Mirador de Trampa. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Moixent trail 24/02/2019

Aquest any ens hem decantat pel trail dels Guerrers, una cursa que ens a surtit rudona, amb els 3 Spartans dins del top 100 i 2 medalles de xocolata per un 5 lloc a...
D'Estanh Obago a la Guingeta d'Àneu

Ve d'aquíEn la jornada anterior vam aconseguir enllaçar dues etapes. Curtes, però de gran bellesa pels peus de muntanyes emblemàtiques de Sant Maurici i Aigüestortes. En la...
Anem tancant portes

Si no es produeix un miracle en forma de nevada d'última hora sembla que estem en els darrers espeternecs de la temporada d'esquí. I és que ja portem unes quantes sortides...
PLAER ENTRE FAIGs: ESPERÓ DELS LLOPS

Fer l'Esperó dels Llops al Puigsacalm és una excursió que culmina amb una brillant escalada, o una brillant escalada que culmina en una excursió... Com la roca no es gaire...
Camí de sa Figuera (Port de Sóller)

Camí de sa FigueraEl camí de sa Figuera enllaça al Port de Sóller amb el poble de Fornalutx, encara que disposa de múltiples variants per arribar a Sóller o al mirador de...
Roca Narieda, embolic a l'Ermita del Balinyó

Diumenge passat, amb el Pep, vam tornar a la Roca Narieda. Tot i ser ara la millor època (en teoria), ens hi vam rostir de valent. Si voleu anar-hi i el temps no canvia,...
Via Ania Kostecka a la Cantera Sud.

Te trams guapos d'escalar però la via fa poc que ha estat equipada i la roca encara ens pot donar algun esglai.D'altra banda va molt atapaïda entre les lineas veïnes i pot...
L’Amadeu fa 60

13 –03-2019 Bergadà Malanyeu Paret de l’Altar Via : L’Amadeu fa 60El Joan publica al seu compte del facebook una escalada a una via nova i desconeguda, ràpidament els...
A la sud del Pic de Racofred (Andorra)

***moments...  Saltem al "racó fred" des del Port de Rat un matí que arrenca rúfol i on no acaba d'imposar-se el sol a la vessant nord.. primer descens fins a trobar...
1 Octubre

09-03-2019Alòs de BalaguerSerrat del PollVia : 1 Octubre Dia agradable i per gaudir de una molt bona climatologia, sembla que el lloc ja no esta tan de moda i tot i que...
Més qualitat que quantitat

Més qualitat que quantitat de neu a les muntanyes d'Andorra, però malgrat això, excel·lents esquiades. Dissabte tirem cap al Coma de Varilles en un dia que comença molt...
Petit Four a la Pastereta Est.

Guapa via de placa sobre bona roca,primera tirada fineta i segona més física.Bon ambient per lo curta que és.Accés: Esplanada d'en Nubiola, al costat del restaurant de...
GR-1: Camallera - Banyoles. Paisatge rural.

Etapa anterior1. Empúries - CamalleraIntroduccióEl GR-1 o "Sender Històric" uneix Sant Martí d'Empúries amb Finisterre, a Galícia. És una travessa de mar a mar que...
Via todo ventajas

DISSABTE, 09 DE MARÇLa darrera setmana que varem sortir el Juan Carlos i jo va acabar en fracàs, la via va resultar més potent del nosaltres ens esperàvem, per això aquesta...
Cingle Roig. Montsià.

3 de febrer de 2019Tot i fer prop de 40 anys que volto per esta serra, encara hi ha racons per descobrir. Avui, em decideixo a emprendre una de les ascensions més clàssiques...
Uns metrillos per Masella

Divendres  8 març 2019Avui amb la poca possibilitat de fer Skimo per la falta de neu a tota la zona de Nuria, Vallter i Cerdanya sud i amb poques ganes de fer molts...
Què estem fent malament?

Aquesta mateixa setmana, l'amic Albert Reverté publicava al seu mur de Facebook unes fotos que m'han deixat perplex, emprenyat, preocupat...Fa uns vuit anys que ho faig des de...
Volta a Gavarra

var Latitud_sortida = 42.163464; var Longitud_sortida = 1.282431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via VILABONA a la Serra d'Encies a Vilamala

Dissabte 2 de març de 2019El Clot de Vilamala es, com he descrit en altres entrades, un lloc salvatge i solitari. La via VILABONA dels germans Masó, la vaig estar mirant fa un...
D’Estiu

04-08-2016Berguedà Cingles de La CreuetaAgulla Oest Via : D’estiuDia un xic rufol .... perfecte per buscar alguna via a prop i de fàcil descens i a l'Esteve se li encén el...
1+1=3 al Devesó.

Me la van recomanar després d'haver fet l'Arormes de Malanyeu i no m'ha agradat tant.Més herbosa i menys sostinguda.La roca en gral bona però hi ha un parell de trams a...
Penyagolosa. El gegant de pedra.

23 de febrer de 2019L’abril del 1999 vaig fer la primera ascensió d’aquest emblemàtic cim. Després de 20 anys! torno al Gegant de Pedra... al Penyagolosa. Vértex...