Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo Infierno, Manantial, Muro de las Lamentaciones,  Columpi, Vesper, Guacamayo, Odio Africano y Racó d'en Pedro. Para ser justo y sincero, no he escalado en los sectores de La Bauma, La Soga de Satán y El Deute, donde predomina el 8º grado.Can Jorba es una de las primeras zonas donde se comenzó con la practica y la equipación con...

Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...
Serrat d'en Muntaner, via Alberto González

10.06.20  Després d’algunes visites a l’abarrotat túnel de la Foixarda, en Pau i jo ja tenim ganes de tocar roca de debó. Per això, amb el relaxament del...
Alt Urgell - Perles, Roc d'en Betriu.

Retomando las visitas pendientes, desde antes de la cuarentena, volvemos al calcáreo de Perles, esta vez con mi compañera Mar. Aunque el Roc d'en Betriu no es un sector de...

La Finestra oberta a Cànoves i Samalús: El Racó de la Cris

Avui us presento dos articles En els casi quatre anys que vaig viu al nucli de Cànoves, un dels llocs que més tindre ara a la memòria des de Terrassa, és el Racó de la...
Recordant el Camí d'en Barberà

Ja fa més de cinquanta dies que estic confinada, tot comptant les jornades que resten per la meva particular “desescalada”... la maniobra més perillosa. Darrerament em...
Perles, Roc d'en Betriu.

Después de pasar un par de días en Coll de Nargó, junto con Dany nos movemos a Perles, otra fantástica zona por descubrir en el Alt Urgell en Lleida. A media mañana se nos...
Nit de Perles al Roc d'en Solà.

El temps passa que vola i no m'esperava, ni de bon tros, que hagués passat tant anys des de la darrera visita al Roc d'en Solà a Perles. Així que avui hem repetit una de les...
Serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez

Pas d'en GiménezAvui guiats per la companya Magdalena Riera, pugem a la serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez. Es tracta de superar unes cornises que discorren per la...
217 - Planícia pel pas d'en Vallès (16-12-2019)

La ruta discorre per Planícia, en part per camins des Rafal, recentment oberts als senderistes, i en part, per la finca pública de Planícia. La pujada la feim per un...
De Jorba al Bruc

Aquest cop fem una bona colla, és l'última de l'any i hi ha ganes de sortir.Iniciem la ruta a Jorba direcció al castell de Clariana per baixar fins al Coll de cal...
Volta integral a Montserrat 2

Dimecres 20 novembre 2019Santa Cecilia, Camí de l’Arrel, Pla de la Trinitat, Pas del Trencabarrals, Camí Nou de Sant Jeroni (Gorros), Miranda de Sant Jeroni (100 cims),...
El racó més desconegut de lleida: serrallarga

Ahir vaig decidir perdre'm per l'horta de Lleida. La meva fita era el Parc Ambiental de Serrallarga.Va ser l'abocador de Lleida fins l'any 2000 - a quins llocs vas Joan...
Moletó de sa Granja pel pas d'en Redó

PortellAvui ascendim directament des de la Vall de Superna, travessant comellars i pel pas d'en Redó, fins al coll des Bous i des d'aquí enfilem fins assolir el moletó de sa...
15 anys de... El Dorado al Racó del Corb.

El Racó del Corb és d'aquells llocs amb un magnetisme especial on l'escalada pren un caire diferent substituint el verd del bosco pel blau del mar. Jo que sóc de terra endins...

Pic del Racó Gros (100 Cims) 2776 m (Nuria, Girona)

Pic del Racó Gros es una cima por encima del Circo de Carançà donde tiene unas vistas espectaculares del pirineo francés.
Matagalls Montserrat - Cargolet - 15/09/2019

Un cop més l'Ita, la Quima i La Rosa han fet la Matagalls - Montserrat, una prova de resistència que ha superat, com sempre amb una nota excel·lent. S'ha han passat bé, i...
El Somni d'en Rossell.

Sota el nostre punt de vista hi ha  cinc tirades molt bones,la resta es mou entre la caminada,el rostollisme i el ressalt ben aprofitat.Hem enllaçat els llargs 6+7 i...
Díedre Primavera a la Dent d'en Rossell.

Malgrat trams herbosos puntuals he trobat que és una bona via.Es tracta d'una successió lógica de fissures i díedres de diversos tamanys i formes rematats amb una...
DENT D'EN ROSSELL. Via SAM UEV.

6/07/19. Tornen a donar molta calor per aquest dissabte, a on anar?. Podem anar a buscar l’ombra o guanyar altura i aquesta ha estat l’opció què hem escollit. Aprofitant...
Cims de la coma d'en garcia a puymorens

Alçada mínima: 1920mAlçada màxima: 2668mDistància: 14,6 kmTemps empleat: 6h40mDesnivell + : 1248mDesnivell - : 1248mCOLL DE PUYMORENS (1920m) – PIC SERRA DE LES...
Diedre Primavera a la Dent d'en Rossell

Aquesta setamana toca pugar de cota i literalment ens fregim de calor a la Dent d'en Rossell. Poca cosa a dir de la via que ja no estigi en la xarxa.Que la via es ben...
Cova d'en Cantero. Els Ports.

1 de maig de 2019Sense cap mena de dubte una de les troballes memorables d’aquest any ha estat la visita a una cova de la Mola de Catí que ni tant sols surt als mapes: Cova...
El somni d'en Rosell

Hi ha vies que poden estar ben obertes amb traçats poc encertats ho diferents combinacions que unes poden desmerèixer a les altres, aquesta no entraria a cap d'aquestes...
Resum de la Trobada Roca Nua Montserrat 2019

Només han passat dos dies des que ens despedíem dels participants, acompanyants i col·laboradors a les portes del refugi de Sant Benet i sembla que hagin passat setmanes. La...