128

Cova de les Rondes (segon intent)

Els seguidors del blog deuen recordar que al febrer de 2016 vam fer una exploració a la Cova de Les Rondes, situada a prop de la població de La Llacuna. En aquella ocasió la...
PR C-128 Cingles de Vallcebre (1.341 m)

Dissabte 2 de desembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 5 h (13 km)Desnivell: 615 m (acumulat)Dificultat (1):...
Senda trail beneixama 26/11/17

Incorporem un nou pata negra, Agus, a la grupeta d'Pedalsdeplom en una volta de reconeixement d'un nou sender des de la rambla del moro pel barranc de toll verd i que...
Els Ganxos del Puigsacalm

19.11.17  Sembla un slogan però és cert que el Puigsacalm té “ganxo”, en concret té dues canals, equipades amb graons, baranes i passarel·les de ferro, i també...
Piaz al Saas Pordoi.

Tot i no ser la clàssica ni més guapa de la paret la via ens va agradar.L'hem trobat ben aeria i variada amb la típica escalada dolomítica farçida de trams atlètics. La...
Ressenyes de l'Obaga ( Grau dels Matxos ).

Sector que queda separat per uns vint minuts de marxa del gruix principal del Grau dels Matxos. Les vies en conjunt m'han semblat menys interessants que les del Grau dels...
Cercant la cova del peladet

L'altre dia vaig comentar al meu Mestre excursionista, en Manel Cortés, que havia trobat una ermita no catalogada al Montsec de Rúbies, Sant Julià. Com no podia ser d'una...
Transpirenaica catalana en BTT (2)

13.08.17 - Pla de Sant Tirs - Llavorsí (60 Km)Salimos de la población en dirección a Noves de Segre, atravesando el río Segre. Ascendemos por la vall de Aguilar en...
Tiangong - 1

http://www.n2yo.com/?s=37820                                         ...
La Vall de Sant Iscle

Transpirenaica catalana en BTT (1)

Después de medio año preparándonos para realizar la ruta Transpirenaica catalana en BTT, de Llançà al Pont de Suert (475 Km en diez etapas), el pasado 5 de agosto llegamos...
Via Núria a les Moles de Sant Honorat.

Llàstima que a partir de la segona tirada el tema s'arrampi ja que fins aquí gaudirem d'una escalada ben vertical i sostinguda,amb un rocam prou sanejat com per no tenir cap...
Passeig per les fonts d'Horta de Sant Joan

Distància: 7,8 km - circular, senyalitzadaDificultat: baixaDesnivell: 170mComarca: Terra AltaRuta extreta de NaturaLocal Primer fem una ruta circular d'1,6 km on...
Vidal-Farreny-Albir

Es d'aquestes vies que no et deixen indiferent, sobretot per la època que fou oberta.La roca no esta tant gastada com les seves veïnes i encara trobarem trams a...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (2)

12.07.17 - Refugi Dresdner - Refugi Sulzenau - Refugi NürnbergerEns llevem a les 6 com cada dia, no ens fa falta ni despertador. Sortim a les 7.30 i tirem vall a baix fins a...
Congost del regué: agulla dels rellotges

Fa uns dies en Jordi Marmolejo va penjar al Facebook de la SEAM una ressenya  de l'Agulla dels Rellotges. Es troba  a la carretera de Baldellou a Camporrells, a...
Lligallo Reial - Mas de Comú

30 de setembre de 2017Aproximació: Des de la T-331, la carretera que va d’Ulldecona a Santa Bàrbara, a l’alçada de la Bassa de les Ermites, prenem un cami recte en...
Cursa de Muntanya de Tivissa

Para encarar la recta final de la temporada nos desplazamos hasta la población de Tivissa, cuna de los senderos de Gran Recorrido. En el año 1975 se pintaba en el entorno de...
Via

Via " 1 d'Octubre"

Després d'uns quants dies d'equipar i netejar una línia a l'esquerra de la paret, finalment donem per acabada la via 1 d'Octubre. Una via de característiques molt similars a...
El post irati 7/10/17

El post Irati passa per una setmana de relax per anar assimilant tot el viscut, mentre recollim encara imatges i vídeos de les batalles de Biar i Navarra.PEDALSDEPLOM A LA TDP...
Serrat del Coniller, via Liebe Claudia

20.09.17  Un capvespre, tot navegant per la xarxa, un pensament va guiar-nos cap al Coll de Nargó, cap a al serrat del Coniller, cap a la via Liebe Clàudia...El serrat...
Deià - Llucalcari - Camí dels Pintors

Camí de CastellóAgradable passejada circular que parteix de Deià pel camí de Castelló. Des de la font de les Mentides, per una pista asfaltada, baixem fins a Llucalcari....
Anubis al Serrat del Moro

De ben segur que es de les millor de Montserrat, encara que resta carregada de fantasmes i mites.Les assegurances son escasses i toca escalar sense miraments, els últims...
Xiii marxa btt serra de biar 2017

La btt de Biar és una marxa que cada any ens sorprèn mes gratament.Lluny queda ja aquella edició de la NO senda i la seva taponera, des d'aleshores és...
BTT SOBREPUNY (1.655 metres).

Descripció de la ruta; El cim del Sobrepuny és un dels punts elevats més vistosos de la serra del Catllaràs, situat entre els municipis de Castell de l'Areny, la Nou de...
Le petit Dru, a Vingrau

Dissabte passat vam començar una setmana de vacances alpines amb el Pep. Però de camí cap als Ecrins volem aprofitar el dia i parem a Vingrau. Suposem que no hi farà massa...
Ocean bañoles wall

" Sens dubte,la via que més m`ha costat de Montserrat"Corria l`any 98 quan amb l`Emili Lòpez vem intentar per 1ª vegada aquest viot,Vàrem fer 4 llargs i ens va...
Pic de Pavots (3.121 m)

Dissabte 2 i diumenge 3 de setembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de nou del matí de dissabte.Ubicació: Comarca de la Ribagorça.Temps aproximat: 10 h (21 km)Desnivell: 1.630...
Onti - fira xativa 20/8/17

Estem al mig del segon gran baixó de la temporada a nivell de sortides en grup i fins al setembre la cosa no va a millorar, entre la setmana gran de...
El Castellot (Orient - Bunyola)

OrientExcursió de pocs quilòmetres que ascendeix al puig del Castellot pel seu vessant sud-oest. Aquest cim es troba a la vall d'Orient, entre el Freu i el pas de s'Estaló....
Esperó N Pic de Ríbuls (Andorra)

**Enfilem a repetir aquesta bonica hiperclàssica d'Andorra, al ample i recollit alhora circ de Pessons. Línia molt lògica resseguint l'esperó, que li treu ambient de...
Via Anaya al Pico de Aspe.

A tots dos ens va agradar molt la via.Deixant de banda l'entorn guapíssim per on es desenvolupa la via i el fet d'arribar a un cim escalant la via no te desperdici.Es tracta...
Magnesi i sardanes

Alta tensió, 6a ( 85m ) Càmping, Montserrat.Fa una calor esgotadora, sufocant i pesada. Jo, ferm defensor d'utilitzar poc magnesi, he banyat literalment els dits en blanc una...
Avenc de la Cursa. el Port.

Per fer aquest avenc hem tingut la sort de conèixer uns espeles de la UEC de Tortosa que ens han donat prou detalls per poder-lo fer amb èxit, ja que les topos existents son...
La volta dels tunels de villalonga 2017

Tercer any consecutiu baixant a Vilallonga per la via Xitxarra, no ha estat la trobada de tots els anys que organitzen Angel i Rafa mico, però amb 4 L'HEM FET spartanos...