Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.
Volta al Picó

Camí del FreuUn recorregut curt i a més circular que dóna la volta al puig el Picó (728 m). Quasi tota l'excursió marxa per camí, excepte el tram que discorre pel vessant...
Normal al Cavall Bernat de St.Llorenç.

Via d'alt interès históric ja que es tracta d'una de les primeres escaldes documentades de Catalunya. Més enllà d'aquesta dada malgrat que curta resulta una bonica escalada...
La Satèl.lits del Desig a la Paret del Peladet

Ara si, ara ja tenim la calor aquí i la búsqueda d'ombra s'imposa. Avui ho hem fet al Peladet a la Satèl.lits del Desig: via difícil i obligada on sort del company que ha...
Coneixent en BTT Burdindogi

Distància: 28 km.Desnivell: 1250 m.Dificultat: mitjana-alta.Punt de sortida: Aritzu.Durada total: 5 h.Breu estada a Nafarroa per acompanyar les famílies i amics dels joves...
De Sant Miquel del Fai a Sant Pere de Bertí

Anem a Sant Miquel del Fai amb la intenció de fer una circular tot arribant a Sant Pere de Bertí que forma part de l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de...
Pitufos

DIUMENGE, 17 DE JUNYPoques vegades una via “ aparent ment fàcil” em deixa aquest regust a la gola i no sé si ha estat la tensió que hem passat o la calor, però hem...
(s)Ombra

Regals a l'ombraSón ja tres o quatre estius cercant l'actiu més preciat per la nostra tribu: una bona escalada a l'ombra, sobre roca adherent, sense molsa ni herba. Si afegim...
Aquest any si al Masmut.

Bona via de fissures,hi trobarem bon ambient i una ruta ben mantinguda i carregada de lógica.Per trencar la monotonia al penúltim llarg ens caldrà escalar una contundent...
El camí dels alamalivons

Ressenyes del LlorençAra fa 8 anys que vaig escalar amb el Jaume la via "Arantxa al país dels sons amagats" . El lloc és molt maco i, encara que la roca no sempre és de...
Pic de l'Aüt (2532 m.)

Segona ascensió a un cim d'aquells que es consideren "secundaris". Ni fa 3000 metres, ni es troba en cap llistat de cims per assolir, però si busqueu un pic solitari i amb...
La cresta del bony de la mina al bony de carroi

Potser el nom no us sona però si sou observadors quan aneu pel fons de les Valls d'Andorra us podeu haver adonat d'un agrest pic on hi ha instal·lades unes lletgíssimes...
El Feixant del Montsec

Un itinerari espectacular per la Serra del Montsec que ressegueix una feixa penjada del cingle a mitja paret, amb grans vistes i passos molt singulars però sense dificultat...
Volta als Rasos de Peguera

var Latitud_sortida = 42.101370; var Longitud_sortida = 1.843628; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Avançades de Sant Joan. Tortosa

Aquesta vegada us presento un passeig per la història. Una passejada pel nostre patrimoni proper, que considero que per la seva ubicació un tan amagada, és un gran desconegut...
Via Alfa Centaure Platinum.

Activitat aventurera on trobarem algunes tirades ben parides i d'altres més herboses i cutres.Recomanable per escaladors una mica tot terrenys que busquin una escalada llarga i...
Via catalana + tornasol

DIUMENGE, 10 DE JUNYNova setmana de negociació amb la meteo.... je je és un dir perquè vagi on vagi acabo mullat.Aquest setmana amb en Pere optem per tornar a baixar als...
PEÑA RUEBA. MALLO LA MORA. Via SANTI SAGASTE.

13/06/18.Després de la pluja d’ahir a donat pas a un fort vent, volíem anar a la vessant est de la Peña Rueba, però està molt exposada al vent, així què fem un canvi...
15 anys de... l'Homedes al Gat.

El bonic i estètic perfil del Gat queda ben camuflat davant la grandiositat del vessant nord del Pedraforca, però un cop el descobreixes mai més deixes de mirar-lo. La...
Arnau-Oleguer al solell de Queralt. 27-05-2018.

Penyasegats per on va la via Arnau-OleguerEl darrer diumenge de maig decidim anar al Santuari de Queralt a fer una matinal, encara no fa massa calor el que ens anima, aquesta...
Bisaura

Sant Quirze de Besora, Montesquiu, La Farga de Bebié, Bufadors, Riera dels Ferrers, Santa Maria de Besora, El Pla del Revell, Sant Quirze de Besora.Distància: 23.000...
Ressenyes de Can Saliner,Ullà.

Aquest cop no hem pogut fer totes les vies i per tant no he dibuixat les ressenyes. Esperem tornar en breu a tatxar tot el sector i poder dibuixar-les. Mentrestant posso...
MALLO COLORADO. Via ANORÈXIA.

12/06/18.Avui no estava previst i ha començat el dia plovent de valent. Esmozem tranquil·lament i anem a fer una volta i dinar a Ayerbe. Tornem cap a Riglos i ja no plou,...

Vía Ferrata Cuenca – La Lista Completa

La lista completa y actualizada de las Vías Ferratas de Cuenca después de nuestra reciente visita. Podéis usar el buscador o también ordenar la tabla según os guste....
Coscollet, extrem cara sud (talla L)

Distància: 45 km.Desnivell: 1640 m.Dificultat: mitjana-alta. Durada total: 7 h.Punt de sortida: PeramolaVolta salvatge enmig d'un pedregar gairebé des del minut 1 i fins al...
PEÑA PREDICADERA. Via AFRODITA.

11/06/18.Marxem cap a l’Aragó i fem una parada a la Peña Predicadera. El temps encara aguanta i el sol no acaba de ser intens. Què agradable què és aquest solitari racó,...

García-Vidal a la Miranda de les Boïgues

L‘escut de pedra que és la cara est de la Miranda de les Boïgues esdevé una de les roques més emblemàtiques de la regió d’Agulles. Perfectament encarada a...