Gràcies

Moltes gràcies. Acabo de veure que aquest modest blog porta ja més de 600.000 visites. Gràcies per xafardejar les meves escalades i si fa el cas criticar-lo per millorar.

Via desconeguda i esportiva a l'Abella.

Aquest dissabte hem pujat a l'Abella de la Conca a investigar per on va una via que fa temps que teníem ganes d'escalar. La via comença a on acaben les vies d'esportiva del...
Montgrony - Coll Roig - Via K 23/09/2020

Fa un temps, quan vàrem fer la via Tardor Calenta, vàrem veure que a l'esquerra hi havia una via i la vàrem fer, però només la primera tirada, ja que no vàrem veure...
L'esquena del puigsacalm xic o aresta sud

Estrenem la tardor amb aquesta bonica i elegant Aresta. Fem l'aproximació des del coll de Bracons, passant per la font Tornadissa i just abans d'arribar al cim del Puigsacalm...
El camí pel funicular de Camarasa

Després de tres dies netejant el camí del funicular de Camarasa amb els companys crec que ja toca publicar-lo. Aprofiteu per anar-hi ara ja que hi ha llocs molt...
Serra de Sant Honorat, via Retiro Espiritual

3.09.20  Ja fa un any que no rondem per les moles de Sant Honorat ja que, per causa de la Covid, hem fallat a la nostra cita primaveral amb el massís, i ja toca tornar a...
Nordmagnum al Calderer.

Díedres i fissures guapos intercalats de rostoll genuí de cara nord ( escombreres,herbes i companyia )M'imagino que amb els anys i les repeticions es pot acabar convertint en...
Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
ROCA ENTRAVESSADA (2.928m) i PIC DE MEDACORBA (2.913m)

Alçada mínima: 1.567m Alçada màxima: 2.928m Distància: 13,4 kmTemps empleat: 8h45m (aturades incloses) Desnivell + : 1.492m Desnivell - : 1.509m ARINSAL – REFUGI PLA DE...
La Punxa dels Flautats, via Aleix

10.08.20  Sempre que arribem al pla de la Trinitat, em fixo en un conjunt d’esveltes agulles que tanquen l’horitzó pel nord i s’alcen cap al cel com tubs d’un...
Ibón d'Urdiceto

var Latitud_sortida = 42.673174; var Longitud_sortida = 0.215220; var Mapa_defecte = 'IGNE'; var doc_track =...
Sabina Mosquitera a Gitarriu.

L'anomenada Integral de Gitarriu consisteix en enllaçar les tres feixes de Gitarriu aconseguint així un recorregut ben reeixit i variat on només caldrà caminar uns metres...
Gran díedre a la Valleta.

Al Pic de la Valleta hi ha dues lineas clàssiques i repetides per desenes de cordades cada estiu: l'Esperó Nord Est i el Gran Díedre.La via del Gran Díedre resulta més...
Volta al Pedraforca

26.07.20  Interessant i variat circuit al voltant del Pedraforca, de 17 Km de recorregut i 650 m de desnivell, que correspon en la seva totalitat al sender PR C-127...
Parc de Can Dragó

El Parc de Can Dragó té 11,86 hectàrees. El seu nom és perquè està a prop als terrenys d'una antiga masia del segle XVII que es deia Can Dragó i que va ser enderrocada...
PUIG AGUILERA (625 metres).

Descripció de la ruta; Amb el desig de tornar a fer un cim del llistat dels 100 Cims sense haver de fer un desplaçament llarg amb cotxe, i tampoc complicar-se gaire amb una...
Baladredo

var Latitud_sortida = 42.495704; var Longitud_sortida = 1.213615; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El barranc de la Vall. Port

12 de juliol de 2020Revisant rutes penjades per la gent a qui segueixo a wikiloc, em va cridar l'atenció una proposta de l'amic mauro_59, una ruta per la Vall i Font del Bosc,...
El Forat de les Bruixes

15-07-2020 Montgrony Coll Roig Via :  El Forat de les Bruixes El dia  esta núvol , encara que la temperatura es perfecte, alguna boira baixa i se esta tant be al...
La Fullatera, via Ni sueur, ni peur

24.06.20  Aprofitant una estada a Llívia i la reobertura de la frontera amb França, retornem als paisatges pirinencs que feia tant de temps que no trepitjavem. Ens...
Camí del xas

Montserrat Monestir Mirador dels Ermitans Via  :  Camí del xas Disseny i equipada per  :  Guillem Arias al 2003 Primera ascensió 24-08-2003 per Guillem /...
Canfranc - Tobazo - Via Tobazogan - 04/07/2020

Ens havíem marcat com objectiu fer dues vies en el cim del Tobazo; la via Valle de Canfranc i la Tobazogan, però desprès vàrem obrir la via Torrijo i també la vàrem posar...
Via misteri

DIUMENGE, 28 DE JUNYDesprès de sortir dijous per culpa de les festes i revetlles, aquesta setmana toca sortir el diumenge.En la roda de contactes coincidim en sortir amb l’...
Serra de Faig-i-branca

var Latitud_sortida = 42.137041; var Longitud_sortida = 1.930262; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ressenyes de Penia di Canazei.

Sector situat al passeig del poble de Canazei,tope urban.Sector interessant per dies de tempesta inminent ja que amb una mica de sort podrem aparcar a 20 metres de les...
Pont de l'Afrau de Cortalets

var Latitud_sortida = 42.268505; var Longitud_sortida = 1.799859; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Recordant el juanjo = tossal de moradilla

El 27 de maig farà 7 anys que ens va deixar el Juanjo Garra al Dhaulagiri. Ha passat tant de temps però encara el tenim molts ocupant part del nostre cor.Des de llavors cada...

Cinc anys del macroincendi que va cremar les Valls de la Marina i va sacsejar les consciències De les cendres del gegantí foc que va devastar 1.715 hectàrees va...
Llibertat: el tossal del pedrós d'albatarrec

Després de 50 dies de romandre confinats a casa, avui he pogut sortir a caminar. Però, encara hi ha restriccions i només podia anar pel terme del meu poble. La primera fita...
Cerdà Pokorski al Calderer.

Una altre de les clàssiques del Pedraforca!. Un pèl més aèria i difícil que la seva veïna i també hipereeptida Gran Díedre. Súper recomanable si ens agraden o...
Sant Jordi - #maifemcimambllibresiroses

Dijous 23 d’abril de 2020 – 40è dia de confinament (42è a Igualada)Hora de sortida: 11 h 30 mPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps...
Ruiz Justicia als Plecs del Llibre.

Itinerari esportiu que recorre un esperó ben trempat amb molt bon ambient.Els entesos de Sant Llorenç diuen que la roca és bona,deu ser veritat.Bastant equipada primer amb...