Arbres – Pi del Volcà d’Aiguanegra de Sant Joan les Fonts

Avui com cada dissabte us presento dos articles sobre arbresAquest vell Pi, esta al costat de la gredera del mateix Volcà d’Aiguanegra. Es pot arribar per varis camins fins...
GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
L`avi joan (retrobament amb la roca)

DIMECRES, 27 DE MAIGDesprès de molts dies d’inactivitat escalatoria, sembla que tot comença a re-iniciar-se, però la veritat , costa molt tornar a agafar les rutines...

Jardins del Monestir de Sant Joan Les Fonts

Ara cada divendres dos articles ! El jardí del monestir és el primer espai del projecte del parc de les Olors a Sant Joan les Fonts. Es tracta d’una iniciativa que des...
GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
El Pedraforca (Bagà-Cercs)

Feia dies que volíem fer aquesta ruta, ara que sembla que no hi ha gaire neu, aprofitem per fer-la.Sortim de Bagà direcció al Coll de la Bena, tot desvia'n abans a veure la...
Via joan marc a la gorra frigia

Crec que la Gorra Frigia és una de les agulles de Montserrat que més vies la volten. N'he pujat per 10 llocs diferents i no crec que hagi fet la meitat de les vies.A la paret...
Via Font al Pollegó Inferior.

Segurament sigui l'opció més assequible per gaudir d'aquesta paret,més fàcil que la Estorach i la Solstici d'Estiu , encara que també més alpina o sigui menys equipada i...

Vía Estasen (IV+ 600 m) Calderer Pedraforca (Saldes, Barcelona)

Vía Estasen es la vía más clásica e imprescindible de la pared Norte de Pedraforca. Durante sus 600 m disfrutarás del excepcional ambiente de alta montaña con unas vistas...
Presa Cavallers a Refugi Joan Ventosa i Calvell

Presa de Cavallers - Refugi Ventosa i Calvell (Ruta de la Marmota)Deixem el cotxe a l'aparcament de Cavallers (1784m)Ruta no circular, tornarem pel mateix camí.Distància...
La Joan Freixenet a la Paret de les Bagasses.

Una altra de les vies equipades de la Paret de les Bagasses, aquesta ja bastant piquent. I és que a la Joan Freixenet no regalen absolutament res: la combinació de dificultat...
Via NORMAL a l'Agulla Inferior del Pas del Príncep

Diumenge 2 de desembre de 2018Aquesta agulla, sovint passa desapercebuda tot i que la tenim just al mateix pas del Príncep quan anem a coll de Porc o al refugi d'Agulles quan...
 Joan Manel

24-10-2018MonestirGorrosUllal de La magdalena Via  : Joan ManelTot esperant la escalfor del Sol, ara ja se comença a agrair, arribem tard i trobem un munt d’escaladors...
Una Contrabandistes (La Seu-Sant Joan de l'Erm)

Són les nou quan ens trobem a la plaça de la Trobada, som una bona colla i encara que sembli estrany tothom és prou puntual.Iniciem la sortida direcció a la Seu per pujar...