100 mts

Lanzarote

Hem estat uns dies per aquesta fantàstica illa fent una mica de tot. Kite quan ha fet vent, bones onades per aprendre una mica de surf, i com no, escalar en uns quants llocs...
PEDRAforca (P. Superior i Calderer)

Després de la nostra última sortida d'alta muntanya (d'aixó ja fa més de deu mesos) ens estrenem en una bonica visita a la muntanya del Pedraforca. Farem el Pollegó...

403 - RASOS DE PEGUERA amb neu 290317

403 - RASOS DE PEGUERA amb neu 290317Sortida improvisada. Sortint d'esmorzar a Berga l'hem sustituida, en ràpid consens, per la prevista per avui a PrullansUna trucada ens ha...
NEM, 6b+ (100 mts), Pala de Coll, Montroig

Algú ja ha dit que és una petita gran via. Molt bona amb 2 primers llargs excel·lents. I és la pura demostració de la subjectivitat del grau. A escalatroncs la trobareu com...
Els

Els "classics" del Montsant

Apropar-te al Montsant en 45 minuts forma part dels privilegis de residir al voltant de les muntanyes de Prades.L'esportiva omnipresent que viu en eclossió permanent a Margalef...

354 Tines de la vall del Flequer 270116

354 Tines de la vall del Flequer 270116Aproximació, des del Bages hem d’anar per la carretera del Pont de Vilomara (BV-1225) però abans ens reunim a Cal Aligue per esmorzar...
Sistema de les Coves de Seso

Sortim d’Ainsa  direcció Boltanya, i just passat el poble girem a mà esquerra per un pont sobre el Riu Ara i agafem un camí direcció a Seso.Ens hem assabentat que a...
Manatuero - Malapreciata (1)

Passem el Pont de la Puríssima al Càmping “Peña Montañesa” d’Aínsa amb la intenció de fer la Travessa Manatuero – Malapreciata i visitar altres coves de les...
Núria, Peña Solano

¡Por fin!parece que habemus clásica en un paraje olvidado que así permanecerá hasta que calor de la primavera permita regresarEra la tercera jornada que empleaba...

10, 11 i 12 d’Octubre 2015QUERALBS-GORGUES DE CARANÇÀ-THUÈS ENTRE-VALLSSORTIDA A PEUJa feia uns quants mesos que havíem parlat amb el Martin de la possibilitat...
Caçadors d'Estels, Peña de Sin (Artíes)

La belleza de algunas cosas nos empuja a perseguirlas pese a saberlas inalcalzables. Cazar estrellas o perseguir cometas son quimeras tan bellas como inútiles.Algunas líneas...

313 - Cadiretes Megalítica (28-01-2015)Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Sortim a dos quarts de nou i agafem la C-65 fins al trencant que va a Sant Llorenç GIV-6764...
V edicio de la volta a canals 11/1/15

Aquesta ruta s'està convertint en una clàssica de a principis d'any per a nosaltres, va començar el 2010 quan Ramon que resideix a Canals ens va convidar a un esmorzar a la...
Sortida al Conflent. Silvie-2

Tornem a Villafranca de Conflent a continuar amb les visites a les cavitats de la zona.Deixem el cotxe a Cirac, al costat del canal de Boera i anem direcció Villafranca. En uns...
Mutant World i Reserva

Mutant World i Reserva "Pic del Martell" Garraf

Mutant World 5, 100 mts 1ª ascensió per : J.C.Tomasi, W.Gomà i C.Moro al 4-11-79Una clàssica, la via es una mica discontínua com gairebé totes a la paret. La linia molt...
Suave es la Noche

Suave es la Noche "Pala Alta" Montroig Des 2014

6a+, 100 mts1ª ascensió per: J.Cauvet, J.Macià i J.Marmolejo al 15 de març del 90 Via disfrutona com gairebé totes les del Mont-roig. La linia molt variada amb fissures,...
Travessa Grans Canaletes - Canaletes

Vacances 2014 al ConflentEls 15 dies que tenim de vacances decidim anar al Conflent amb la idea de visitar algunes de les coves que es troben a la nostre Catalunya...
Cova de Son Torrella i pas de n'Ali 16 i 17-8-2014

Aprofitant una sortida a la coma de Son Torrella amb la idea de fer bivac per aquella contrada (desafiant les prediccions de pluja: nivell d'alerta groc), cercàrem i trobàrem...
285 - catllaràs ruta de les mines. 090714

285 - CATLLARÀS RUTA DE LES MINES. 090714Aproximació, com que avui només som els de la Catalunya Central, des de Manresa per la C-16 fins a Berga, per esmorzar i reunir-nos...
Penyal Xapat 7-11-2010

Normalment la ruta més adient per arribar al curiós penyal Xapat es fa per la coma de Son Torrella, ja sigui des del portell de la carretera, vora la boca del Túnel Llarg o...

Travessa Arnes-Beseit

Dies 24 i 25 de maig Jacint Aicart Distància : 25 Km Desnivell : 1100 mts aprox. Durada : 7 hores sense comptar parades Dificultat : Mitjana , sense dificultats tècniques...
Flipar

Flipar "per un tub"

Punt de Sortida: Pont que creua el Riu de Sant Martí ( pla de la ermita) - 1700 mts -Desnivell: 1100 mtsAlçada Màxima: 2779 mtsDificultat: ME S2-S3Característica: Oblidat,...
Via Catalana (versió Sud) a PenyaGolosa

Nom contundent per una via absolutament magnífica, un jeroglífic que hem desentrallat a PenyaGolosa.Alguns ho trobaran encertat, altres no ho entendran.En tot cas batejar una...
Caçadors de corriols !!!!

Avui, desprès de descartar anar a Sitges amb el Jordi, hem decidit anar a la recerca de corriols propers ( i es que ens agraden mooooolt !!! ). Teníem...
Heidi metal  ,l`ascenció

Heidi metal ,l`ascenció

Fa 15 anys,més o menys, el gran Emili Lòpez em va avisar que hi havia un paredón per mi a la part central del Tossal de l`Obaga de la Font. Aquesta primavera,aprofitant que...
228 aiguafreda tagamanent aiguafreda 020513

228 Aiguafreda – Tagamanent – Aiguafreda (02-05-2013)Vam sortir de Sant Feliu de Guixols a dos quarts de vuit del mati direcció Girona per la C-65,; a Cassa de la Selva vam...
NORMAL DE LA FORMIGUERA 100 Mts  IV+

NORMAL DE LA FORMIGUERA 100 Mts IV+

Domingo 24.02.2013La escalada en Sant Llorenç de Montgai, es siempre cómoda y gratificante, ya que apenas hay aproximación a las vías y el paraje en donde se desarrolla la...