Pintures rupestres del Cocó de la Gralla

13 d'agost de 2018.El passat 2017 ha estat un any per recordar per al amants del nostre patrimoni històric. Després d'un procés de 4 anys de protecció, documentació, i...
A la Raisam de l'Escolanet (Montserrat N)

**bones imatges de la enfilada a la Raisam, que en una visita anterior un tempesta propera que al final no va ser res en va fer baixar de l'R4. Aquest cop s'apunta a la festa...
Plan b: savina inferior

Quan ens trobem a l'hotel Bruc estava plovent de valent. La típica tronada d'estiu. Ens seiem a les escales de l'hotel per parlar del que podem fer: Avui no farem res. Decidim...
Via THE WALL a l'Elefant 35 anys després

Dissabte 11 d'agost de 2018 A finals de juliol de 1983 i estant a Sant Benet, ens recomanen una via nova de grau "guai" i "tope assegurada". a l'elefant per la cara nord,...
Croda del Becco, des del llac de Braies

El dilluns 30 de juliol vaig començar un periple dolomític, aprofitant l'avinentesa que la Marta i el Moi volien fer l'Alta Via número 1, la que surt del llac de Braies i...
Xemeneia del Pingüí.

La mítica cordada Cerdà-Riera també ens va deixar alguna via assequible com la que aquí presentem. Es tracta d'una evidentíssima canal-xemeneia que guanya el cim del...
Puig de ses Planes i cova de na Bernarda

BanyalbufarUna entretinguda volta que combina plenament la muntanya amb la mar, concretament al municipi de Banyalbufar. El punt de partida es situa en el K. 85,6 de la...
Roca Comptadora i Cova Ebre

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Pic d'Estibafreda (2692 m.)

Fa un parell de mesos, durant el "Gran Maratón Montañas de Benasque", vaig tenir l'oportunitat de fer cim a l'Estibafreda, un modest cim a la ratlla dels 2700 metres però amb...
Little Big Horn a la Roca Gris.

Malgrat algun tram herbós a la primera tirada i sobretot al segon llarg la resta és prou lluida.Nosaltres hem sortit pel darrer llarg de la Tarantel.la,si tenim ganes de...
15 anys de... la Nord Clàssica al Vignemale.

Amb el Marià ja ens havíem convertit en un mixte de client-guia i companys-amics i durant diversos estius vam fer sortides super interessants. Avui fa 15 anys vam decidir-nos...
Escalada esportiva a sant miquel de la tosca

Sant Miquel de la Tosca és una bella raconada entre els pobles de Vilosell i La Pobla de Cérvoles. Constitueix un indret paradisíac on escalar entre la solitud. A l'estiu en...
Toll blau 5/8/18

Feia temps que no editava al blog ja que no hem tingut sortides en grup per l'efecte Soplao, encara que hem estat més actius que mai, en solitari o be de la ma del grup...
Vall de Colonya : Cuculla de Fartàritx i l’Assarell

Enlace ruta wikiloc : Vall de Colonya : Cova Morella, Cuculla Fartàritx, Assarell ENLACES DE INTERÉS Uno de los lugares más interesantes de la ruta es, sin duda...
El Pirata Solitario.

En general ens va agradar,la paret que recorre la via és ben guapa i la terçera tirada és xula.La resta te trams bons però ara mateix no recordo cap tirada orgàsmica....
Via DERSU UZALA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 4 d'agost de 2018Aquest dissabte ens decidim anar a Coll Roig a fer, en el meu cas, la darrera via del meu "nivell" que puc escalar en aquest indret, la DERSU UZALA,...
Vsita a dinamarca

A principis de Juny vam creuar Dinamarca  com part de l’ itinerari cap  a Noruega. Però abans d’arribar a terres daneses vam visitar la ciutat alemana de...
Ascensió al tian shan: 30 let blksm peak

En el post anterior he explicat el trekking que vam fer pel Kirguizistan però els companys del Centre Excursionista de Lleida vam voler fer una muntanyeta de 4000 metres i aixi...
Entremaliades al Santuari de Lord.

Feia temps que no anava al Santuari de Lord i avui ens ha fet gràcia repetir una de les últimes propostes del lloc: la Entremaliades, molt aprop del pàrking i on no tens ni...
Barranc de Son Cifre

Camina caminaràsper un fondal espèsde càrritx i espinesbatzerscatedral d'antic marèsullastresmiren al cel velles alzinesal fons del barrancles tortugues amigues.(Pere...
Per les muntanyes de tian shan al kirguizistan

Si mires aquesta pàgina és perquè estàs interessat en el remot país del Kirguizistan (o Kirguistan). Si vols anar de viatge el meu primer consell és que hi vagis. Així de...
Maricel al Pic del Martell.

L'havia fet fa una desena d'anys i no recordava res, al blog hi vaig anotar que no ens va acabar d'agradar per ser poc mantinguda. L'altre dia la vaig repetir i em va agradar,...
Riu Cervol i Cova Fumeral

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 23 de juliol de 2018Us...
Barra dels Ecrins

La Barra dels Ecrins és el cim més alt del massís dels Ecrins, però no és massa visitat. La majoria dels lpinistes es conformen amb el Dôme de Neige, 100 metres més baix...
Montardo d'Aran (2833 m.)

Nova ascensió a aquest clàssic de la Val d'Aran (i ja en van cinc) que té una de les vistes més espectaculars d'aquesta part del Pirineu. Ja sigui a l'hivern o a l'estiu la...
Morral de Cabrafeixet i Punta de la Buinaca

Via ROCA VIVA al Pic de la Solana de Llauset

Diumenge 29 de juliol de 2018El Pic de la Solana de Llauset està situat en mig de vall del riu Llauset i la vall d'Anglios, en la part aragonesa de la...
MONTSERRAT. L'ELEFANT. Via THE WALL.

1/08/18. Després de la Intrèpida Sirena d’ahir, el braços estan ressentits. Quedem amb la Isabel i el Josep, però una cosa està clara “ombra si us plau”. La...
Via centenari

DIJOUS, 26 DE JULIOLAvui tornem a canviar de zona i de company, ha pujat en Remi que es quedarà uns dies amb el Joan i aquesta darrera escalada que faré en aquesta escapada la...
Divorci Inminent.

No ens ha acabat de fer el pes,ens ha agradat molt més la veïna Orgull Mapuche. De fet si la tornés a fer només faria els llargs 2 i 3 en un de sol en plan esportiu,ràpel...
Feixant del montsec

Encara que cop d'ull pugui semblar impossible o que en tot cas ens a sembli complicat tot aquest vessant sud del Montsec d'Àger format per una enorme cinglera, es pot travessar...
Cingles de rupit

Aquest recorregut tot i ser una mica exigent en quant esforç és d'un gran interès paisagístic, en el decurs del seu traçat passem per Santa Magdalena on tenim una...
Puigpedrós

Tot i que la muntanya estava una mica justa de neu decidim fer el comiat de temporada de raquetes venint al Puigpedrós. Del refugi sortim caminant i comencem a trobar neu de...