i saber cercar l'objectiu bé. Primer he anat a...