Web sense manteniment ni actualització

Aquest web ja no és allotjat aquí.L'he mogut a una nova ubicació.No et preocupis, no has de fer res. Seràs dirigit o dirigida automàticament a la nova direcció a...
Magí Alegre a la Mola de Colldejou.

Probablement la Magí Alegre seria la clàssica de la Mola de Colldejou si s'escalés amb regularitat en aquesta paret.El més assequible de tots els itineraris que...
Ruta històrica de Can Maçana

6.09.20  Curta però interessant matinal al voltant de Can Maçana, a l’extrem occidental de Montserrat, per on, sense entrar al massís, farem un tomb per les restes de...

Coves des Sòtil i de Cala Pilota

Hora Inici: 9:35 26 de set. 2020Hora Fi: 14:33 26 de set. 2020Distància recorreguda: 7,800 km Temps en moviment: 2,01 hAltura Mínima: 0 mAltura Màxima: 49 mGuany...
Tossal Gros de Vallbona (808 m)

Dissabte 26 de setembre de 2020Sostre comarcal de l’Urgell - 100 cimsHora de sortida: Vuit del matí.  Ubicació: Comarca de l’Urgell.  Temps aproximat: 2 h...

Avui destaquem : La Font del Monestir de Sant Pere de Camprodon

La Font del Monestir de Sant Pere de Camprodon, esta adossada en el mur que dona al jardí del Monestir, entre el carrer del Monestir i l’avinguda Lluis Jover. Construïda a...
Cresta del Gall, al Bestrecà

Avui les previsions del temps no eren gaire bones i s'esperava neu i vent molt fort als Pirineus, de manera que hem descartat les ascensions pirinenques i hem programat...
Arantxa al pais dels sons trobats

DIVENDRES, 25 DE SETEMBRE Tot i que les prediccions per avui divendres son dolentes, no volem renunciar a fer la nostre escapada per escalar. Hem quedat a les 7,30 del...
Del Guillem

23-09-2020 Malanyeu Paret del Davessó Via :  Del Guillem Avui el dia es fantàstic , ni fred ni calor, cel blau i ganes de escalar, durant el inici de la activitat...
BTT - TURÓ DELS PINS DEL SAMUNTÀ (451 metres).

Descripció de la ruta; Potser estic un xic gos o potser una mica massa vell, el cas és que he anat a la recerca d'un itinerari sense gaires quilòmetres, i amb un desnivell...
Anayet, via Sueños de verano

El tercer dia, el temps al vessant nord continua igual. Però com que ja ens ho sabem, ens aixequem aviat i marxem cap al sud travessem el Portalet i deixem al cotxe al primer...
Escalada a la Plantació i els Gorros

Hem tornat a Montserrat per fer un parell de vies per la zona de la Plantació i els Gorros. Com en la nostra darrera visita a Montserrat, hem triat vies de la col·lecció d'en...
L'esquena del puigsacalm xic o aresta sud

Estrenem la tardor amb aquesta bonica i elegant Aresta. Fem l'aproximació des del coll de Bracons, passant per la font Tornadissa i just abans d'arribar al cim del Puigsacalm...
CAMINAR PER LA SEGARRA: TURO DE SURO (100cims)

Fa anys recorrent Catalunya pel GR, llavors era el 7, ara és el GR171 vaig pujar a aquest modest turó segarrenc. Avui hi volia tornar a pujar per completar la llista dels 100...

Molí de la Fàbrica de Rellinars

El Molí de la Fàbrica esta situat en el carrer Reverend Riera  de Rellinars. Al principi es coneixia com el Molí Vell o Molí d’en Gibert. Durant el segle XVIII va ser...
Conglomerat roig

Carla, V+ (120 m) Mallo Colorado, Riglos.   Oeste Clásica, V (150 m) Mallo Cored, Riglos.   Després d'uns dies per Cavallers arrossegant-nos per les parets...
Optima

16-09-2020 Montserrat Gorros Gorra Frígia Via  : Optima  Això de Montserrat cada cop ens fa mes grípia anar-hi, tenim un element que no vol ni sentir-hi...
Peña Foratata, via normal

El segon dia a Gourette, tot i les bones previsions meteorològiques, es lleva com al vespre anterior, amb una boira pixanera intensa que no permet de poder sortir a escalar amb...
Serra de Sant Honorat, via Retiro Espiritual

3.09.20  Ja fa un any que no rondem per les moles de Sant Honorat ja que, per causa de la Covid, hem fallat a la nostra cita primaveral amb el massís, i ja toca tornar a...

Cala s’Almonia a Cala Figuereta

Hora Inici: 9:43 19 de set. 2020Hora Fi: 17:34 19 de set. 2020Distància recorreguda: 13,5 km Temps en moviment: 04:09Altura Mínima: 3 mAltura Màxima: 62 mGuany...
De la Clua a Santa Maria de Meià (838 m)

Dissabte 19 de setembre de 2020Hora de sortida: 2/4 de set del matí. Ubicació: Comarca de la Noguera. Temps aproximat: 4 h (12,3 km) Desnivell: 440 m...

Avui destaquem : La Font del Formatget de Mura

Avui com cada diumenge us presento dos articles La Font del Formatget es una de les mes properes a Mura, cal sortir de l’església parroquial de Sant Martí, tot passant...
Al Costabona en BTT

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat tècnica: mitjana, molt puntualment alta.Des dels Banys cal prendre la pista asfaltada (aquesta part ens l'estalviem fent una...
Al bar!

Itzi, IV+ (150m) Les Agudes, Montseny.Es pot anar al bar. Si es pot anar al bar es deu poder escalar, no? Sense sortir de la zona sanitària, respectant horaris de vells i nens,...
Vallter - 6 Colls - 6 Estanys

Dimecres 16 setembre 2020Distancia            19 kmDesnivell +    1.453 mRuta potent i amb ambient alpí on alternarem corriols marcats,...
Postals des de ses illes

Juliol i agost del 2020 Quan el planeta Balear és a bavor l'aventura no té format vertical. Topem amb un horitzó ondulant de vent i sal, dies blaus! Hores mirant d'on ve...
La tardor de nebjeperura

DIJOUS, 17 DE SETEMBRE Tenia aquesta via a la llista de pendents des de l’any 2013 . Aleshores amb el company VISA varem anar-hi però a la segona tirada ens equivocarem i...
Esperó del Refugi.

La via m'ha acabat fent prou patxoca.Els primers quinze metres són un pèl desencoratjadors per la qualitat del rocam que sense arribar a ser pèssima demana una mica de...
Roure de les Berrugues. Maestrat.

26 d'agost de 2020Una ruta fàcil i curta per endinsar-nos en el paissatge agrest, sec i extrem, però a la vegada fascinant i addictiu, de l'Alt Maestrat . Aquí es...

Un hort diferent : L’Hort del mes de Setembre

En general el mes de setembre ja no es tant calorós perquè els dies son ja mes curts, i pot ser que caiguin pluges amb quantitat important d’aigua, axó fa reduir el rec...
Pic de Ger. Les chemins du Dharma

El primer cap de setmana de setembre vam anar a passar uns dies d'escalada al voltant del Portalet, entre la vall del Tena pel vessant sud, i la vall d'Ossau, pel costat nord....
La Ruta del Cares entre Caín i Poncebos.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Després d'estar tota la nit plovent amb una forta tempesta elèctrica al poble de Caín, el dia és desperta magnífic, quasi...