15 anys de diverses classiques a sant benet

15 anys de... la Dodeskaden a la Roca Punxeguda.

L'estrella indiscutible de tot el vessant nord del Cadí és la Roca de l'Ordiguer, però veïna d'aquesta n'hi ha altres que bé mereixen una visita. Fa 15 anys vam fer els...
De Sant Miquel del Fai a Sant Pere de Bertí

Anem a Sant Miquel del Fai amb la intenció de fer una circular tot arribant a Sant Pere de Bertí que forma part de l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de...
Avançades de Sant Joan. Tortosa

Aquesta vegada us presento un passeig per la història. Una passejada pel nostre patrimoni proper, que considero que per la seva ubicació un tan amagada, és un gran desconegut...
15 anys de... l'Homedes al Gat.

El bonic i estètic perfil del Gat queda ben camuflat davant la grandiositat del vessant nord del Pedraforca, però un cop el descobreixes mai més deixes de mirar-lo. La...
15 anys de... El Camí d'en Pep a Narieda Oest.

Recordo que vam repetir, avui fa 15 anys, aquesta via del vessant oest de Roca Narieda per fugir de les primeres calors estiuenques. El Camí del Pep l'havien obert l'any abans...
Camí de Sant Cristòfol exprés

Distància: 27 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: mitjana, puntualment alta.Punt de sortida: la Farga de Moles.Durada total: 4:30 h.Bona volta per la frontera andorranocatalana,...
Miranda de Sant Pere, via La Gateta

24.04.18  Ja fa temps que en Jaume em va proposar d’anar a fer la via de La Gatetaa la Miranda de Sant Pere, a Montserrat... i qui pot dir que no a una via que duu un nom...
De Sant Pere de Torelló a Vilanova de Sau

Quedem a Sant Pere de Torelló al bar Cals Avis per tot fent un esmorzar de forquilla anar decidint l'inici de la ruta.El track marcat fa un petit bucle al voltant de Sant Pere...
15 anys de... la Tranxilium 50 a Canalda.

Sempre que caminava pel peu de la paret de Canalda, m'aturava uns instants a l'inici de la Tranxilium 50 per mentalitzar-me que tard o d'hora hauria d'afrontar el repte...
15 anys de... La Cosa al Pic de St. Cugat.

Aquesta via va ser la primera que vaig fer al Pic de St. Cugat avui farà 15 anys. Aquest és un lloc que ens quedava (i ens queda) lluny, només la curta aproximació i els...
80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
15 anys de... la Pols a l'Era a la Serra Alta.

En aquesta via que vaig obrir ara farà 15 anys a la Serra Alta em va passar una situació del tot curiosa: quan estava espitant l'artificial del L2 se'm va quedar bloquejat...

Dissabte 27, excursió a Sant Salvador de les Espases

Aquest dissabte dia 27 farem una excursió per Sant Salvador de les Espases. Lloc de trobada: aparcament de la pista poliesportiva, 8 del matí Dificultat: fàcil, per a...
Tornem a Sant Corneli

Tornem a Sant Corneli i aquesta vegada ens acompanyen el David i el Xermi. Ells no coneixien l'indret i, mentre esperavem que el sol escalfés una mica, els hi ensenyem el...
15 anys de... la Vella Sirena al Cor de Perles.

No recordo res de res d'aquesta escalada de fa 15 anys a Perles però segons les anotacions de la llibreta vam fer les tres vies que hi ha al Sector del Cor: la Furgi del Pasti,...