180 m

Cova de ses Rodes

Hora Inicio: 9,45 hHora Fin: 10,30 hDistancia recorrida: 180 mAltura Mínima: 39 mAltura Máxima: –Ganancia Altitud: – Aproximación: 2′: Temps total: –...
Serra d'Albercutx

Panoràmica"La ruta d'avui ens mena fins a la base de la península de Formentor, a la zona d'Albercutx, on s'aixeca els cims del Penyal Roig (267 m) i del Morral (353 m)....
Serra de la Punta

Ascendint al primer cimL'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
Vallter – Mantet (poble)- Vallter

Dimecres 29 gener 2020Distancia      15,2 kmDesnivell    1.180 mAprofitant les nevades a cotes baixes de la super llevantada Gloria, no...
Tossal de Mirapallars. 100 cims

23 d'agost de 2019Segona jornada pel Montsec de Rúbies. Aquesta vegada per coronar el seu cim, el Tossal de la Torreta, sostre comarcal de  la Noguera,  i el Tossal...
Forau Tancau

El Valle de Benasque nunca deja de sorprendernos, cada nueva cima que coronamos nos ofrece una nueva perspectiva y nos incita a visitar lugares que hasta entonces...
Ferrata Otirol Etagác, K7 (180 mts)

El plan inicial amb Òscar era anar a fer esportiva al sector de la Blanca, però un cop a lloc, resulta que cap dels dos portava corda. Entre tots dos no fem un cervell normal....
Escurçó, 6a+/A1 (180 mts), Peladet

Re-equipada amb l'esperit original, no és mala via i ens fa escalar malgrat que el grau digui el contrari. Comencem tard i ja tenim clar que tindrem pocs llargs a l'ombra. La...
Pic de la Dona i Bastiments -hivernal-

Aquest any la metereologia ha estat molt generosa amb la neu, ha nevat molt i amb molta qüantitat arreu de Catalunya, el fet és que som a finals d'abril i encara hi ha un bon...
Biniamar - Mancor - Biniarroi

Cases de Son OdreItinerari que discorre pels municipis de Selva i Mancor de la Vall.Es tracta d'una volta d'una mica més de dotze quilòmetres, còmoda i per muntanya baixa....
Via llarga  al  país basc

Via llarga al país basc

El viatge per Euskal Herria que hem fet durant la tardor del 2017  ens ha deixat molt bon gust de boca . Tot el que vam fer, veure, escalar, conèixer… Ens va semblar...
Transpirenaica catalana en BTT (2)

13.08.17 - Pla de Sant Tirs - Llavorsí (60 Km)Salimos de la población en dirección a Noves de Segre, atravesando el río Segre. Ascendemos por la vall de Aguilar en...

Lloc inici caminada: K 6,5, CV-381, Xest, Foia de Bunyol, Paí ValenciàCaminants:  Felix, Pepe Gil,  Pepe March  i FrancescData: 18-01-2017Hora d’inici...
Miretades espeològiques (11)

(1976) A Badalona encara que n'hi han afloraments calcaris aquests són molt localitzats i reduïts, així alguns dels que ens vam iniciar a l'espeleologia començaren...
La Tèrmica del Besòs i el pont del Petroli

Tornem a Sant Adrià del Besòs amb la intenció de veure com es desenvolupen els treballs de recuperació a l’entorn de les mítiques xemeneies de la central...
Iv marxa senderista solidaria vilamarxant

Lloc inici caminada: Avga. Dos de Maig, Vilamarxant, Camp del Túria Caminants:  Aprox. 140 senderistesData: 17-04-2014Hora d’inici caminada:  08:40Hora...

DESCOBRINT I EXPLORANT L'OBAGA DEL POLLOPou part novaL'Obaga del Pollo és un avenc conegut des de l'any 1954, situat al mig de la Serra de Cardó i Boix. Aquest es troba a...
Moon Shadow. Placas del Eco. 180 m , 7a

Bona via amb segell Edwards. Els tres primers llargs estan mes equipats del que esperàvem, això si, espits de l’època i a partir del tercer llarg parabolts.Graus molt...

Manlleu, paisatges d'osona

Lloc inici caminada:Passeig del Ter, Manlleu, Osona, CatalunyaCaminants:  Salva, Jose Maria i Francesc  Data: 24-12-2015 Hora d’inici caminada: 08:01:02Hora...
Morro de Catalunya

Gap de CatalunyaItinerari per la península de Formentor, parteix de l'aparcament proper al desviament de Cala Murta, als peus del Fumat, baixa a Cala Figuera, per pujar...
345 BAGA DE NOUCOMES (Berguedà) 041115

345 BAGA DE NOUCOMES (Berguedà) 041115Aproximació, des del Bages per la C.16 fins a Berga (avui ens hem trobat a Cal Rosal on hem esmorzat) a la Benzinera on ens trobem amb el...
Ferrata santo cristo d'olvena

Al matí havíem anat a la ferrata de la Peña del Morral de Graus i la veritat és que ens va semblar poca cosa i vam cercar un pla B. I com no la ferrata de Santo Cristo o...
GR 11: (Espolla) - els Vilars - Llançà

Anterior: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)Després de més de 800 km. travessant el Pirineu, el GR 11 torna arran de mar. Una etapa no gaire digna del caràcter de "gran...