Solana trail beneixama pdp 8/10/17

Després d'una bona dutxa i una llarga migdiada, només queda pensar en el que hem fet hui....Hui per mi no era un Trail més, eren 17 kms. Tota la setmana intentant no...
Olvido

Ya somos el olvido que seremosbajo el indiferente azul del cieloversos de JL Borges, y título de un libroLa enormidad de Peña Artíes (peña de Sin) exige siempre grandes...
El Posets, per la cresta Veteranos - Gemelos

Una gran ascensió que teníem pendent des del novembre de 2015, quan vam intentar aquesta activitat però una nevada primerenca i el gel que hi havia a la cresta ens va fer...
Gouffre du Lion -1.110m. Creta / Grècia.

Gouffre du Lion (Loc21) "Trypa Tou Liontariou".Massís de Lefka Ori (muntanyes blanques). Creta, Grècia.Des de 1990 el grup espeleo Catamaran ha estat explorant una zona...
Refugi d'Estós

Aprofitant la part final del pont del Pilar hem fet una sortida que teníem en cartera des de fa força temps. Vam venir a intentar la Cresta de los Veteranos fa un parell...
Full Equip

08-10-2017CollbatóLa CodolosaVia :  Full EquipSeguim amb un fort neguit al cor tots els esdeveniment del nostre petit país la voluntat es de estar aviat a casa per seguir...
Volta a la Moleta de Pastoritx

Valldemossa des del mirador des MirabòUna agradable excursió matinal pels voltants de Valldemossa. Itinerari: Valldemossa - Cases de sa Coma - mirador des Mirabò - pou de neu...
Benicadell 8/10/17

Recuperem a la gent d'Irati per a la sortida de btt per la serra del Benicadell amb 57 kms per posar-se al dia de tot el que ha passat per terres Navarreses.Mentrestant en...
Via gutierrez, el puto amo, a abella de la conca

Tornem a escalar a Abella de la Conca amb el PInto. La via d'avui és Gutièrrez, el Puto Amo. És una via dedicada de Los Galls al company Joan Gutiérrez que és segurament...
Font Ferrera clean, obrint via

***Dos discretíssimes aportacions al llogaret de Font Ferrera, a la paret del Triangle. Cap de les dues passa del Vè grau del lloc i la dificultat la posa la navegada per...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (1)

Aquest estiu, dotze companys del Centre hem fet un trekking d’una setmana, del 8 al 15 de juliol, per l’Alta Via de Stubai, al Tirol austríac. Aquesta és la crònica de la...
Lanzarote

Hem estat uns dies per aquesta fantàstica illa fent una mica de tot. Kite quan ha fet vent, bones onades per aprendre una mica de surf, i com no, escalar en uns quants llocs...
Autocar del cel: castellbó - la seu d'urgell

Aquest diumenge hem fet la darrera sortida de la travessa en 4 jornades de Sort a La Seu d'Urgell. La meva valoració de tot el conjunt és molt positiva doncs em sento...
El post irati 7/10/17

El post Irati passa per una setmana de relax per anar assimilant tot el viscut, mentre recollim encara imatges i vídeos de les batalles de Biar i Navarra.PEDALSDEPLOM A LA TDP...
Passenger

DIMECRES, 04 D’OCTUBREAquest dimecres tornem a sortir el Josep i jo i com sempre , tenim el mateix dilema de cada setmana, escollir via.A la vista de la meteo li proposo anar...
Col du Grand Saint Bernard - Via Francigena

Distància: 57,5 km.Desnivell: 1900 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 7:30 h.Punt de sortida: Moulin (Aosta).Preciosa baixada de 1700 m- gairebé tota per senders lúdics i...
Via VALLE DE CANFRANC. El Tobazo. Canfranc

Dimecres 27 de setembre de 2017Aquesta part del Pirineu es del tot desconeguda per mi i en proposen una via molt llarga però totalment equipada amb parbolts de 8mm. La paret es...
Aromes a la Bessona Inferior.

Via molt guapa que va a buscar el díedre evident de la cara est de la Bessona Inferior. Està reequipada amb parabolts, tot i que encara queda algun buril sense canviar...
Olvena.  crestas de la cruz.

Olvena. crestas de la cruz.

28/09/17. Després de la cavalcada al Tobazo d’ahir, avui retornem, però fem una parada a Olvena per fer les “Crestas de la Cruz”. Deixem el cotxe a...
Iñigo Gómez, espeleo-fotògraf (1).

Iniciem avui una sèrie de tres apunts sobre aquest excel·lent fotògraf que és Iñigo Gómez.Ens mostra alguns paisatges subterranis que ens resulten familiars de cavitats...
Brendan Marris, espeleo-fotògraf (2).

Continuem amb una nova selecció de fotos d'aquest excel·lent fotògraf de New South Wales que ens mostra imatges dels seus paisatges subterranis.
No hi ha paraules.

Sóc un sac de sentiment múltiples difícilment expressables. No tinc paraules per descriure el que a passat avui, fins hi tot diria que és un malson... però malauradament no...
Ariu connexió -905m.  (C4 & 2/7).

Ariu connexió -905m. (C4 & 2/7).

El dos de juliol de 2017, Tony Sedon bussejant des del C4 (Verdelluenga) apareix a aigües amunt en el sifó terminal del 2/7 (Bruixes) després de recorre una longitud...
Irati extrem 2017

Fins a terres Navarreses es van desplaçar el passat dissabte 3 dels nostres spartans per a pendre part en una de les millors probes btt del territori nacional.Aquestes...
GR7: Les Escaldes - Aixirivall

Avui el grup de caminadors del GR ha iniciat un nou projecte. Es tracta del GR7, un camí de gran recorregut que forma part d'un camí encara més llarg, d'abast europeu, E4,...
Campions

27-09-2017CollbatóLa CodolosaVia :  CampionsDies de vida intensa, els llibres de historia parlaran de aquets dies, això  influeix en el nostre dia a dia.El Martí...
PIC DEL TOBAZO. Via VALLE DE CANFRANC.

27/09/17. La colla aragonesa de “Sendero Límite” està equipant frenèticament itineraris per a consum massiu per Aragó. Avui amb el Joan Prunera anem a tastar una...