Web sense manteniment ni actualització

Aquest web ja no és allotjat aquí.L'he mogut a una nova ubicació.No et preocupis, no has de fer res. Seràs dirigit o dirigida automàticament a la nova direcció a...
La Fullatera, via Ni sueur, ni peur

24.06.20  Aprofitant una estada a Llívia i la reobertura de la frontera amb França, retornem als paisatges pirinencs que feia tant de temps que no trepitjavem. Ens...
Viatge entà Vista Aneto

Distància: 35 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat tècnica: mitjana.Ciclabilitat de pujada: 95%.Ciclabilitat de baixada: 100%.Durada total: 6 h.Punt de sortida: Vielha.Enfilem a...
Camí del xas

Montserrat Monestir Mirador dels Ermitans Via  :  Camí del xas Disseny i equipada per  :  Guillem Arias al 2003 Primera ascensió 24-08-2003 per Guillem /...
Màquina Total a Àger.

Una via més d'Àger,sinó anem una mica sueltos amb el tema de la finura farem força Ae.S'ha de dir que els Ae's són sobre burins prou sans i amb passos llargs de manera que...

Sa Dragonera

Hora Inicio: 8:47 9 JUL. 2020Hora Fin: 16:06 9 JUL. 2020Distancia recorrida: 16,8 km Tiempo en movimiento: 03:42Altura Mínima: -25 mAltura Máxima: 357 mGanancia Altitud: 619...
CNT i Flor d'Agost a la Punta Camarasa.

Certament, dec estar fent un bany de realitat aquesta setmana i, em dono compte que quan surto del meu oasi, només faig que trobar-me tanques, cartells i gent... molta gent......

Porto Cristo a Cala Morlanda

Hora Inicio: 9:27 h, 11 jul 2020Hora Fin: 17:32 h,  11 jul 2020Distancia recorrida: 8,09 KmAltura Mínima: 0 mAltura Máxima: 25 mGanancia Altitud: 154 mPérdida Altitud:...
La via Escorpí arriba al cim

L'any 2013 vaig obrir la via de l'escopí, una via de dues tirades que acabava a la R.1 de la via Amics de Malanyeu que havia obert amb en Francesc Suñol l'any 2011.Ara, 7 anys...

Avui destaquem : La Font del Botàs de Camprodon – 2ª Part #

Com cada diumenge us presento dos articles La Font del Botàs esta a tocar de la carretera que va de Camprodon a Font Rubí, en la Roureda de Llandrius. L’estructura de la...

Avui coneixarem : La Font de Mas Ventòs de Camprodon

Aquesta Font és coneguda també com La Font Àrea Lleure can Ventos de Camprodon. Està situada en el parc de Mas Ventós, aquesta en el que fora seus terrenys. A l’habilitar...
Picos de astazú

Són les quatre de la tarda que sortim de l'aparcament de la Vall de Pineta i comencem a fer camí cap al Balcón de Pineta, ens esperen uns 1300 m de desnivell fins a l'Ibón...
La Norte de Escales, 6b+ (185 m), Escales

Recent obertura de  Juan i la seva banda. Bona i ben trobada com sempre, cap exposició, i a gaudir de l'escalada amable. Ingent el seu treball de neteja. Us serà difícil...
Porta

08-07-2020 Cerdanya Porta La Fullatera Via :  Gas Oil (sortint per la Ni Sueur) Com que he arribat tant fets pols no  he tingut esma de pujar al altre costat del...
MIRANDA DE CAN JORBA. Via JOSEP MARIA ANDREVÍ

10/07/20. Avui l’idea és fer una escalada ràpida, quedem amb el Pere Lluís i el Manel per anar a la Miranda de Can Jorba per repetir la via Josep Maria Andreví. Via de...

Avui destaquem : La Font de cal Jover de Súria

Avui dissabte us presento dos articles Per anar a la Font de cal Jover de Súria, una vegada que deixeu Súria, seguiu per la carretera C-1410z direcció a Cardona, anireu...

Aiguabarreig de El Ritort amb el riu Ter a Camprodón

Com cada divendres us presento dos articles ! L’Aiguabarreig de El Ritort amb el riu Ter, està al vell mig de Camprodón, darrera del Pont Nou. El Ritort, passa a tocar de...
Cavallers. El control de les masses.

Cavallers ja fa temps que s'ha convertit en un destí popular per l'estiu però potser fins ara m'havia autoenganyat del que això suposava: prohibicions, policia (i multes) i...

Avui coneixerem : La Font i Oratori de Bellvespre d’Olot

Aquesta Font i Oratori de Bellvespre esta al tocar de la carretera GIV-5241, que us portaria a Batet de la Serra, a 200 de la carretera de Santa Pau, on hi ha l’entrada a la...

Marina de sa Vall

Hora Inicio: 9:27 h, 7 jul 2020Hora Fin: 17:32 h,  7 jul 2020Distancia recorrida: 12,02 KmAltura Mínima: 0 mAltura Máxima: 25 mGanancia Altitud: 154 mPérdida Altitud: -157 m...
Ath Montpius damb BTT

Distància: 30 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat tècnica: mitjana-alta.Punt de sortida: Vielha.Durada total: 6 h.Sortim des de Vielha i per asfalt arribem ràpidament a Gausac...

La Llegenda : La Font del Nen Gran de Viladrau

Aquesta llegenda és molt coneguda, me la va explicar en Pau, un home gran de Viladrau, i fa referència a la Font del Nen Gran, i que diu així : “ Viladrau va tindre en...

12/07/2020 Serra dels Tossals (Berguedà)

Per la dificultat de fer l'excursió prevista per aquest mes (Vall d'Eina), s'ha canviat per la prevista pel Maig que es va suspendre pel Covit 19LLOC DE TROBADA:  antiga...
Canfranc - Tobazo - Via Tobazogan - 04/07/2020

Ens havíem marcat com objectiu fer dues vies en el cim del Tobazo; la via Valle de Canfranc i la Tobazogan, però desprès vàrem obrir la via Torrijo i també la vàrem posar...

Avui destaquem : La Font del Raïm de Llanars

Aquesta Font del Raïm esta situada casi entre els límits municipals de Llanars i Vilallonga de Ter, un cartell així ens ho fa constar. Està formada per una zona...