2011

MONTSERRAT. CARA DEL MICO. Via INFIDELS.

El Monestir sense gent26/06/20. Els dies de confinament ens vam trobat amb el Josep Solé a la carretera de les aigües i teníem pendent una escalada post-confinament. Avui hem...
GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
Jardins del Doctor Pla i Armengol

Els jardins estan dedicats al Doctor Pla i Armengol.El Doctor Ramon Pla i Armengol (Alentorn 1880 - Barcelona 1958) fou polític català i metge bacteriòleg.Juntament amb...
14 X 1.000: El repte de Sergi Mingote

Divendres 22 de maig de 2020 – 69è dia de confinament (71è a Igualada)Hora de sortida: 17 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
#maifemcimtravelstories

Dimecres 20 de maig de 2020 – 67è dia de confinament (69è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Fent memòria (l'agulla del embut)

03  DE DESEMBRE DE 2011VIES "EL BLUES DEL GAMARÚS, EMPATIA, EL NIÑO DE LA MERCOMINAAvui hem quedat amb el Josep per anar a Ager, és un d’aquells llocs que encara que...
Fent memòria (integral farigola indòmita)

21 DE DESMBRE DE 2011Tots sabem que a la paret del Devesó podem trobar vies per a tots els gustos i dificultats i si aquestes no t’agraden sempre pots cercar la combinació...
Fent memòria (la chica del martini)

Revisant activitats anteriors al començament del blog he trobat alguna relíquia de vies que hem anat fent i que m'agradaria compartir. Algunes amb text original i d'altres...
Cova-avenc Quim Solbas

Avui hem anat a explorar una nova cavitat, aquesta vegada en el Parc Natural de Sant Llorenç de Munt. La cova-avenc Quim Solbas va ser descoberta l'any 2011 per un infatigable...
Sol – Solet

13-02-2020 Montserrat Miranda de Can Jorba Via : Sol – Solet (curta)Començaré com les dissertacions dels “Vells” ......  recordo que quant era “menys gran”...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Bony Manyer sud i Roc Lliçà (Cerdanya)

**Reprenem la visita al lloc per completar la baixada a la bonica pala SE del Roc Lliçà, curta preciosa i pendent, repetint el pas pel Bony del Manyer Sud de...
Blancs de prepiris...

***nevada molt ben rebuda als Prepirineus que la cosa estava del tot pelada. Fins a 110cm que al caure humits i per efecte del vent donen una base que durarà dies. Ull que...
Neus de Tavascan...

***a les portes del canvi d'any voltem un parell de dies per l'olla de la Pleta del Prat, molt ben coberta de neu a cotes altes (inici de la neu des del refugi), amb gruixos i...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...
Pedra de tartera a la Paret Bucòlica

Dissabte passat vaig tornar a la Paret Bucòlica, aquest cop amb la Queralt. L'objectiu: la via Pedra de tartera, una via curta, amb una roca extraordinària i plena de...
Port de Rat (2.540 m) amb esquís

Avui hem iniciat una nova temporada d'esquí de muntanya amb una activitat senzilla però ben interessant. Hem pujat al Port de Rat, un pas que comunica la vall andorrana de...
Via TRIPIJOCS al FOLLO

Aprofitant la llum i la temperatura encara adient de les tardes d'aquesta mogudeta tardor ens atancem als Cingles del Follo des de la població de Tagamanent.Fem...
Cabra Boja a Vilamala.

Avui no era dia per escalar a Vilamala però feia massa dies que posposàvem la repetició d'aquesta nova via amb un dels seus oberturistes, així que amb un ull vigilant el cel...
L'enigma de la jana

DIMARTS, 19 DE NOVEMBREAquesta setmana per necessitats familiars tinc que sortir dimarts si vull fer alguna escalada, però tots tenim el nostre calendari muntat i costa trobar...
Cueva de los arnales

Aprofitant que estem a Bujaruelo i que avui és dia de tornada cap a casa i podem disposar de tot el matí per fer alguna altra activitat  de baixa intensitat, ens dirigim...
PARET DEL PONT SANT LLORENÇ DE MONTGAI via Neura

Feia dies que no quedàvem la colla geriàtric Team. Com sempre ens trobem a migdia, abans de dinar per fer alguna vieta per Sant Llorenç. Tot i que fa boira, com no fa fred,...
Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...
214 - Ets Homonets i sa Falconera 19-10-2019

Podríem dir que aquesta ruta és la més exposada i vertiginosa de senderisme que es pot fer a Mallorca. Dic senderisme perquè hom no pot anar assegurat, ja que no hi ha on...
Factoria gutierrez: via el niño de los peines

Una nova via equipada per Juan Gutierrez, el màxim equipador de la zona de Sant Llorenç de Montgai i rodalies. Aquesta via es troba a l'extrem de llevant de la paret de la...
Nova via a la formiguera: via la cola

Sembla impossible però en Juan Gutiérrez ho ha aconseguit. Ha posat una via en el sector que està més ple de vies de la Formiguera. Quan hi ha tantes vies a tocar cal anar...
Puig de Bestracà

Ruta circular envoltant la serra de Bestracà. Sortim d'Oix per recórrer l'ombrívola vall d'Hortmoier, amb visita a l'església de Sant Miquel d'Hortmoier, per acabar coronant...
Cims de la coma d'en garcia a puymorens

Alçada mínima: 1920mAlçada màxima: 2668mDistància: 14,6 kmTemps empleat: 6h40mDesnivell + : 1248mDesnivell - : 1248mCOLL DE PUYMORENS (1920m) – PIC SERRA DE LES...