Al peu de les Gavarres. Cruïlles- Cruïlles

Excursió realitzada el 15/9/2018Caminada senzilla que ens acosta als contraforts de les Gavarres a la zona del Puig d'Arques, travessantel Pla de Salelles, el veïnat de Les...
Puig des Romaní

Penya des MigdiaEl puig des Romaní de 387 m d'altitud, a la península del Cap des Pinar. Situat al terme d'Alcúdia, entre la penya des Migdia i sa Talaia Vella. (Gran...
Optima

08-09-2018MonestirGorrosGorra FrígiaVia  : OptimaDia mol tranquil de escaladors a la zona de Gorros, avui al bar, tot esmorzant,  he petat la xerrada amb un vell...
La Piràmide, via Aresta Brucs

8.09.18  Hi havia una vegada uns senderistes que un dia es van atrevir a alçar la vista cap a les muralles i agulles que apunten al cel... cap al territori dels agosarats...
Cova Balaguer i Cova del Mal Pas. Els Ports

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} Estiu del 2018Tot i la...

Petzl Boreo vs Petzl Elios 2 – El Mejor Casco Escalada Polivalente 2018

El Casco Escalada Petzl Boreo es la gran novedad de Petzl para 2018, sustituye ya el clásico Petzl Elios 2. Acabamos de comprar el nuevo Petzl Boreo para compararlo con Petzl...

Sorra de la lluna

Últimament hem sentit molt a parlar de la sorra cinètica, un material que es pot comprar a jogueteries i que intenta simular la sorra de la platja. Avui us porto una...
Sentor de tardor

Ahir al vespre vaig agafar les altres cames, o sia la burreta, per a arribar-me al Mirador del Migdia, a Montjuïc.De ben segur que em repetiré, perquè al mirador que dic hi...
Tines de la Vall del Flequer

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px...
Via LA PEPA a la Torre Xica. Abella de la conca

Dissabte 8 de setembre de 2018Tornem de nou a Abella de la Conca per acabar una via que teniem pendent, doncs ens vàrem equivocar al darrer llarg i vem dir que tornariem per...
Vies montserrats i  és així això

Vies montserrats i és així això

DIMECRES, 12 DE SETEMBRESembla que aquesta setmana ja hi som tots, la xarxa de contactes comença a funcionar normalment i a principi de setmana ja tenim quòrum per sortir...
Via estat de gracia

DISSABTE, 01 DE SETEMBREAquesta setmana estem tots dispersos, uns encara de vacances, altres amb compromisos, però finalment la Isabel i jo coincidim  i podrem sortir.Li...
Xemeneia fonda

DISSABTE, 01 DE SETEMBREAquesta setmana, no podia sortir per imperatiu familiar, peò un canvi a darrera hora, m’ha deixat lliure el dissabte, ara tan sols cal trobar company...

Canvi de data sortida Alt Ripollès: 23 de setembre

La sortida prevista per aquest diumenge es CANVIA a la propera setmana, dia 23 de setembre, a causa de la coincidència amb la festa major de Collbató. Demanem disculpes pel...
Pessons, cresta del Gargantillar

La cresta del Gargantillar (a sobre) és una d'aquestes escalades senzilles que ens regalen les crestes andorranes. Una aproximació llarga però agradable, bona roca granítica...
Pla de ses Piotes - Puig de sa Moneda

Inici: en el Coll d'En Claret, punt quilomètric 75'8 de la carretera Ma-10. Deixem el vehicle al vial d'entrada de la urbanització Nova Valldemossa.(WP-01) Coll d'en Claret -...

Bernat i Amàlia al Frare Gros

Vist des del sud el Frare Gros presideix, amb la seva presència altiva, el conjunt d’Agulles dels Alts Frares. Des del sud, aquest conjunt de monòlits conforma un bosc...
En piragua pel delta de l'ebre

A vegades els bons moments apareixent quan menys t'ho esperes, de sobte allo que no t'esperaves pero que ben segur desitjaries, es fa realitat, i això és el que ens ha...
Es lloga pis a 20 minuts de Montserrat.

Pis de lloguer a San Vicenç de Castellet,a 20 minuts de Montserrat.3 habitacions, calefacció de gas nova, moblat, amb rentadora, forn , nevera. Traster i balcó per estendre...
Pitu i Núria

30-08-2018 Monestir Mirador de Sant Joan Via  : Pitu / NúriaFinals d’agost i encara anem buscant l’ombra. Avui l’Esteve esta complint amb les seves obligacions...

Escurçó al Peladet.

A tots nosaltres ens va agradar molt:variada,ambient i roca prou correcte com per no passar por pel tema.De les plaques de franjes sobre roca gris impecable de les dues primeres...