Heroes del Silencio al Montroig.

Molt guapa via esportiva sobre roca excel.lent malgrat parell de rostollets molt punktuals.Plaques de pressa petita,ens han semblat tots els llargs igual de difícils,sobre el...
Els MOAIS  de Vallgorguina

Els MOAIS de Vallgorguina

Hem deixat la furgoneta camper a la plana del santuari del Corredor, des d'aquí sortirem i aquí tornarem, per acabar l'excursió i per passar la nit.  En una altra...
Altres límits + a la deriva

DIMECRES, 17 DE GENERDissabte passat va resultar un fracàs de dia en el que fa referència a l’escalada , volíem fer una via a la plantació i el fred fa foragitar-nos quan...
Stairway to heaven

Corredor Vermicelle, PD (270m)Cambra d'Ase (2.750m)Quan surts del bosc i et mires el circ de seguida veus per on vols pujar i per on voldràs baixar. Avui no carreguem cordes ni...
Cingles de tavertet

Ara fa uns tres anys vàrem venir a fer un tomB pels Cingles de Tavertet, una zona molt propera que ofereix interessant aspectes paisagístics. Ara més coneixedors de la...
Pels bunquers de foradada

Fa un temps vaig veure el programa El Foraster de Quim Masferrer dedicat al poble de Foradada on es veia un búnquer que desconeixia. Això va aixecar el meu esperit aventurer i...
La cabra de Collbató

Fa uns quants dies, aprofitant les festes de Nadal, amb el Toni vàrem fer una matinal a la Codolosa per escalar aquesta variant de les vies que hi ha al sector Est de la...
Esperó Jaume Caselles al Tossal de la feixa.

Més que per l'escalda en si la via ens ha semblat atractiva pel racó solitari on està ubicada i per lo curiós del canvi de roca. Iniciarem l'escalada sobre el típic...
Miranda de Can Jorba, via Sol Solet

12.01.18  Tot just despunta el dia quan, veloços, correm en direcció a Montserrat per tal de tocar el seu “pinyoler” i així fer baixar els torrons, els...
Cingles de pessonada

Situats al límit sud de la Serra de Boumort els Cingles de Pessonada s'enlairen sobre les terres que envolten el Pantà de Sant Antoni, situació estratègica que en altres...
Sant Miquel del Fai, una experiència atlètica

El 14 de gener es va celebrar la VI Sant Miquel Xperience, una prova de 14 quilòmetres que transcórrer entre Sant Feliu de Codines i Sant Miquel del Fai.Feia un parell d'anys...
ABELLA DE LA CONCA. Via LLAÇ GROC.

15/01/18: Aquest dilluns quedem amb el Jordi Lluch, ell surt d’uns dies engripat i aprofitant què han publicat (sisbemessanapren)  dues noves vies a Abella de Conca ens...
Recorrent la costa est australiana. 1º Part.

Ens quedaven 15 dies per tornar a casa i vam decidir  recòrrer el 2800 quilòmetres de la clàssica ruta per la costa est d’Austràlia que va de Sidney a Cairns,bé...
Liebe Clàudia al Serrat del Coniller.

Lluminós i fred dia d'hivern, d'aquells que no saps si guanyarà el fred o la llum al Serrat del Coniller de Coll de Nargó. El que si hem pogut fer és la Liebe Clàudia que...
El Dàtil per l'ARESTA BRUCS després de 22 anys

Dissabte 13 de gener de 2018El Dàtil es una agulla amb una llaga aresta Brucs, que segons diuen, el primer llarg es va escalar per primer cop sense cap expansió (?). Des de fa...
Escalada a Montejunto.

Montejunto consta de dos sectors:el nou i el vell.Nosaltres hem estat al vell.La majoria de vies estan reequipades amb químics i parabolts.La roca és un bon calcari amb forats...
PIC DEL GRA DE FAJOL 2708m

13/01/18.  No tenia previst fer esquí de muntanya avui, però una proposta del Felip fa que m’animi. L’idea és anar cap a Ull de Ter, sense pla definit. Quan...
Tornem a Sant Corneli

Tornem a Sant Corneli i aquesta vegada ens acompanyen el David i el Xermi. Ells no coneixien l'indret i, mentre esperavem que el sol escalfés una mica, els hi ensenyem el...

424 . Oristà Rocaguinarda Oristà 100118

424 Oristà, la Quintana, Rocaguinarda, Oristà 10/01/2018Aproximació, cada grup pel seu compte, ens trobem a Oristà a les nou, amb l’objectiu de fer una caminadeta suau...
Via

Via "La que ens faltava"

Amb el Toni hem tornat a sobre del poble de Sant Corneli ( Berguedà) a equipar aquest curt tram de paret i obrir , al costat de les vies " el doblet" una tercera via de dues...
Les agulles de Montserrat (990 m)

Dissabte 13 de gener de 2018Matinal entre roques esculturalsHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 4 h (7,5 km)Desnivell: 400 m...
Sangre Azul a la Roca dels Arcs.

Abans, anar a la Roca dels Arcs de Vilanova de Meià en dissabte era com anar al mercat, però avui ja sigui per l'esquí, pel dia apagat que a fet o per que ens n'hem anat a la...
GR7: La Coma - Hostal Nou

Una nova etapa del GR7 entre la població de La Coma i l'Hostal Nou del Pla, a la carretera del Coll de Jou. Hem arribat a primera hora a La Coma i, com és tradicional, hem...
No és no

DIJOUS, 11 DE GENERNo és gaire normal que pugui sortir dos dies seguits, però si puc cal aprofitar-ho.Tinc dues setmanes lliures a la feina i a part de les obligacions...

Les ‘pitjors’ rutes de Senderisme en tren

A senderisme en tren portem desenes d’excursions que ens han permès de conèixer belles raconades i pobles del nostre país que potser mai abans hauríem visitat si no...
Super gosa + el chico moñon

DIMECRES, 10 DE GENERAquest dimecres puc sortir desprès de molts dies sense fer-ho i amb un munt de quilos sobre per culpa de les festes.He quedat amb el Josep per fer una...
Triple Directa, 6b+ (265 mts), Paret del Doll

En dies de fred i vent, el Doll és una gran opció. Fa tal rasca que ens treiem tard la son de les orelles i a les 10 del matí encara voltem pel Pere. Ens sorprendrà la...
Font del Gat (Esportiva)

Juan G. ens fa arribar les ressenyes de nous reequipaments a la Font del Gat. Una treintena de vies, de grau divers. Disposeu de sol fins passat el migida i ombra al...
Puig Cornador

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaLa Ferreria - el Pujol - els Plans - Serrat de les Punxes - Collet de la Baga - Santa Margarida...
ZIGGY STARDUST 6A+ 110m. -YELMO -LA PEDRIZA

Aprofito un forat per fer una piulada que tenia pendent de NADAL.Aquest any lo  JESUS “el glande” i un servidor resulta que coincidirem en dates per la zona i podem...
15 anys de... la Vella Sirena al Cor de Perles.

No recordo res de res d'aquesta escalada de fa 15 anys a Perles però segons les anotacions de la llibreta vam fer les tres vies que hi ha al Sector del Cor: la Furgi del Pasti,...
Ruta de les ermites romàniques (360 m)

Dimecres 10 de gener de 2018Matinal - Primera sortida de l’any 2018Hora de sortida: Dos quarts de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m...
Blancs de Prepirineus...

**bon episodi de nevades dissabte nit i diumenge que han deixat els Prepirineus farcits de blanc.. s'hi nota l'arribada de les neus amb vent de ponent, les nevades de llevantada...
Davallador de sa Senyora (Marina de Llucmajor)

Penya-segats del Cap BalncEspectacular itinerari pels penya-segats de Cap Blanc amb les tres davallades factibles fins al mar.La primera baixada pel davallador de sa Senyora, un...
Dos tontos muy tontos.

Conté tots els ingredients per convertir-se en una de les més repetides de la paret: equipament paternalista,dificultats moderades però sostingudes,escalada variada i rocam...

" La Pantera Rosa"

Finalment hem acabat de sanejar aquesta via. El Toni és un obsessiu de la neteja i no para fins que han sortit preses amagades a sota la terra.La via, al igual que les seves...

"La via del llaç groc"

"La via del llaç groc" ens porta a guanyar metres enllaçant trams d'escalada amb d'altres de grimpar, és doncs una via discontinua i sense compromís. Les millors tirades son...
PELADET ORIENTAL. Via del BOMBER CUINER.

8/01/18: Quedem amb el Joan i el Remi per sortir amb dues propostes, quan ens trobem decidim anar a Rúbies. Avui hi ha boire i millor anar a buscar parets més altes....