128

Dibuixos confinament

En aquest mesos de confinament una de les activitats ha estat dibuixar muntanyes. No em considero un bon dibuixant però m'ho he passat prou bé traçant les línies i les...

Molló dels tres Termes. Montsià

22 de maig del 2020Donat l'estat d'alarma, em plantejo el repte de fer una  volta llarga i molt interessant pel Montsià, sempre dins del terme municipal de Sant carles de...
#maifemcimtravelstories

Dimecres 20 de maig de 2020 – 67è dia de confinament (69è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
La Gorra Marinera, via del Davant

30.03.16  Ha arribat l’hora de “rescatar” una altra d’aquestes vies que no van veure la llum al seu dia. Aquest cop li toca el torn a la via del Davant, una...
15 anys de... la Via del Bosconero a La Proa.

Una via que sempre m'havia atret i no sé ben bé perquè, és la Via del Bosconero a La Proa. Vam repetir-la fent un xic de trampes i és que la combinació d'assegurances...
Turó de Montcada

El cicle de sortides de desconfinament segueix a bon ritme. Avui l'objectiu ha estat un cim d'altitud ínfima (273 m) però amb un gran panorama. El Turó de Montcada està...
Temps era temps

Dimecres 29 d’abril de 2020 – 46è dia de confinament (48è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...
#maifemcimlesnostresmuntanyes

Dissabte 25 d’abril de 2020 – 42è dia de confinament (44è a Igualada)Hora de sortida: 11:30 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 2...
#lafinestraindiscretademaifemcim

Dimecres 15 d’abril de 202032é dia de confinament (34é a Igualada) Hora de sortida: Tot el diaPunt de sortida: La finestra de casa vostra.Ubicació: Casa vostra.Temps...
#maifemcimrememberingyears

Dimecres 8 d’abril de 2020 – 25é dia de confinament (28é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...
Concurs de confinament (edició Canalda).

Vinga genteta, que això va per llarg. I per animar-vos us proposo un concurs fotogràfic amb vies de Canalda: tant sols m'heu de dir el nom de la via.Hi ha deu fotos i...
ConFinaRun

Quan ja portem vint-i-dos dies de confinament, som molts els que estem intentant no perdre (del tot) la forma física, per la qual cosa les classes d'exercici on-line, pujar...
#maifemcimisemprefemvermut

28 de març de 2020Confinament, catorzè dia (dissetè a Igualada)Aquest dissabte 28 de març, hem fet una excursió que comporta un alt nivell de...
Fent memòria (integral farigola indòmita)

21 DE DESMBRE DE 2011Tots sabem que a la paret del Devesó podem trobar vies per a tots els gustos i dificultats i si aquestes no t’agraden sempre pots cercar la combinació...
El Timbaler del Bruc, via Francesc Sardans

Aquí estic, sota l’impacte del confinament forçós i intentant recordar quan i on va ser la nostra darrera escalada abans de que s’imposés l’estat d’alarma per la...
#maifemcimchallenge

21 de març de 2020Setè dia de confinament (10é pels companys/es d'Igualada)Aquest cop hem fet una sortida ben diferent, però noi per això, menys divertida!Un cop més, la...
 rocabandera (sanaüja).

Descripció de la ruta; Itinerari plàcid de bon fer, que s'inicia amb una visita obligada al poblet de Sanaüja, tot i que no és una vila gaire turística, està carregada...
Via

Via " El llaç lila"

Aquesta setmana, amb en Pany, hem deixat acabada aquesta nova via. Son 7 tirades que van cercant les plaques que es poden escalar tot pagant el peatge de caminar entre les...
Ferrades de la Pertusa

9.02.20  El primer cap de setmana de febrer, el grup de “ferrateros” reprenem l’activitat que més ens agrada: tocar ferro! La zona escollida és l’alterosa cresta...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Leti be a2+ , v

PEDRAFORCA.PARET DEL ROGET. Fins ara,la manera de resoldre els meus problemes era sempre fugint a la vertical,per que a paret, es pensa millor.Després d`un estiu terrible...
Postmortem, 6c (ED- 200 m). Roca Regina

Aquesta era la segona intentona, ja que aquest estiu ens hi havíem posat, amb Jeff, i després d'uns quants vols seus al segon llarg i perdre jo un gat per les sostracades, vam...
Esquí a dolomites.

19-24/01/20.  Les Dolomites la tenim ben treballades, hem anat moltes vegades però sempre a l’estiu. Tenim pendent una visita d’esquí a l’hivern i aquest gener ha...
Amics del CADE 2020

09-01-2020 Sopar “Amics del CADE”Foto del Jaume A.Es nota que ens fem grans (Vells ...... SI Vells) i per tant busquem una mica el retrobar-nos amb antics companyes...
Esperó Central, V (450 m.), Puig Campana

Hem decidit fugir de la boira uns dies i ens baixem cap al llevant. Ens atansem el primer dia a fer esportiva per Sella i trobem els sectors del costat del refugi molt polits,...
Neus de Tavascan...

***a les portes del canvi d'any voltem un parell de dies per l'olla de la Pleta del Prat, molt ben coberta de neu a cotes altes (inici de la neu des del refugi), amb gruixos i...
3 Vies: Derzu Usala, K i Tardor calenta

Aquest dissabte tornem a coll Roig amb en Jordi i el Joanet, ells volien fer les vies K i Tardor calenta i nosaltres ens decidim per la Derzu Usala, que en Pany encara no havia...
Via

Via "Tsunami democràtic"

Aquest dijous amb en Pany em cercat el sol tot fugint de la boira que era senyora de tota la plana.Hem pujat al Pas nou a on el sol ens ha permes escalar amb la temperatura...
Masos de Vallibona

27 de desembre de 2019 El passat 12 d'octubre, i organitzada per l'Associació Amics de Florencio Pla Messeguer "La Pastora" de Vallibona, vam fer una interessant sortida...
3 vies curtes a Malanyeu.

Aquest dissabte teniem la intenció d'anar a Alòs de Balaguer però la previsió de boira per aquelles contrades ens ha fet canviar de plans i finalment hem anat a Malanyeu a...
Vies a Coll Roig

Ressenya d'en Joan AsinAquest dissabte pugem a Coll Roig a fer la via Tardor Calenta i la del seu costat, una via den Gustavo Mañez que en Santi Sanz està restaurant al seu...
Volteta per Mentet

Dimecres 11 desembre 2019Volteta per Mentet o ... Allò que el vent s’endugué.Anem a Vallter per veure com tenim la zona de Mentet, que sempre recull la neu de les ventades....