Castell de l’envestida (rupit).

Descripció de la ruta; Excursió d'una mica més de 10 quilòmetres, amb un desnivell moderat que no arriba als cinc-cents metres. El terreny pel qual passarem no té gaires...
Els pdp a la crono d'eurobikers 2018

Segon participacio a la crono dels Eurobikers, aquesta vegada amb equips formats per sorteig i per tant la sort era determinant per fer que el tocara un equip mes o menys...
Trobada d'escaladors a castellonroi

Els escaladors/es tenim una relació de fidelitat amb la nostra parella de cordada. Bé de vegades en lloc d'una parella, portem prou bé els trios. Però de tant en tanc hi ha...
Sendera la Gossera-Mola Plana. Montsià

Tal i com vaig anunciar a l'anterior entrada del bloc La Foradada per la Campana,  torno a la zona per netejar la sendera que va des de la Gossera fins a Mola Plana, ...
Rotpunkt romàntic

Normal, V+ (90 m) Cavall Bernat, Montserrat.Porto un parell d'hores esbufegant de valent i sense aturar-me. Avui després de la migdiada, sense voler-ho evitar, l'avorriment...
La Foradada per la Campana. Montsià

12 d'octubre de 2018Després d'un estiu potent, es suavitzen les temperatures i torna a apetir pujar al Montsià. Aquesta vegada per un dels pujadors clàssics, La Campana. Un...
Cresta del Ferran

Al gener de l'any 2002 vam venir a fer la Cresta del Ferran per primera vegada. Feia poc que s'havia publicat una ressenya en el Vèrtex i l'activitat ens va semblar atractiva....
Doble directa (toy dolls + ok pana)

DIMECRES, 07 DE NOVEMBREAbans del pont de Novembre, ja varem quedar amb el Juan Carlos per sortir el dimecres següent, (a ell li cal demanar festa a la feina), i quasi tenim...
 Joan Manel

24-10-2018MonestirGorrosUllal de La magdalena Via  : Joan ManelTot esperant la escalfor del Sol, ara ja se comença a agrair, arribem tard i trobem un munt d’escaladors...
Salsitxes tibetanes

DISSABTE, 03 DE NOVEMBREUna setmana amb un pont llarg, sempre és complicat trobar company. A més aquesta setmana estic amb la família, juntament amb uns amics, per la zona...
Aresta al castell de sant salvador de camarasa

Davant de Camarasa, a l'altre costat del riu, hi ha el tossal de Sant Salvador on trobem les restes del castell homònim. Albirem des de Camarasa una aresta que puja decidida...
Solana trail 2018

Ens agrada el trail i mes si gaudim dels bons amics que ens trobem al llarg de les curses del Xitxarra, segon any a Beneixama on ens hem mostrat competitius com a bons...
Arrencat parabolt a la Galí Molero.

Sembla ser que aquest cap de setmana a una cordada que escalava la Galí Molero els hi va saltar un parabolt amb llastra incorporada.És a dir es va arrencar la roca on hi havia...
IV trobada d'escaladors a Canalda.

Genteta, el dia s'acosta!!!! Aquest proper cap de setmana en trobem a la balma de Cala Rita a Canalda. Tot i que la paret tindrà les xorreres avituals i alguna més (només cal...
Gorra Frígia, via de l'Adrià

24.10.18  Abans no vingui el fred, tal i com pronostica “l’home del temps”, aprofitem aquests darrers dies de bona temperatura per a fer, això sí, una via un xic...
Matador, Cienfuens

MATADORLa franja entre Aragón y Catalunya siempre tuvo un cierto apego a los toros, espectáculo que despierta pasiones enfrentadas, dicotomía que oscila entre arte y tortura,...

Guerreros de la Roca a la Paret del Dispensari

La Guerreros de la Roca és un regal de via pels qui gaudeixin fent anar la ferralla. Tota ella en fissura menys uns pocs metres de la primera tirada, esdevé el terreny de joc...

“Doctor Neret” a la Dent d’en Rossell

DOCTOR NERET (240 m MD-) a la Dent d’en Rossell, amb na Carme Silva i na Sílvia Giner… o bé …Continua llegint →

Mejores Kits de Vía Ferrata 2018-2019

Kit de Vía Ferrata, cuando dejamos de alquilarlo decidimos comprarlo ¿sabemos cómo elegirlo? Hemos revisado todas las opciones interesantes que existen en el mercado para...
Retorn a Gorros

Aquest dissabte pugem a escalar a gorros. Jo feia temps que no hi pujava i encara desconeixia l'increment tant gran del preu del funicular de St. Joan.Passat aquest primer...
Ascensió al Castillo Mayor (2.014 m)

El Castillo Mayor és un cim d'altitud modesta, poc més de 2.000 metres, però per la seva situació, al davant del massís del Monte Perdido i una mica allunyat de la carena...
Camí de sant jaume

Del 28 d'Octubre al 2 de Novembre 2018Sarria-PortomarínPortomarín-Palas de ReiPalas del Rei-ArzúaArzúa-O PedrouzoO Pedrouzo-Santiago de CompostelaJoan A.,Pere R., Quico...
Cueva de Seso ... i més

Hem dormit al refugi de Bujaruelo perquè el pla inicial d'aquesta sortida de tres dies preveia que avui faríem l'ascensió al Tendeñera però ja fa dies que vam descartar...
Diédret

20-10-2018 Collbató Codolosa Via  : Del DiédretRenoi quina tamborinada de llamps i trons em tingut aquesta nit a “Can Fanga”  ...!!!! Sempre he estat mandrós...
TURÓ DE PÀNDOLS (706,7 m) des del coll d'en Canar

CIM: Turó de Pàndols (706,7 m) des del coll d'en CanarSERRA: de PàndolsCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +293,3 mHORARI: 1h 37 min (52 min...