Camí de les Valls

El camí de les Valls és un curt camí equipat que recorre una zona de cingles i boscos per un petit congost de la Riera de Pontons, a sota mateix del castell de Sant Martí...
Circular Sobrarbe-Ribagorza

Cañón de AñiscloFeia molt temps que hi tenia posada la banya en fer una ruta amb bicicleta enllaçant aquestes dues comarques d'Osca. Molta lectura de mapes, moltes preguntes...
La pájara + l'abat+ sortida nocturna

DISSABTE, 06 D’OCTUBREAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles i ates que el Joan no podrà acompanyar-nos com ens te acostumats, ens caldrà espavilar-nos i fer nosaltres...
El llaç groc i la pantera rosa

Aquí teniu les ressenyes de les dues vies La pantera rosa. i el Llaç grocAquest dissabte vam anar a l'Abella de la Conca a escalar aquestes dues vies.Mentre en Jordi...
El Puigmal: un clàssic de l'excursionisme

El Puigmal (2.910 m) és una de les muntanyes mítiques del nostre país i un dels cims més visitats pels excursionistes. L'itinerari més fàcil és el que puja des de Núria...
ViAnOvA! Nit de Perles, 120m 6b (Perles)

***Enllestim l'obertua d'aquesta via al Roc de'n Solà, mig en solitari mig acompanyat, que troba el darrer pas a la dreta de la Paraimara i a l'esquerra de la Morsa...
Paseo geológico sorprendente, al Vallhiverna

Després d'escalar a la Colomina, canviem de zona i anem fins el refugi de Llauset, en fase de preparació de la inauguració que s'havia de fer dissabte.La cara sud del...

14/12/18 Grevolosa – Serra de Llancers

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / Muntaner (sortida amb autocar ). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
We don't need roads

Estasen, IV+ (600m) El Calderer, Pedraforca.Farà set anys vaig deixar temes oberts que s'han mantingut latents en algun racó, però sense robar-me la son. Sense cap tipus de...
Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...
PR-732: La Molina - Alp (1.484 m)

Dissabte 6 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 3 h 30 m (9,5 km)Desnivell: + 140 m – 400 m...
Les CRESTES DEL NINET, Els Mollons

Dijous 27 de setembre de 2018Trenta nou anys fa que vaig escalar per primer cop aquestes crestes, quan ningú de nosaltres teníem cap vehicle i carregats amb la motxilla...
Fi de festa

Sendero Límite, 6a+ (200m) Forronias, Panticosa.Fi de festa estival a una paret o ni se us acudeixi posar-vos-hi en ple agost, per molt que el Mauri amenaci de pluja o que hi...
15 anys de... la Nivea a Canalda.

Dins els actes de la segona trobada d'escaladors de Canalda, ara fa 15 anys que s'ha dit ràpid, vaig tenir la sort d'escalar la Nivea amb un dels seus oberturistes. Jo, ja...
Via tapia jover

DIMECRES , 03 D’OCTUBREAquest dimecres vaig quedar amb el Manel per fer una sortida i com tenim per costum la fem extensiva a tots els membres del grup.A mida que va...
Escalar como si fuera la última vez

Pocs sacrifiquen treball, família, amics o conviccions pel neguit d'enfilar-se.Tot una vida convencional foragitada per tal d'escalar.Després de vint-i-cinc anys continuo...
Normal – Directe

15-09-2018Sant Llorenç de MontgaiParet de la FormigueraVia : Normal – DirecteDia un xic núvol, lo que va mol be per la temperatura que es manté a ratlla, la idea era una,...
Deth Naut Aran enquiath Baish Aran damb BTT (I)

Distància: 48 km.Desnivell: 1600 m.Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Salardú.Punt d'arribada: Aubèrt.Durada total: 7h.Insaciables i activitat és festa segura... i això...
Marines de Son Olesa i Son Ferrandell

Restes de la caseta d'en GregoriUna caminada per les marines de Son Olesa i Son Ferrandell, dues grans possessions de Valldemossa. Es tracte d'un recorregut circular i no massa...
Directa Idyl

El 5è llarg l'hem fet pels puntsHem enlleçat el 8 i 9L'ùltima reunió la fem al "?" i sortim per aqui, per on ell marca es una marranada.Montrebei verticalMolt bona via,...
Israel, Segona Part.

Sortim de Natzaret i per la carretera 90 entrem a Cisjordania, arribem a la cruïlla per anar al Mar Mort o Jerusalem, avui marxem cap al Mart Mort, demà a la tarda ja entrarem...
GR7: Jorba - Bellprat

Avui hem iniciat una nova temporada del GR, reprenent el GR7 des del punt on vam acabar la temporada anterior, a l'Hostal del Ganxo, al costat de Jorba. La d'avui ha estat una...
Ferrada de la Canalassa i Camí de l'Àrtic

14.09.18  Som a les portes de la tardor i la crida del “ferro” no es pot ignorar, per això arribada és l’hora d’esmolar els dissipadors i anar a fer una via...
Pic de lustou

El Lustou és probablement un dels tres mils més oblidats de la serralada i en aquesta ocasió hem decidit obtenir dos cromos de la nostra col.lecció de cims menys visitats o...
Israel, Primera Part.

Us deixo unes quantes fotos d'aquests primers dies per Israel. Hem estat un parell de dies a Tel Aviv, al matí visitant la ciutat i a la tarda a la platja.Després pugem cap al...
Pic d'arbizon

El Pic d'Arbizon situat a dins de França al departament dels Alts Pirineus és un d'aquells cims que de tant en tant veus a les guies i ressenyes i que mai decideixes d'anar-hi...
Pico Cotiella (2.912 m)

Nos encontramos ante un imponente macizo montañoso, el más elevado del Prepirineo. El Cotiella es una majestuosa y árida montaña con un aspecto propio de zonas volcánicas o...