Web sense manteniment ni actualització

Aquest web ja no és allotjat aquí.L'he mogut a una nova ubicació.No et preocupis, no has de fer res. Seràs dirigit o dirigida automàticament a la nova direcció a...
Reequipament de la Snoopy al Gorro Frigi.

Rebut en un comentari al blog d'en Pere Lloveres:"La primavera de 2018, amb permís dels aperturistes i del Parc Natural, la vam restaurar. Primer llarg a pèl,...
La Fullatera, via Ni sueur, ni peur

24.06.20  Aprofitant una estada a Llívia i la reobertura de la frontera amb França, retornem als paisatges pirinencs que feia tant de temps que no trepitjavem. Ens...
Viatge entà Vista Aneto

Distància: 35 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat tècnica: mitjana.Ciclabilitat de pujada: 95%.Ciclabilitat de baixada: 100%.Durada total: 6 h.Punt de sortida: Vielha.Enfilem a...
Màquina Total a Àger.

Una via més d'Àger,sinó anem una mica sueltos amb el tema de la finura farem força Ae.S'ha de dir que els Ae's són sobre burins prou sans i amb passos llargs de manera que...

Sa Dragonera

Hora Inicio: 8:47 9 JUL. 2020Hora Fin: 16:06 9 JUL. 2020Distancia recorrida: 16,8 km Tiempo en movimiento: 03:42Altura Mínima: -25 mAltura Máxima: 357 mGanancia Altitud: 619...

Porto Cristo a Cala Morlanda

Hora Inicio: 9:27 h, 11 jul 2020Hora Fin: 17:32 h,  11 jul 2020Distancia recorrida: 8,09 KmAltura Mínima: 0 mAltura Máxima: 25 mGanancia Altitud: 154 mPérdida Altitud:...
Picos de astazú

Són les quatre de la tarda que sortim de l'aparcament de la Vall de Pineta i comencem a fer camí cap al Balcón de Pineta, ens esperen uns 1300 m de desnivell fins a l'Ibón...
Porta

08-07-2020 Cerdanya Porta La Fullatera Via :  Gas Oil (sortint per la Ni Sueur) Com que he arribat tant fets pols no  he tingut esma de pujar al altre costat del...
Torreneules

Després d'uns quants mesos de confinament i limitacions en la mobilitat, podem per fi acostar-nos al Pirineu, donat que hi ha una molt bona previsió de la meteo, decidim anar...

Marina de sa Vall

Hora Inicio: 9:27 h, 7 jul 2020Hora Fin: 17:32 h,  7 jul 2020Distancia recorrida: 12,02 KmAltura Mínima: 0 mAltura Máxima: 25 mGanancia Altitud: 154 mPérdida Altitud: -157 m...
Ath Montpius damb BTT

Distància: 30 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat tècnica: mitjana-alta.Punt de sortida: Vielha.Durada total: 6 h.Sortim des de Vielha i per asfalt arribem ràpidament a Gausac...

Avui destaquem : La Font del Raïm de Llanars

Aquesta Font del Raïm esta situada casi entre els límits municipals de Llanars i Vilallonga de Ter, un cartell així ens ho fa constar. Està formada per una zona...
Via ¿....? al Gurugú. Sant Llorenç de Munt.

El Gurugú es un cimal o contrafort per de sota dels Plecs del Llibre de Sant Llorenç de Munt. Es un lloc molt tranquil i amb l'al·licient de tenir la seva paret a l'ombra a...
Alàs – Ortedó – Cerc - Alàs (1.171 m)

Dissabte 4 de juliol de 2020Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 5 h (14,8 km)Desnivell: 455 m (acumulat)Dificultat (1):...
Núria

Novembre 1985                 Montserrat Agulles Bola de La Partió Via  :  Núria...
Laietana18 Oc.

01-07-2020 Montserrat Collbató La Cova Gran Via  : Laietana18 Oc.  Avui calor intensa teníem que pujar cap les altes muntanyes i a les 6h del mati ....siiiii les...
Ascensió als pics d'Astazú (3.071 m)

Hem dormit al nostre petit campament, plantat al costat del Llac de Marboré a 2.550 metres d'altitud. És un indret singular, situat a sota mateix de la cara Nord del Monte...
Eriste Nord (3025 m.)

Uns anys després de la darrera visita a la zona de Viadós, hi tornem per fer el darrer dels pics d'Eriste que quedava per fer, el pic Beraldi o Eriste Nord. La zona està molt...

Suspensió caminada popular

La junta directiva de 4000peus ha pres la decisió de suspendre la celebració de la caminada popular. Amb molta recança i tristesa, hem de fer aquest comunicat. El format de...
La Vall Cervera. Port.

24 de juny de 2020 Segueixo fent descoberta d'aquest sector oriental del Port, per la zona d'Alfara. Tenia pendent una volta integral a la Vall Cervera, una vall força...

Torrentó d’en Vaquer i davallador des Pou Salat

Hora Inicio: 8:46 30 JUN. 2020Hora Fin: 14:20 30 JUN. 2020Distancia recorrida: 8,6 km (11:08)Altura Mínima: 0 mAltura Máxima: 502 mGanancia Altitud: 576 mPérdida Altitud:...

Que es un Dolmen ?

Un dolmen és una construcció megalítica, pròpia del neolític o calcolític. El mot “dolmen” prové de l’expressió taol maen, que significa...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...

Torre – Moli de Vent de can Deu de Sabadell

La Caixa d’Estalvis de Sabadell adquirí el mas de can Deu i les terres, hi va crear el Museu d’Eines del Camp, oferint a la ciutat el bosc de can Deu com a espai de...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...
Grampons i fixacions

Enforcadura del Pedraforca,Pedraforca, Berguedà.Dia espatarrant, entre setmana i acompanyat de dos no habituals. La sortida comença de matinada amb horari d'alpinista, però...

Parc del Castell de l’Oreneta

Una de les diverses entrades a aquest Parc del Castell de l’Oreneta, es en el carrer de Montevideo, 45 de Barcelona. El Parc del Castell de l’Oreneta es troba el...
El Burret, via de la Canal Central

12.06.20  Tants mesos de confinament fan que les ganes de sortir no es puguin aguantar gaire, així que dos dies després de la meva primera escalada post-covid, ja torno...
Riutort i Coll Roig

var Latitud_sortida = 42.240327; var Longitud_sortida = 1.921731; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...